lord8723 jul, 2018AK NygartNågon som har erfarenheter ifrån AK Nygart i Malmö? Hos vem opererade ni er isf? Bröstförstoring eller BukplastikBröstförstoring04Dela
Carro12323 jul, 2018Ojämn bröstkorgJag ska göra en bröstförstorning 1/8 men har ojämn bröstkorg. Läkaren sa att eftersom jag är så ojämn så kan det ena bröstets övergång bli mycket tydligare så att dom ser olika ut vid klyftan. Vill egentligen ha i mera silikon men är rädd att om jag tar mer så kommer dom bli jätte olika. Så nu har jag beslutsångest. Är det någon med samma problem s...Bröstförstoring02Dela
Kakadua23 jul, 2018245 cc - för stort?Jag var på konsultation förra veckan. Landade på motiva 245 cc låg profil runda (eftersom han endast gör runda). Jag vill ha ett så naturligt resultat som möjligt och mest bara fylla ut det som inte finns där, inte ha stora bröst. Nu är jag rädd att det ska bli för stort att lägga in 245. Någon som varit i liknande situation? Bröstförstoring026Dela
Gustavs-offer23 jul, 2018Kan kirurgen påverka hur nära implantaten sitter varandra?Som rubriken lyder. Vissa får en motorväg mellan brösten och det vill jag inte ha. Kan kirurgen också påverka hur högt upp implantaten kommer att sitta oavsett vart man har sitt bröstveck?Bröstförstoring01Dela
caroline9023 jul, 2018380 cc eller 400Hej, Skulle vara dundertacksam om någon utav er där ute vill dela med er om ni suttit i samma sits som jag. Jag har en bokad OP 28/8 hos Proforma i Sthlm. Efter två konsulationer med samma kirurg känner jag mig tillfreds med det mesta. Det enda jag har en liten "hang-up" på är val av strl på mitt implantat. Jag tänkte från första konsultatio...Bröstförstoring04Dela
Cassius23 jul, 2018KorrigeringHej på er! Mina bröst är cirka tre månader gamla nu. Var in på en extrakoll igår då mitt ena bröst liksom är platt nedanför bröstvårtan. Kirurgen säger att han kan korrigera men att det egentligen inte behövs men gör det ändå när det gått minst sex månader. Det han då ska göra är att ta fett från magen och lägga i just det bröstet som är platt....Bröstförstoring011Dela
Birdlove23 jul, 2018Fått DB på vänstra bröstHej! Jag gjorde en bröstförstoring i november 2016 med implantaten bakom muskeln . Igår så satt jag framför en spegel där ljuset kom lite från sidan och såg att jag har fått DB på mitt vänstra bröst. Det är inget jag lagt märke till tidigare, så vet inte hur länge jag haft det. Är det något som kan bli värre med tiden? Kan jag leva som vanligt elle...Bröstförstoring02Dela
Chl22 jul, 2018Bära på barn efter operation Hur lång tid efter operation tog det innan ni kunde bära barn igen? (Har en två-åring, så drygt 10kg) Bröstförstoring00Dela
Tjolahoppan22 jul, 2018Sköldkörtel och bröst.opHar ni drabbats av sköldkörtelproblem efter op? Är det isf konstaterat att det beror på op? Jag har själv en underfunktion i sköldkörteln sen många år tillbaka och äter både levaxin och liothyronine. Ni som hade problem innan op, ha de förvärrats på något sätt? Bröstförstoring03Dela
Tjolahoppan22 jul, 2018Breast implant illness infoJag har just snubblat över detta med breast implant illness…. Har någon av er fått någon som helst info kring detta av en plastikkirurg? Vad har isf sagts? Något de känner till? Man undrar ju helt klart vad det beror på.... :/Bröstförstoring011Dela