Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
volvo242 profilbild

volvo242

Kvinna ·

10 maj, 2012

Jag läste en blogg:fanfitt: på Nattstad och hon har opat sig för några årsedan hos Johan på Citadell o la då in 1700cc.Jag har frågat henne flera ggr om vad hon har för implantat..är lite nyfiken men hon svarar inte.Det går väl knappt att få tag på så stora om man inte har koksalt förstås.men hon har sagt att hon har silikon.Nån som vet vad hon kan tänkas ha.

67

Sortera efter

angelina83

Kvinna ·

10 maj, 2012

Det är inte 850cc i vardera bröst då...?

Gilla

Jossan_80

Kvinna ·

10 maj, 2012

Nä det är inte 850cc jag har för mig att det står att det är 1700cc i varje! det är väll special best geléhallon. Det är väll Mentor eller Allergan. Dom är ju vanligast hos citadell!!
Gilla

angelina83

Kvinna ·

10 maj, 2012

Shit, jag som tycker mina är stora 😀

Gilla

Malin88

Kvinna ·

10 maj, 2012

Det kan inte varit allergan då de började använda dom i höstas. De är nog specielbeställda
Gilla

sarabro

Kvinna ·

10 maj, 2012

Finns det ens så stora implantat :D?

Tycker bara det såg dumt ut dock. Brösten var större än hennes huvud....

Gilla

Trollmamma

Kvinna ·

10 maj, 2012

Gilla

Opticruise

Kvinna ·

10 maj, 2012

OJOJ vilka giganter !!  Ja smaken är som baken.. Men inget för en 31 årig 2 barns mamma iaf💋

Gilla

Trollmamma

Kvinna ·

10 maj, 2012

Det e inget för mig heller =) Fasen va svårt att hitta kläder =) För att inte snacka om bhar.. Men iof hon bar aldrig nån. :P
Gilla

Anonym användare

11 maj, 2012

volvo242 skrev:

Jag läste en blogg:fanfitt: på Nattstad och hon har opat sig för några årsedan hos Johan på Citadell o la då in 1700cc.Jag har frågat henne flera ggr om vad hon har för implantat..är lite nyfiken men hon svarar inte.Det går väl knappt att få tag på så stora om man inte har koksalt förstås.men hon har sagt att hon har silikon.Nån som vet vad hon kan tänkas ha.

Jag vet inte heller, men det låter ju väldigt mycket för att vara i varje bröst. Vad jag vet kan man inte få tag i större inlägg än 1000cc och det är knappt det.

Hon är faktiskt ganska fet och stor,så hon ville väl göra något radikalt så man skulle se skillnad och ehhh jo det gör man ju. Dom ser snygga ut på de bilder jag sett, fast jag tycker mina är snyggare och ser mer naturliga ut. Jag har också gjort mina hos Johan Nordquist på citadellkliniken.se i höstas och jag är sjukt nöjd. Ska lägga in bilder på min profil för de som är nyfikna.

Angående koksalt så tror jag inte att det är så "modernt" att använda längre... Har för mig det förtfarande används i usa men jag vet inte....... :-) Jag har iaf runda silikonimplantat,högprofil,av märket Perthese, 650 cc i varje.

Ni får väl fråga igen på hennes blogg om ni vill veta säkert! :-)

Kramis :D

Gilla

Trollmamma

Kvinna ·

11 maj, 2012

Enlige henne så har hon "gelehallon" om man kollar hennes videoblogg. Jag kollade för att jag va nyfiken. :P
Gilla

Opticruise

Kvinna ·

11 maj, 2012

Poffi skrev:

volvo242 skrev:

Jag vet inte heller, men det låter ju väldigt mycket för att vara i varje bröst. Vad jag vet kan man inte få tag i större inlägg än 1000cc och det är knappt det.

Hon är faktiskt ganska fet och stor,så hon ville väl göra något radikalt så man skulle se skillnad och ehhh jo det gör man ju. Dom ser snygga ut på de bilder jag sett, fast jag tycker mina är snyggare och ser mer naturliga ut. Jag har också gjort mina hos Johan Nordquist på citadellkliniken.se i höstas och jag är sjukt nöjd. Ska lägga in bilder på min profil för de som är nyfikna.

Angående koksalt så tror jag inte att det är så "modernt" att använda längre... Har för mig det förtfarande används i usa men jag vet inte....... :-) Jag har iaf runda silikonimplantat,högprofil,av märket Perthese, 650 cc i varje.

Ni får väl fråga igen på hennes blogg om ni vill veta säkert! :-)

Kramis :D

http://www.nattstad.se/visit_media_viewpic.aspx?id=597132&p1=629787&p2=&pt=1&p=2 Kallar du henne fet? Ursäkta men du borde nog skaffa glasögon!

