Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
volvo242 profilbild

volvo242

Kvinna ·

26 jun, 2012

1300cc till hösten

Bröstförstoring

Nu är mina 1300cc implantat beställda.Ett franskt företag som heter Sebbin gör dom.Det blir texturerade ,runda,koeshive 1.Och det blir Johan på Citadellkliniken som kommer att göra operationen.Det tar 12 veckor att tillverka dom och nu är det ju semestertider och så men jag hoppas att få gjort op i September.Hela kalaset går på 75000..men jag tycker att det är värt det.Lite lättare känns det att jag kommer att få tillbaka 30000kr på skatten och sedan betalar min man 25000 av detta.

115

Sortera efter

Sjörövare

Kvinna ·

27 jun, 2012

Lycka till 😀 ska bli jättekul att se bilder sen!!

Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

27 jun, 2012

Tycker också att det ska bli spännande att se bilder sen. Det är ju en ordentlig ökning, framförallt i put, från de implantat som du har idag :)

Gilla

Anonym användare

27 jun, 2012

volvo242: Har kirurgen nämnt något om utökade risker för eventuella komplikationer med så stora implantat? Eller föreligger det inte någon utökad risk?

Gilla

Pävve

Kvinna ·

27 jun, 2012

Ska bli spännande att se bilder sen  :) Lycka till !! :D

Gilla

Pävve

Kvinna ·

27 jun, 2012

Ska bli spännande att se bilder sen  :) Lycka till !! :D

Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

27 jun, 2012

volvo242 skrev:

Roligt att få så positiv feedback från er..det ska bli så roligt att få göra detta.Och jag lovar att jag kommer att lägga upp bilder på mina nya bröst.Sen vill jag bara säga att mina bröst på profilbilden är inte så stora som dom ser ut att va...kortet är taget ganska nära o då ser det mycket större ut.Mina mått nu är bredd 15,2 o put 6,2 och 1300 implantaten kommer att vara bredd 16 o put 10,1.

Hola bandola band! Sicka mått de nya implantaten har, 10,1 i projektion hehe 🤭 Dem måste jag bara se sedan när de sitter i din kropp. Du kommer så skit stora bröst och tror de kommer bli skit fint också tror jag! 💡  Ska bli spännande att föja din resa 👍

Gilla

Mammis

Kvinna ·

28 jun, 2012

Shit! Nu blir jag riktigt nojjig över mina futtiga 5.8 i put!!! ;)
Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

28 jun, 2012

Måste även fråga vilken plasering du ska ha? För får man plast mé så mycket implantat bakom muskeln?

Gilla

volvo242

Kvinna ·

30 jun, 2012

Tyvär är det ju alltid en risk med komplikationer oavsett vilken storlek man lägger in,men visst det hade ju säkert varit mindre risk om man operarat in ett implantat i en ärtas storlek.

Gilla

volvo242

Kvinna ·

30 jun, 2012

Jag ska fortsätta att ha bakom och ja man får plats med dom bakom muskel....en muskel kan töjas ut ordentligt..liksom huden.

Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

01 jul, 2012

volvo242 skrev:

Jag ska fortsätta att ha bakom och ja man får plats med dom bakom muskel....en muskel kan töjas ut ordentligt..liksom huden.

Ja där ser man, men kommer din muskel täcka implantatet mindre än "normalt"?

Gilla

volvo242

Kvinna ·

02 jul, 2012

Enligt Johan så skulle det vara som nu och har jag ingen muskelpåverkan nu så ska det inte bli sedan heller.

Gilla

Nattsudden

Kvinna ·

02 jul, 2012

Å, du bara måste lägga ut bilder på tuttisarna sedan:) lycka till, det kommer med all säkerhet bli jäkligt snyggt:)
Gilla

sockerpullan

Kvinna ·

02 jul, 2012

via_dolorosa skrev:

Varför man väljer att göra 1300cc bröst är väl den samma anledning till att någon annan väljer 300cc. 🤭

Kunde inte sagt det bättre själv. Och att säga "du har redan för stora i mitt tycke.." ÅH, vad ovärt att skriva? Tror inte hon opererar sig för att någon här ska bli nöjd. Vilken disskution det hade blivit om någon skrev till en som skulle lägga in, väldigt lite, säg 200 cc, och ifrågasätta hur man tänker när man väljer så små implantat egentligen.. Och att SÅ SMÅ bröst inte ser bra ut. Jag tycker det är samma sak! Iaf, jag hoppas du blir sjukt nöjd med dina bröst :D Skulle vara kul att se din efterbilder sen :) Lycka till!
Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

02 jul, 2012

volvo242 skrev:

Enligt Johan så skulle det vara som nu och har jag ingen muskelpåverkan nu så ska det inte bli sedan heller.

Nu menade jag mer som så att kommer han ta "mer" av muskeln så den täcker lika stor procent av implantatet eller kommer det bli mindre "täckande"? 🙂

Gilla

LipziL

Man ·

02 jul, 2012

Ska bli jättekul att följa dig! Lycka till!! :D Kommer nog bli asbra!!

Gilla

Morran

Kvinna ·

02 jul, 2012

Låter spännande det här, det jag undrar över är hur du kan göra skatteavdrag för dina nya bröst.. Lycka till, kommer säkert bli supersnyggt!
Gilla

Sanela

Kvinna ·

02 jul, 2012

Kommer de inte bli jätte tunga? Jag har 550 ml i och tycker att de är tunga ushhh.
Gilla

Opticruise

Kvinna ·

02 jul, 2012

Morran skrev:
Låter spännande det här, det jag undrar över är hur du kan göra skatteavdrag för dina nya bröst.. Lycka till, kommer säkert bli supersnyggt!

Öhhh?? Hon skulle använda sina skattepengar till att finansiera brösten skrev hon ju.. haha💋

Gilla

Morran

Kvinna ·

03 jul, 2012

Ha ha ha! Jag såg det nu! Läste nog lite snabbt och kanske med en önskan om skatteavdrag för snyggare tuttar! Det hade inte varit dumt!? Kanske ska bli finansminister och se till att det blir verklighet;) Kram!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem