volvo242
Kvinna ·
26 jun, 2012
1300cc till hösten
BröstförstoringNu är mina 1300cc implantat beställda.Ett franskt företag som heter Sebbin gör dom.Det blir texturerade ,runda,koeshive 1.Och det blir Johan på Citadellkliniken som kommer att göra operationen.Det tar 12 veckor att tillverka dom och nu är det ju semestertider och så men jag hoppas att få gjort op i September.Hela kalaset går på 75000..men jag tycker att det är värt det.Lite lättare känns det att jag kommer att få tillbaka 30000kr på skatten och sedan betalar min man 25000 av detta.
Sortera efter
Mammis
Kvinna ·
26 jun, 2012
gagge
Kvinna ·
26 jun, 2012
spännande!!! 👍
Vad har du för bh strl nu och va tror du att du kommer få efter bytet?? *Nyfiken i en strut*
Trollmamma
Kvinna ·
26 jun, 2012
Bara en nyfiken fråga...
Hur kommer det sig att du tycker att det är värt att lägga så mkt pengar på "bröst"? Vad är det som gör att du vill ha så stora??
Annie-013
Man ·
26 jun, 2012
Trollmamma
Kvinna ·
26 jun, 2012
volvo242
Kvinna ·
26 jun, 2012
Jag har försökt att lägga upp bilder på nuvarande bröst,men på nåt sätt är dom för stora..haha bilderna alltså..är inte så bra på sånt här.Nu har jag 75 F i bh.Hade jag varit nöjd med mina nuvarande bröst så hade jag nog inte opat mig igen,men båda bröstvecken har helt släppt så hela bröstet planar liksom ut längst ner inte så snyggt.Och sedan så vill jag ha mer put och då får det bli lite mer cc för att få önskad form.Jag vet att 1300cc låter stort men man får liksom gå efter måtten.Sedan så älskar jag stora bröst men jag är absolut ingen person som flashar runt i uringat eller njuter av att visa mina tuttar hit o dit,utan detta är mer för mig själv och så klart mina kära man också..hihi dom blir ju delvis hans också.
volvo242
Kvinna ·
26 jun, 2012
Visst min man älskar mig men han älskar stora bröst också..hihi nog därför han gör detta.
gagge
Kvinna ·
26 jun, 2012
asså 1300 e inte sååååå gigantiskt som det låter... tror jag 😀
jag har ju 800g+ mitt egna 500 - det som försvann i lyftet och har bh 34GG som är en 75K... och jag tycker inte dom e gigantiska.
Stora okej.. men inte "Hej här e mina bröst ovh här bakom kommer jag" 😇
Tror det kommer bli grymt snyggt!!!
Lycka till!!!!!!!!!
Trollmamma
Kvinna ·
26 jun, 2012
via_dolorosa
Kvinna ·
26 jun, 2012
Bara en nyfiken fråga...
Hur kommer det sig att du tycker att det är värt att lägga så mkt pengar på "bröst"? Vad är det som gör att du vill ha så stora??
via_dolorosa
Kvinna ·
26 jun, 2012
Trollmamma
Kvinna ·
26 jun, 2012
Bara en nyfiken fråga...
Jag hade också tyckt att det va värt att lägga de pengarna om jag fick komplikationer av någon anledning... Nu menade jag mer att special beställa ett så stort inlägg... =)
via_dolorosa
Kvinna ·
26 jun, 2012
Jag hade också tyckt att det va värt att lägga de pengarna om jag fick komplikationer av någon anledning... Nu menade jag mer att special beställa ett så stort inlägg... =)
Trollmamma
Kvinna ·
26 jun, 2012
via_dolorosa
Kvinna ·
26 jun, 2012
Trollmamma
Kvinna ·
26 jun, 2012
Sweedie
Kvinna ·
26 jun, 2012
Är också nyfiken på hur man tänker när man väljer gigantiska bröst. Ta inte illa upp - men dom Du har är redan för stora i mitt tycke... men det är ju min smak.
Men vad med alla skäl som folk förminskar brösten för, ont i ryggen mm... är det värt det?
Opticruise
Kvinna ·
26 jun, 2012
Visst min man älskar mig men han älskar stora bröst också..hihi nog därför han gör detta.
Jag har lagt ut 80 tusen på mina bröst och de var värt varenda krona..Brösten midjan och rumpan gör kvinnokroppen 😎 Önskar dig lycka till tjejen!!
via_dolorosa
Kvinna ·
26 jun, 2012
Är också nyfiken på hur man tänker när man väljer gigantiska bröst. Ta inte illa upp - men dom Du har är redan för stora i mitt tycke... men det är ju min smak.
Men vad med alla skäl som folk förminskar brösten för, ont i ryggen mm... är det värt det?
Varför man väljer att göra 1300cc bröst är väl den samma anledning till att någon annan väljer 300cc. 🤭
volvo242
Kvinna ·
27 jun, 2012
Roligt att få så positiv feedback från er..det ska bli så roligt att få göra detta.Och jag lovar att jag kommer att lägga upp bilder på mina nya bröst.Sen vill jag bara säga att mina bröst på profilbilden är inte så stora som dom ser ut att va...kortet är taget ganska nära o då ser det mycket större ut.Mina mått nu är bredd 15,2 o put 6,2 och 1300 implantaten kommer att vara bredd 16 o put 10,1.