Gilla

Juli11

Man ·

11 maj, 2012

Yeezzz, som sagt, smaken är som baken. Det kan ju inte vara så hälsosamt att ha så där stora bröst. Syns på en söt tjej i övrigt!

Gilla

sarabro

Kvinna ·

11 maj, 2012

Oj, jag trodde faktiskt också att hon var större än sådär. Tror det är brösten som gör att hon ser...större ut.

Gilla

Malin88

Kvinna ·

11 maj, 2012

Jag tror det där kan va runt 1700cc. Iaf mer än 1000cc. Då de ser enorma ut. Det roliga är att hon tror hon slipper ha stöd för de är bakom muskeln och samtidigt verka va emot hängbröst. De kommer hänga förr eller senare, tänk vilken tyngd huden utsetts för
Gilla

Opticruise

Kvinna ·

11 maj, 2012

Jasså Malin88.. Har du läst bloggen eller hur vet du det?  Inget stöd till dom jättemelonerna, då kan vi snacka hänglökar efter en tid🤭

Gilla

Trollmamma

Kvinna ·

11 maj, 2012

Hon säger i sin video blogg "att man ska inte behöva ha bh om man har sillisar". Men hennes hud lär vara uttöjd delux sen... Såg nån annanstans att hon har funderingar på att fixa rumpan med för att matcha brösten.... Läste på henne blogg blev nyfiken på vad hon egentligen bloggar om =)

Gilla

Opticruise

Kvinna ·

11 maj, 2012

Trollmamma skrev:

Hon säger i sin video blogg "att man ska inte behöva ha bh om man har sillisar". Men hennes hud lär vara uttöjd delux sen... Såg nån annanstans att hon har funderingar på att fixa rumpan med för att matcha brösten.... Läste på henne blogg blev nyfiken på vad hon egentligen bloggar om =)

Undra vart den där "myten" kommer ifrån egentligen? Att man inte behöver stöd om man lägger bakom muskeln.. Var och varannan tjej som kommer ny på forumet tror ju det😢

.. Men är det nån gång man behöver stöd så är det ju när man väljer att lägga in implantat.. Märkligt tycker jag.. Tror jag måste starta en tråd i ämnet🤭

Gilla

Höst Barn

Kvinna ·

11 maj, 2012

http://www.nattstad.se/visit_media.aspx?id=597132 Fett vill ja inte säga hon är men sista bilden med vit kläning är väl den där de syns "lite" mage. Men så stora ger ett stooooort intryk av hela henne. Skit fullt om Ni frågar mig. Tur alla tycker olika :p Undra hur mycket extra de kostar med stora inplantat?
Gilla

Opticruise

Kvinna ·

11 maj, 2012

Höst Barn skrev:
http://www.nattstad.se/visit_media.aspx?id=597132 Fett vill ja inte säga hon är men sista bilden med vit kläning är väl den där de syns "lite" mage. Men så stora ger ett stooooort intryk av hela henne. Skit fullt om Ni frågar mig. Tur alla tycker olika :p Undra hur mycket extra de kostar med stora inplantat?

Håller med dig.. Hela hon ger stt stort intryck pga av en sak. Hennes enorma bröst..  

Men tycker det är så fult att klanka ner på någon annans utseende och säga att någon är fet, som gjordes i tidigare citat(inte av dig höstbarn).. Tyder på dålig självkänsla enligt mig att framhäva sig själv och klanka ner på andra.😡 Tråkigt när sådant förekommer här på forumet tack och lov mkt sällan det händer!

Gilla

Höst Barn

Kvinna ·

11 maj, 2012

Opticruise skrev:

Höst Barn skrev:

Håller med dig.. Hela hon ger stt stort intryck pga av en sak. Hennes enorma bröst..  

Men tycker det är så fult att klanka ner på någon annans utseende och säga att någon är fet, som gjordes i tidigare citat(inte av dig höstbarn).. Tyder på dålig självkänsla enligt mig att framhäva sig själv och klanka ner på andra.😡 Tråkigt när sådant förekommer här på forumet tack och lov mkt sällan det händer!

Kunde inte skrivit det bättre själv :) Speciellt när man inte själv för en VHS satt försvara sig och mig vetligen finns inte personen i fråga på POF. De slutar vi med tycker ja. Alla är olika och de är en del av charmen och här ska vi väl hjälpa inte välta varandra :) Är de nån som vet vart johan sätter gränsen och tar mer betalt per cc och vad tror ni de kostar (nyfiken)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem