volvo242
Kvinna ·
10 maj, 2012
1700cc
BröstförstoringJag läste en blogg:fanfitt: på Nattstad och hon har opat sig för några årsedan hos Johan på Citadell o la då in 1700cc.Jag har frågat henne flera ggr om vad hon har för implantat..är lite nyfiken men hon svarar inte.Det går väl knappt att få tag på så stora om man inte har koksalt förstås.men hon har sagt att hon har silikon.Nån som vet vad hon kan tänkas ha.
Sortera efter
Trollmamma
Kvinna ·
11 maj, 2012
Trollmamma
Kvinna ·
11 maj, 2012
Anonym användare
12 maj, 2012
Håller med dig.. Hela hon ger stt stort intryck pga av en sak. Hennes enorma bröst..
Men tycker det är så fult att klanka ner på någon annans utseendeoch säga att någon är fet, som gjordes i tidigare citat(inte av dig höstbarn).. Tyder på dålig självkänsla enligt mig att framhäva sig själv och klanka ner på andra.😡Tråkigt när sådant förekommer här på forumet tack och lov mkt sällan det händer!
Gränsen går väl typ där, för man kan inte få hem mer än cc inlägg och priset är detsamma oavsett..
Jag har känt den här tjejen tidigare och HON ÄR stor och fet. Så är det. Så sluta hålla på och klaga p åatt folk kommenterar det.
Anonym användare
12 maj, 2012
Gerle är känd för att göra snygga bröst! :-) Dock får man inte sova över på kliniken utan måste hem samma dag vilken jag kan tycka är lite dåligt/osäkert...
På citadellkliniken.se är det samma pris oavsett storlek.
Opticruise
Kvinna ·
12 maj, 2012
Gerle är känd för att göra snygga bröst! :-) Dock får man inte sova över på kliniken utan måste hem samma dag vilken jag kan tycka är lite dåligt/osäkert...
Trollmamma
Kvinna ·
12 maj, 2012
Jag har också för mig att det kostar mer oavsett vilken klinik man opererar sig på.... =)
Anonym användare
12 maj, 2012
Mm, men nu råkar jag veta att det är så. Har väl för fan vänner som är intresserade av det och har frågat. Frågor på det?
via_dolorosa
Kvinna ·
12 maj, 2012
Mm, men nu råkar jag veta att det är så. Har väl för fan vänner som är intresserade av det och har frågat. Frågor på det?
Så du menar att din "kompis" frågat vad specialbeställda storlekar kostar och fick till svars att det inte var någon skillnad!? Det har jag väldigt svårt att tro på. Då specialbeställda implantat är dyrare att få in så tror jag allt att de är dyrare...
kicki79
Kvinna ·
12 maj, 2012
Anonym användare
12 maj, 2012
Håller med dig kicki79. Vilka ordval och påhopp!! Det brukar vara positivt och stöttande här men den här tråden och tråden "ni med bakombröst" har en tendens till att bli både agressiva och "vetabäst" kommentarer, förstår inte varför man ska bete sig på det sättet. Känns som om vissa skriver för att bli av med någon slag frustration att får ut något av att klanka ner och skrämma skiten ur andra. Otrevligt, fick nästan lust i går att lägga ner mitt konto men då tänkte jag på alla goa rara medlemmar som jag faktiskt vill ha kontakt med ett tag till. Får hålla mig borta från de trådarna istället!
Trollmamma
Kvinna ·
12 maj, 2012
även om man har kompisar som tänkt lägga in mer än vanligt så kan man fortfarnade skriva på ett "normalt sätt" Man kan säga allt på olika sätt..
Men eftersom vissa kliniker tom tar extra betalt för anatomiska implantat så tvivlar jag på att det är samma kostnad för 1700 cc som ex 410cc..
Jag ska ringa citadellpå måndaom en annan sak så då kan jag passa på att fråga =)
via_dolorosa
Kvinna ·
12 maj, 2012
även om man har kompisar som tänkt lägga in mer än vanligt så kan man fortfarnade skriva på ett "normalt sätt" Man kan säga allt på olika sätt..
Men eftersom vissa kliniker tom tar extra betalt för anatomiska implantat så tvivlar jag på att det är samma kostnad för 1700 cc som ex 410cc..
Jag ska ringa citadellpå måndaom en annan sak så då kan jag passa på att fråga =)
artgecko
Kvinna ·
13 maj, 2012
Tror priset beror på om mentor/allergan ska TILLVERKA implantaten, eller bara skicka in dom.
DEt är nog inte så jätte vanligt att folk vill ha 1700cc så har svårt att tänka mig att mentor/allergan har de på lager, vilket innebär att de måste göra dom.
Skulle det inte kosta något extra skulle alla kunna specialtillverka efter sina egna mått, det hade jag gärna gjort...
Det största jag hittar i produktkatalogen (Mentor) är 800 för silikon, och 1200 för koksalt.
gagge
Kvinna ·
13 maj, 2012
Känner att jag också måste kommentera blir lite lätt irriterad faktiskt!!!!
It´s in the eyes of the beholder hur vida man tycker hon är fet eller ej.... men så där säger man inte! Mobbing kallas det!
Om man tycker att hon är det och hon inte bett om en åsikt tycker jag iaf att man kan hålla det för sig själv.
Hurvida 1700cc kostar mer eller ej... ja det är väl bara att ringa citadell.se och fråga om man nu är intresserad av svaret🙂
lika så denna eviga diskussionen Bakom/framför.... tycker alla som hävdar och propsar på sin sak är lika goa allihop!
VI är inte kirurger, vi är patienter med erfarenheter!
Jag fick ett rätt så elakt mail när jag skulle göra min op om hur i helvete jag kunde välja att lägga bakom med så mkt egen vävnad, nästan idiotförklarade mig.
Idag är jag fan glad att jag valde bakom. Inga komplikationer what so ever! Älskar boobsen mina och det är det viktigaste att JAG är nöjd... opade mig för min skull och ingen annans!
Sen säger jag inte att bakom passar alla... upp till individen och vad dennes kirurg rekomenderar.
Och framför är heller inte ämnat för alla!
Läste i nån tråd för ett tag sen.... "Om du lägger bakom KOMMER du få Muskelpåverkan, säkerligen Undermuskelhäng (Över?).
Ja men så bra att du kan se i framtiden och veta vad som kommer hända!
Och en annan " Lägger du framför som är så tunn, kommer du med säkerhet få två bollar med rippling"
Blit lite trött när folk kommer med åsikter som man inte bett om faktiskt!
Tycker detta forumet är jätte bra och är glad att det finns, men tycker folk ibland ska tänka på hur dom uttrycker sig och formulerar sig. Tycker man ska utgå från sig själv och dela med sig av sina egna erfarenheter!
Imponerande om ni orkat läsa hela mitt inlägg😇
Tack för mig o ha en bra dag!!!!
Casiopeia
Kvinna ·
13 maj, 2012
vad gäller prisfrågan så är det ganska enkelt att söka i detta forumet eller gå via google och söka på specialbeställa implantat så får man upp gamla medlemmar som faktiskt har gjort detta och att dom har betalat extra för sin stora implantat. Så svårare än så va det inte att konstatera det.
artgecko
Kvinna ·
13 maj, 2012
gagge: kollade precis på dina bilder, dina ärr är i stort sett osynliga. jag hoppas jag aldrig behöver lyfta för mina ärr i vecket har inte blivit så tunna och fina som många andra fått, tror de hade synts väldigt mycket på mig om ja hade ankarlyft.
och ang. det ngn skrev om att man "kommer få muskelpåverkan" etc, läste hela kommentaren och hon skrev att hon är rätt pessimistisk och tror alltid det värsta, att hon kommer få muskelpåverkan etc även past hon lägger framför. så det var nog mest ironiskt menat.
Juli11
Man ·
13 maj, 2012
It´s in the eyes of the beholder hur vida man tycker hon är fet eller ej.... men så där säger man inte! Mobbing kallas det!
Om man tycker att hon är det och hon inte bett om en åsikt tycker jag iaf att man kan hålla det för sig själv.
Hurvida 1700cc kostar mer eller ej... ja det är väl bara att ringa citadell.se och fråga om man nu är intresserad av svaret🙂
lika så denna eviga diskussionen Bakom/framför.... tycker alla som hävdar och propsar på sin sak är lika goa allihop!
Jag fick ett rätt så elakt mail när jag skulle göra min op om hur i helvete jag kunde välja att lägga bakom med så mkt egen vävnad, nästan idiotförklarade mig.
Idag är jag fan glad att jag valde bakom. Inga komplikationer what so ever! Älskar boobsen mina och det är det viktigaste att JAG är nöjd... opade mig för min skull och ingen annans!
Sen säger jag inte att bakom passar alla... upp till individen och vad dennes kirurg rekomenderar.
Läste i nån tråd för ett tag sen.... "Om du lägger bakom KOMMER du få Muskelpåverkan, säkerligen Undermuskelhäng (Över?).
Och en annan " Lägger du framför som är så tunn, kommer du med säkerhet få två bollar med rippling"
Tycker detta forumet är jätte bra och är glad att det finns, men tycker folk ibland ska tänka på hur dom uttrycker sig och formulerar sig. Tycker man ska utgå från sig själv och dela med sig av sina egna erfarenheter!
Jag håller med.
Ingen kan ju förutse någon annans resultat. Alla har ju verkligen olika förutsättningar och även olika svar på vad för slags "defekter/komplikationer" man eventuellt kan leva med OM man nu råkar ut för något. För den ena är rippling mer ok än ex muskelpåverkan. OM man nu får det. Sen har ju alla rätt att vara ärliga med vad de tror om någon nu verkligen vill ha åsikter dvs om man visar en bild i en tråd på vad folk tror passar en bäst. Man måste också kunna ta ärliga svar på vad folk tror. Jag tror att det viktigaste är att vara medveten om olika risker och inte vara för naiv och tro att det där händer inte mig. Oavsett om det gäller rippling, BO eller MFD.
Jag ville ju gärna tro att jag inte skulle drabbas av rippling som min kirurg förutspådde men tji fick jag. Men det övervägde ändå för mig mot att ev drabbas av muskelpåverkan om jag lytt hans råd att lägga bakom. För mig är träningen viktig och jag vågade inte chansa.
Jag tycker oftast att vi har en bra ton här inne och jag har hängt här drygt ett år för att jag gillar POF. Jag gillar att läsa om folks erfarenheter och frågor. Kan jag hjälpa någon med hjälp av mina erfarenheter ( någon med samma funderingar, val av placering el dyl) så är ju det bra.
Det viktigaste här inne är att behandla varandra med respekt och att respektera varandras val även om man inte alltid samtycker. Sen förstår jag att det är svårt att se någon göra ett val som man själv har dåliga erfarenheter av. Men även i heta diskussioner får man hålla god ton.
Trollmamma
Kvinna ·
13 maj, 2012
Håller helt med dig i att skönheten ligger i betraktarens ögon =) Även där med framför eller bakomplacering.. Alla e vi ju olika... Och bakomplacering funkar inte för alla likväl som framförplaceringe inte funkar för alla.. =) Alla kan ju få olika komplikationer oavsett placering..
Jag jämför lite med förlossningar.. Alla förlossningar är inte likadana även om man har fött barn tidigare.. Alla upplever inte en förlossning på samma sätt som en själv...
Men jag tycker att det e skit bra att de som har fått komplikationer delar med sig =) Det är guldvärt =)
Mrs V
Kvinna ·
13 maj, 2012
Jag är mest nyfiken på hennes egna beteende.. för hon själv hänger ut människor och kommenterar nedlåtande "har man sillisar ska man inte behöva ha bh på sig" och uttrycker att hon är emot hängbröst och därför hon lagt bakom.
Men har man 1700cc så kan jag garantera att det spelar ingen roll framför eller bakom.. så tunga bröst behöver stöd.. där kan man inte alls förlita sig på musklens hjälp.. om man kanske inte har några superstålmannen muskler :P
Aah men jag greppar inte människan..vissa inlägg verkar hon mänsklig och empatisk.. andra inlägg sågar hon människor och är fruktansvärt nedlåtande och okunnig...well well
Trollmamma
Kvinna ·
13 maj, 2012
Jag är mest nyfiken på hennes egna beteende.. för hon själv hänger ut människor och kommenterar nedlåtande "har man sillisar ska man inte behöva ha bh på sig" och uttrycker att hon är emot hängbröst och därför hon lagt bakom.
Men har man 1700cc så kan jag garantera att det spelar ingen roll framför eller bakom.. så tunga bröst behöver stöd.. där kan man inte alls förlita sig på musklens hjälp.. om man kanske inte har några superstålmannen muskler :P
Aah men jag greppar inte människan..vissa inlägg verkar hon mänsklig och empatisk.. andra inlägg sågar hon människor och är fruktansvärt nedlåtande och okunnig...well well
Håller med dig! =) Jag förstår inte heller hur hon riktigt resonernar där med stöd och hängbröst.. Oavsett om man är opererad eller inte så har ju naturen sin gång och tyngdlagen sätter alltid in =) Sen har jag funderat på mkt hur hon har fått plats med så stora implantat =) Man kanske ska slänga iväg ett mail till henne med olika frågor och publicera i tråden =) För alla har säkert nån fundering som bara hon kan svara på =)
Ja hon e ganska nedlåtande i vissa bloggar/videobloggar.. Men det e ju upp till henne hur hon vill vara =) Finns ju många som klankar ner på henne med för att hon har så stora bröst och för att hon "en dag ska förstora rumpan för att matcha de stora bomberna"
Menmed hennes sätt att prata och så så hade jag aldrig trott att kvinnan är 32 år...
Hon säger i sin video blogg "att man ska inte behöva ha bh om man har sillisar". Men hennes hud lär vara uttöjd delux sen... Såg nån annanstans att hon har funderingar på att fixa rumpan med för att matcha brösten.... Läste på henne blogg blev nyfiken på vad hon egentligen bloggar om =)
.. Men är det nån gång man behöver stöd så är det ju när man väljer att lägga inimplantat.. Märkligt tycker jag.. Tror jag måste starta en tråd i ämnet🤭
Inte en aning om vart det kommer ifrån =) Säger väl sig självt att även sillisar behöver stöd =) Men jag kommer ialalfall använda bh även efter operationen =) Sen finns det säkert gånger då kommer vara utan om klänningen tillåter =) ex i en bar ryggad klänning =) Men vissa av hennes video bloggar va faktiskt ganska roande ;)..