volvo242
Kvinna ·
26 jun, 2012
1300cc till hösten
BröstförstoringNu är mina 1300cc implantat beställda.Ett franskt företag som heter Sebbin gör dom.Det blir texturerade ,runda,koeshive 1.Och det blir Johan på Citadellkliniken som kommer att göra operationen.Det tar 12 veckor att tillverka dom och nu är det ju semestertider och så men jag hoppas att få gjort op i September.Hela kalaset går på 75000..men jag tycker att det är värt det.Lite lättare känns det att jag kommer att få tillbaka 30000kr på skatten och sedan betalar min man 25000 av detta.
Sortera efter
Jossan_80
Kvinna ·
05 jul, 2012
via_dolorosa
Kvinna ·
05 jul, 2012
Haha..ja hade du kunnat göra implantat så hade du nog blivit rik,ja hur svårt kan det vara egentligen =)skämt åsido..ja dessa killar som snackar en massa skit om opade tjejer med stora bröst och tydligt framhåller att naturligt är bäst..ändå sitter dom framför datorn o porrsurfar och glor på alla tjejer med fejttuttar.Jag har haft dom flesta storlekar man kan ha....platt..såg ut som en kille,mådde urdåligt av det.Sedan blev det 275cc när jag var 20år o när jag blev 40 så ökade jag till 735cc och nu blir det snart 1300 så här på ålderns höst =)
Rosenknopp
Kvinna ·
05 jul, 2012
Kanske en dum fråga men ni som har stoooora implantat: Känner ni er klumpiga? Jag har svårt att anpassa mig till mina "småttingar" på 325!!! 😛 Bara en sådan grej som att lägga armarna i kors. Tidigare hade jag inte bröst nog att ta emot och nu helt plötsligt håller jag upp boobsen! Vänjer man sig kanske?
via_dolorosa
Kvinna ·
05 jul, 2012
Kanske en dum fråga men ni som har stoooora implantat: Känner ni er klumpiga? Jag har svårt att anpassa mig till mina "småttingar" på 325!!! 😛 Bara en sådan grej som att lägga armarna i kors. Tidigare hade jag inte bröst nog att ta emot och nu helt plötsligt håller jag upp boobsen! Vänjer man sig kanske?
Sanela
Kvinna ·
05 jul, 2012
Rosenknopp
Kvinna ·
05 jul, 2012
Kanske en dum fråga men ni som har stoooora implantat: Känner ni er klumpiga? Jag har svårt att anpassa mig till mina "småttingar" på 325!!!😛Bara en sådan grej som att lägga armarna i kors. Tidigare hade jag inte bröst nog att ta emot och nu helt plötsligt håller jag upp boobsen! Vänjer man sig kanske?
hihihi ja 650 räknas också som stora 👍Jag har också stor rumpa men den har jag ju dragits me hela livet så den kan jag hantera hehe.🤭Antar att man vänjer sig typ eller...Men tyckte ni med stora inte ens att de var ivägen ens i början??
Jossan_80
Kvinna ·
05 jul, 2012
Kanske en dum fråga men ni som har stoooora implantat: Känner ni er klumpiga? Jag har svårt att anpassa mig till mina "småttingar" på 325!!!😛Bara en sådan grej som att lägga armarna i kors. Tidigare hade jag inte bröst nog att ta emot och nu helt plötsligt håller jag upp boobsen! Vänjer man sig kanske?
hihihi ja 650 räknas också som stora 👍Jag har också stor rumpa men den har jag ju dragits me hela livet så den kan jag hantera hehe.🤭Antar att man vänjer sig typ eller...Men tyckte ni med stora inte ens att de var ivägen ens i början??
Många tycker ju att Gränsen för stora går vid 750-800cc så jag skulle väll kalla 650 större mellan klass! men om man inte har gjort så stora så är allt som är mer än 50cc än vad man sj har stort!
Sweedie
Kvinna ·
05 jul, 2012
Jossan... Jag står för att jag tycker att jättestora bröst på en liten kropp ser rätt "billigt" ut! Men jag valde att INTE uttrycka mig så i detta forum just för att INTE trampa någon på fötterna och förolämpa dom. Men eftersom jag fått så jävla mycket skit för det jag skrev så politiskt korrekt som jag kunde, så kan jag ju lika gärna säga det rakt utdå, eftersom det tydligen är det du är ute efter.
Sen hade jag inte en tanke på Dig när jag skrev det jag gjorde. Första gången jag skrev så hade Du nog inte ens gjort något inlägg i denna tråd, och andra gången skrev jag för att jag var irriterad på Sockerpullan som hackade på det jag hade skrivit ett flertal gånger.
Smaken är olika - så är det ju - och klart och tydligt från detta forum så verkar majoriteten tycka det är snyggt med det jag själv tycker är FÖR stora bröst, så jag har nog även förstått att jag tillhör minoriteten. Jag undrade bara vad som får folk att väljajättestora implantat av ren nyfikenhet för att jag själv inte kan förstå det.
