Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
volvo242 profilbild

volvo242

Kvinna ·

26 jun, 2012

1300cc till hösten

Bröstförstoring

Nu är mina 1300cc implantat beställda.Ett franskt företag som heter Sebbin gör dom.Det blir texturerade ,runda,koeshive 1.Och det blir Johan på Citadellkliniken som kommer att göra operationen.Det tar 12 veckor att tillverka dom och nu är det ju semestertider och så men jag hoppas att få gjort op i September.Hela kalaset går på 75000..men jag tycker att det är värt det.Lite lättare känns det att jag kommer att få tillbaka 30000kr på skatten och sedan betalar min man 25000 av detta.

115

Sortera efter

Rosenknopp

Kvinna ·

06 jul, 2012

Utseendemässigt alltså.. Just därför jag undrar om de känns mindre klumpiga när man "vant" sig vid dem ;)
Gilla

volvo242

Kvinna ·

06 jul, 2012

Är så roligt att så många kommenterat i min tråd.Jag tycker att det är jätteroligt att läsa alla inlägg,både positiva och negativa...alla är ju ändå ärliga och uttrycker sin åsikt.Och vad tråkigt det hade blivit om alla här på forumet tyckte samma om allt,då hade det ju inte blivit några roliga diskussioner alls.
Gilla

volvo242

Kvinna ·

06 jul, 2012

Rosenknopp.......ja man vänjer sig efter ett tag.Största skillnaden för mig var nog när jag gick från att var i stort sätt platt och sedan få bröst.Skillnaden nu från 735 till 1300 blir alltså inte så stor om du förstår.Och du har rätt som du säger att det går i etapper...hade nog varit skrämmande att gå från platt till 1300 huii.

Gilla

Rosenknopp

Kvinna ·

06 jul, 2012

Ja jag kan tänka mig det! Jo det är nog som du säger jag gick ju ifrån i princip helt platt till att få bröst haha känner mig mer som kvinna en man nu ;) men jag har ju alltid kunnat studsa, klättra, osv utan att ens behöva bh!!! Bh använde jag enbart för att få bröst hehe... Så jag kommet på mig ibland med vissa rörelser att jag har bröst nu..och det har varit en egen liten resa :) den dagen jag funderar på en ökning så är jag väl förhoppningsvis van vid hela den här bröstgrrjen ;) lycka till med dina nya boobisar volvo!! :)
Gilla

kattitsan

Kvinna ·

06 jul, 2012

Jag tycker det är bra att du vågar gör det.
jag e livrädd för 300cc ^^ men man ska gå på magkänslan och tycker du det är det bästa för dig.
Gör det då =)

Väntar med spänning på bilder!

Gilla

Lucia

Kvinna ·

06 jul, 2012

hej volvo!

är jätte nyfiken på hur din op gick?

Hoppas du är nöjd?👍

Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

07 jul, 2012

Lucia skrev:

hej volvo!

Hoppas du är nöjd?👍

Hon ska inte oppa sig förän till hösten så du får vänta mé resultat till dess 😉

Gilla

Lucia

Kvinna ·

11 jul, 2012

via_dolorosa skrev:

Lucia skrev:

hej volvo!

Hoppas du är nöjd?👍

Hon ska inte oppa sig förän till hösten så du får vänta mé resultat till dess 😉

MEN OJ!!!!

LÄSTE HELT FEL PÅ DATUM; SORRY VOLVO😀

Gilla

Catalina

Kvinna ·

11 jul, 2012

Va spännande! Lycka till, kommer säkert bli jätte bra! Upp m bilder sen :)

Gilla

vårtan

Kvinna ·

12 jul, 2012

TS. Vad är det för implantat som finns till 1000cc?

Gilla

volvo242

Kvinna ·

13 jul, 2012

Jag tror att det största man kan få utan att specialbeställa är 910cc.

Gilla

vårtan

Kvinna ·

14 jul, 2012

Men vilken e de som är 1000cc?

Gilla

volvo242

Kvinna ·

16 jul, 2012

Jag vet att Sebbin har...där jag beställde mina 1300 men tror att det finns fler som har men jag vet inte vilka,men ring nån klinik o fråga.

Gilla

Anonym användare

16 jul, 2012

Oj vad stora inlägg! Du måste lägga in bild sen.. Jag tror säkert det kommer bli kanonsnyggt! Lycka till och grattis till dina blivande nya större boobisar! :)
Gilla

volvo242

Kvinna ·

18 jul, 2012

Tack snälla du...ser att du själv ska göra större till hösten..kul,ja jag ska absolut lägga upp bilder..är många som vill se.🙂

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem