Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

22 dec, 2011

800cc bakom muskeln.OBS.Brösten är bara 5 dagar gamla sedan op.Kika på mina bilder då och efter=)

Bröstförstoring

Hej på er tjejer!

19 december bytte jag till större proteser 800cc i vänstra bröst och 650cc i högra bröst. Innan det hade jag 500cc i vänstra och 400cc i högra. Mitt högra bröst har mer bröstvävnad.Denna gång blev det 150cc i skillnad.Tidigare så gjorde inte skillnad på 100cc rätt balans. 

Men ändå idag när jag kollade mig i spegeln så såg jag att bröstet som har 800cc är större än det som har 650cc. 

Kanske är det för tidigt att säga någonting. Hur lång tid tar det med bakom placering tills silikonerna satt sig på plats?Nu har jag ganska platt bröst,pga silikonerna är bakom muskeln.Kommer silikonerna åka framåt?När kan jag gå och mäta min bh storlek?

Kan ni vara ärliga och säga vad ni tycker om mina bröst.Jag blir inte sur.

Tack för era svar.

mvh

Elvira

68

Sortera efter

Tapioeira

Kvinna ·

22 dec, 2011

Skulle gärna ta mej en titt för o kunna ge ett utlåtande.. men de kan ju dröja några veckor innan brösten får sin slutgiltiga form o storlek..

Gilla

lalle

Kvinna ·

22 dec, 2011

ser bra ut till din kropp :)

Gilla

snarttuttar

Kvinna ·

22 dec, 2011

kanon snyggt! 😀hur mycket fick du betala för en andra operation?

Gilla

Anonym användare

22 dec, 2011

Tack=).25 000 kr

Gilla

Opticruise

Kvinna ·

22 dec, 2011

Kanonsnyggt!!! Passa bra på dig :D
Gilla

Anonym användare

22 dec, 2011

Tackar.=)Inga defekter alls?

Gilla

sara82

Kvinna ·

22 dec, 2011

Jätte fina är de..men absolut inte stora..tycker inte det ser ut som mer än 500 i brösten hade du ingen egen vävnad? jag har 620 i mina o de ser mycket större ut idag än dina...men de passar dig =)
Gilla

Opticruise

Kvinna ·

22 dec, 2011

Tycker dom ser perfekta ut.. Kommer växa lite när muskeln släpper med ju :) Men shit ska man lov att få gå upp till 800cc för att få stora bröst :S Jag som tänkt mig 600.. Vad hade du för utgångsläge innan din 1:a op? :)
Gilla

Anonym användare

22 dec, 2011

Jag tycker det oxå att de inte ser ut för att vara 800cc.Men det är bara 3 dagar efter op.Kanske kommer de bli större.Nu proteser sitter bakom muskeln, måste ju vänta.Kliniken kan väl inte ljuga för storlekar.Jag hade mkt egen bröstvävnad.Hade 75 C innan op.Tack ändå=)

Gilla

Anonym användare

22 dec, 2011

Jag hade ojämna bröst.Ena va 75C och det andra 75B.Tack=)

Gilla

Delvisbakom600cc

/ ·

22 dec, 2011

ser riktigt bra ut! stora och fina! Ser faktist direkt att det är 800 cc och dem ser INTE små ut:D Det är bara 3 dagar sen du opererade dig och när muskeln har töjt ut sig så kommer dem att se ännu större ut:) Nu så håller muskeln in dem så det kommer att ändras enormt.. Vi har samma placering Delvisbakom , så ja vet att dem kommer ändras en heeel del ;D
Gilla

Rosamoln

Kvinna ·

23 dec, 2011

Haha ja jag tycker dem ser stora ut i alla fall;) Jag hade t.o.m vänt huvudet efter dig om jag sett dig på stranden:) Jag älskar stoora bröst!!! Men där går gränsen och jag skulle aldrig själv opa mig så stort, i mitt liv skulle det bli ett hinder, och finns det ens BH i den storleken;) Men fan va snyggt!!!!!!!

Gilla

Anonym användare

23 dec, 2011

Tack.och jag går oroar mig att brösten ser inte ut att va 800cc.man har fantasierat sig en annan bild.men man blir sj storleksblind.och de är så nya bara några dagar gamla sen op,många säger att de växer mer sen.det är bara jag har inge tålamod.men jag är nöjd sj.tack för det du skrev=)
Gilla

ellionore

Kvinna ·

23 dec, 2011

Tycker dom är fina! Passar perfekt till din kropp! Ser inte nån större storleks skillnad på dom. Men som sagt ovan, dom kommer ju förändras en hel del innan det är klart! :D

Sara82: Jag tycker absolut inte att dina bröst ser mycket större ut! :S Inte större alls faktiskt! Men dina bröst passar dig oxå.

Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

23 dec, 2011

Tycker att de ser jättefina ut redan. Stora, men ändå lagom till din kropp :)

Gilla

Rosamoln

Kvinna ·

23 dec, 2011

ella skrev:
Tack.och jag går oroar mig att brösten ser inte ut att va 800cc.man har fantasierat sig en annan bild.men man blir sj storleksblind.och de är så nya bara några dagar gamla sen op,många säger att de växer mer sen.det är bara jag har inge tålamod.men jag är nöjd sj.tack för det du skrev=)

Jag tror en del på det här forumet är väldigt storleksblinda när det gäller andras bilder också;) Kan bli lite chockad när någon säger att det där ser inte stort ut, och brösten näst intill gigantiska;) Inget illa menat, men du har stooora tuttar:) Du behöver inte oroa dig! Och det ville du ha så:)

Gilla

sofia_

Kvinna ·

23 dec, 2011

Jag personligen hade aldrig valt så stora, och jag tycker dom ser väldigt stora ut! Men är det ett riktigt stort resultat du ville ha, så ska du helt klart vara nöjd för då har du fått det :) lycka till med läkningen och sånt!

Gilla

sockerpullan

Kvinna ·

23 dec, 2011

sofia_ är det du på din visningsbild? :)
Gilla

Anonym användare

23 dec, 2011

Japp, det är jag, vem annars=)

Gilla

Anonym användare

23 dec, 2011

Tror ni att man kan bli lurad med storlek?Man kan ju inte kontrollera exakt vad kirurgen har lagt in.Kanske kirurgen vill träffa mig mer i framtiden=) Han tyckte att 800cc är för gigantiskt, men det är ju inte.Kanske han har lagt in mindre=)....hmmm
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem