Anonym användare
22 dec, 2011
800cc bakom muskeln.OBS.Brösten är bara 5 dagar gamla sedan op.Kika på mina bilder då och efter=)
BröstförstoringHej på er tjejer!
19 december bytte jag till större proteser 800cc i vänstra bröst och 650cc i högra bröst. Innan det hade jag 500cc i vänstra och 400cc i högra. Mitt högra bröst har mer bröstvävnad.Denna gång blev det 150cc i skillnad.Tidigare så gjorde inte skillnad på 100cc rätt balans.
Men ändå idag när jag kollade mig i spegeln så såg jag att bröstet som har 800cc är större än det som har 650cc.
Kanske är det för tidigt att säga någonting. Hur lång tid tar det med bakom placering tills silikonerna satt sig på plats?Nu har jag ganska platt bröst,pga silikonerna är bakom muskeln.Kommer silikonerna åka framåt?När kan jag gå och mäta min bh storlek?
Kan ni vara ärliga och säga vad ni tycker om mina bröst.Jag blir inte sur.
Tack för era svar.
mvh
Elvira
Sortera efter
Tapioeira
Kvinna ·
22 dec, 2011
lalle
Kvinna ·
22 dec, 2011
ser bra ut till din kropp :)
snarttuttar
Kvinna ·
22 dec, 2011
kanon snyggt! 😀hur mycket fick du betala för en andra operation?
Anonym användare
22 dec, 2011
Tack=).25 000 kr
Opticruise
Kvinna ·
22 dec, 2011
Anonym användare
22 dec, 2011
Tackar.=)Inga defekter alls?
sara82
Kvinna ·
22 dec, 2011
Opticruise
Kvinna ·
22 dec, 2011
Anonym användare
22 dec, 2011
Jag tycker det oxå att de inte ser ut för att vara 800cc.Men det är bara 3 dagar efter op.Kanske kommer de bli större.Nu proteser sitter bakom muskeln, måste ju vänta.Kliniken kan väl inte ljuga för storlekar.Jag hade mkt egen bröstvävnad.Hade 75 C innan op.Tack ändå=)
Anonym användare
22 dec, 2011
Jag hade ojämna bröst.Ena va 75C och det andra 75B.Tack=)
Delvisbakom600cc
/ ·
22 dec, 2011
Rosamoln
Kvinna ·
23 dec, 2011
Haha ja jag tycker dem ser stora ut i alla fall;) Jag hade t.o.m vänt huvudet efter dig om jag sett dig på stranden:) Jag älskar stoora bröst!!! Men där går gränsen och jag skulle aldrig själv opa mig så stort, i mitt liv skulle det bli ett hinder, och finns det ens BH i den storleken;) Men fan va snyggt!!!!!!!
Anonym användare
23 dec, 2011
ellionore
Kvinna ·
23 dec, 2011
Tycker dom är fina! Passar perfekt till din kropp! Ser inte nån större storleks skillnad på dom. Men som sagt ovan, dom kommer ju förändras en hel del innan det är klart! :D
Sara82: Jag tycker absolut inte att dina bröst ser mycket större ut! :S Inte större alls faktiskt! Men dina bröst passar dig oxå.
GoldenHeart
Kvinna ·
23 dec, 2011
Tycker att de ser jättefina ut redan. Stora, men ändå lagom till din kropp :)
Rosamoln
Kvinna ·
23 dec, 2011
Jag tror en del på det här forumet är väldigt storleksblinda när det gäller andras bilder också;) Kan bli lite chockad när någon säger att det där ser inte stort ut, och brösten näst intill gigantiska;) Inget illa menat, men du har stooora tuttar:) Du behöver inte oroa dig! Och det ville du ha så:)
sofia_
Kvinna ·
23 dec, 2011
Jag personligen hade aldrig valt så stora, och jag tycker dom ser väldigt stora ut! Men är det ett riktigt stort resultat du ville ha, så ska du helt klart vara nöjd för då har du fått det :) lycka till med läkningen och sånt!
sockerpullan
Kvinna ·
23 dec, 2011
Anonym användare
23 dec, 2011
Japp, det är jag, vem annars=)
Anonym användare
23 dec, 2011
Skulle gärna ta mej en titt för o kunna ge ett utlåtande.. men de kan ju dröja några veckor innan brösten får sin slutgiltiga form o storlek..