volvo242
Kvinna ·
10 maj, 2012
1700cc
BröstförstoringJag läste en blogg:fanfitt: på Nattstad och hon har opat sig för några årsedan hos Johan på Citadell o la då in 1700cc.Jag har frågat henne flera ggr om vad hon har för implantat..är lite nyfiken men hon svarar inte.Det går väl knappt att få tag på så stora om man inte har koksalt förstås.men hon har sagt att hon har silikon.Nån som vet vad hon kan tänkas ha.
Sortera efter
Trollmamma
Kvinna ·
26 maj, 2012
via_dolorosa
Kvinna ·
26 maj, 2012
volvo242
Kvinna ·
27 maj, 2012
Jossan 80...ska hon ta ut sina implantat....har hon skrivit det i bloggen.
Jossan_80
Kvinna ·
29 maj, 2012
Jossan 80...ska hon ta ut sina implantat....har hon skrivit det i bloggen.
Ja jag har för mig att jag har läst att hon vill ta ut dom! men det var rätt länge sen! ( Nu vill jag ta ur mina implantat) Men om hon har pip så skulle det vara skumt om hon inte vill ta ur dom även om jag har för mig fel och blandar ihop hennes blogg med en annan bröstblog men det tror jag inte att jag gör!
volvo242
Kvinna ·
30 maj, 2012
Jag har frågat tidigare i hennes blogg om vad hon har för implantat (nyfiken) men hon brydde sig inte om att svara.Sedan så var jag ju hos Johan förra veckan o passade då på att fråga o han sa att hon hade pip o det var det största han lagt in på nån.Så skrev jag på hennes blogg att jag hört att hon hade pip och då minsann svara hon snabbt o fråga var jag hört det och att hon minsann inte hade det.Men jag vill inte säga att jag hört det från Johan..tror egentligen att han gjorde fel som berätta för mig...jag menar alla läkare har väl tystnadsplikt gällande andra patienter.
LittleStar
Kvinna ·
13 feb, 2013
flaskan
Kvinna ·
19 mar, 2014
När jag blir silver ska jag ta en titt på snyggingarna ;-) Undrar hur du kunde få 1300 cc. På Citadell finns bara upp till 700 cc. :o vad kostar de extra att få ?
Jag tycker att oavsett hur mkt cc man lägger in så är det viktigaste att personen som bär upp dem är nöjd =) Sen kan man ha personliga åsikter..
Men huvesaken är att hon är nöjd med sin kropp och hur hon ser ut =)
Lycka till alla som ska operera sig =)