Precis lika lite som jag förstår varför vissa människor väljer att ha en mängd tatueringar och piercingar... därför att jag inte tycker det är snyggt heller... och därmed inte förstår. Det är säkert många som tycker det är konstigt att jag BARA har 275 cc - och då får dom gärna fråga mig varför om dom inte förstår och vill veta.
Sweedie
Kvinna ·
05 jul, 2012
Rosenknopp
Kvinna ·
05 jul, 2012
Rosenknopp
Kvinna ·
05 jul, 2012
hahaha så är jag inte helt ensam om det då🤭Men men hoppas på att de ska kännas "som mina en vacker dag"
Marina
Kvinna ·
05 jul, 2012
Eloge till Sweedie som hållit sig sansad och vänlig och näsknäpp till Jossan_80 som går över gränsen för vad som är acceptabel ton på POF. Vi kan aldrig komma ifrån att smaken är som baken, och på ett forum med 7000 medlemmar kommer inte alla att ha samma.
Varför ska man inte av respekt kunna få avstå från att tvunget hävda sin smak när man vet att den går stick i stäv med någon annans och den inte är efterfrågad, utan att därmed bli beskylld för att inte kunna stå för den?? Och varför får man inte på ett öppet och vänligt sätt fråga "oliktänkande" vad som får dem att tänka så, om man sen är beredd att acceptera svaret och prata vidare i vänlig ton?
Nä, det här luktade "attack är bästa försvar" lång väg, och det kan vi vara utan.
Sen har Jossan rätt i sak, att hon garanterat får samma proportionella resultat som en liten tjej med dubbelt eller trippelt så stora implantat, men det är irrelevant för vad jag säger ovan. ;-)
Bubblan11
Kvinna ·
05 jul, 2012
via_dolorosa
Kvinna ·
06 jul, 2012
Däremot minns jag att jag tyckte att mina första bröst var enormt tunga och gjordeatt det var tngre attandas speciellt på ryggen. Men nu när jag har det dubbla typ så tycker jag inte änns att det är lite ivägen eller att de vger något. De sitter ju så tätt på kroppen så tyngden känner jag inte av alls... 🙂
Nyfikan
Kvinna ·
06 jul, 2012
volvo242
Kvinna ·
06 jul, 2012
via dolorosa...jag ville avklara barnfödande och ammning och sånt..så när jag fyllde 40 bytte jag till mina nuvarande 735,och jag var ju ändå tvungen att byta implantaten dom var ju 20 år och livslängden på implantat är ju mellan 20-25 år.När Cosmo tog ut dom så såg han att båda hade läckt,och när jag satte in dom så fanns inte gelehallon som är nu utan då var det flytande silikon(inte så bra)kan va farligt om det kommer ut i kroppen.min kropp hade lyckats kapsla in läckan bra...hm förklarar varför jag alltid tyckt att mina bröst var så hårda.Så det var ju en helt otrolig känsla när jag satte in mina nya gelehallon implantat dom mjukaste..kändes ju som riktiga =)
volvo242
Kvinna ·
06 jul, 2012
Jag var lite orolig när jag la in mina 735 för att det skulle påverka min löpning,jag har alltid älskat att springa i skog o mark..men jag märkte ingen skillnad och jag hoppas att jag ska kunna fortsätta med det även när jag lagt in mina 1300 o skulle det inte funka,ja då för jag börja med spinning eller nåt.Det finns ju lyckligtvis ganska bra sport bh ar.Jag ska rapportera till er sedan om det funkar bra att springa om ni är intresserade.
LipziL
Man ·
06 jul, 2012
Ja, det var en hel-diss verkligen :P
Jag tror också det kan vara så, att vissa måste trampa på andra för att höja sig själva. Men verkliegn en helt onödig kommentar :P
hahha det är du också må jag säga! 🤭
LipziL
Man ·
06 jul, 2012
Rosenknopp
Kvinna ·
06 jul, 2012
Jag kan mixtra lite här hemma om ni vill ha måttbeställt 😉Billiga é de också haha! 💋
Angående bröst och fördommar träffade jag en kille för inte så länge sedan. Det visade sig att han var både rump och bröstfixerad... Så började han snacka om brudar mé fejktuttar, det han sa var följande:
Blåsta blondiner som är sååå sjukt osmarta. De är fula och hårda. Inte änns gott o krama dessa blåsta idioter... m.m. Men sedan så var han noga mé att tala om att han såg lååånga vägar att mina var äkta då de var så runda och fina haha! Undra vad han har sett för porr?? Jag hade en normalurringad klänning där brösten satt hårt ihoptryckta. Där ser man vad de egentligen kan... 🤭
Tyvärr tror jag man kommer få stå ut mé mer idiotiska kommentarer med stora bröst då många har en skev uppfattning om dessa... Själv tyker jag stora bröst är sjukt snyggt gillar dock små också men själv valde jag ett mellanting.
Jag är sååå spännd på att se hur både ditt volvo242 & Jossan_80 resultat kommer att bli. Flr jag hoppas även du Jossan kommer dela mé dig av lite bilder sedan 😀l
Vist ska ja jag det vet du!! men jag vet även att Cita ät på forumet har som mål att nå en projektion på 12cm så hon kommer säkert komma upp och och slåss i toppen med oss andra hehe