Anonym användare
22 dec, 2011
800cc bakom muskeln.OBS.Brösten är bara 5 dagar gamla sedan op.Kika på mina bilder då och efter=)
BröstförstoringHej på er tjejer!
19 december bytte jag till större proteser 800cc i vänstra bröst och 650cc i högra bröst. Innan det hade jag 500cc i vänstra och 400cc i högra. Mitt högra bröst har mer bröstvävnad.Denna gång blev det 150cc i skillnad.Tidigare så gjorde inte skillnad på 100cc rätt balans.
Men ändå idag när jag kollade mig i spegeln så såg jag att bröstet som har 800cc är större än det som har 650cc.
Kanske är det för tidigt att säga någonting. Hur lång tid tar det med bakom placering tills silikonerna satt sig på plats?Nu har jag ganska platt bröst,pga silikonerna är bakom muskeln.Kommer silikonerna åka framåt?När kan jag gå och mäta min bh storlek?
Kan ni vara ärliga och säga vad ni tycker om mina bröst.Jag blir inte sur.
Tack för era svar.
mvh
Elvira
Sortera efter
Tösan
Kvinna ·
23 dec, 2011
gagge
Kvinna ·
23 dec, 2011
Sjukt snyggt... nu längtar jag som fan efter mina nya större vänner :-D
citadellboobisar
Kvinna ·
24 dec, 2011
ser jätte fint ut!
sara82
Kvinna ·
25 dec, 2011
Ellionore: Om du läser igen vad jag skrev så ser du att jag skrivit "idag" du har inte sett mina bröst idag och kan inte uttala dig om det. Mina bröst på bilderna jag har e nya där och nu tre veckor efter operation har de växt ännu mer än på bilden som du ser..o mina bröst ser MYCKET STÖRRE ut nu. Jag tror också det har med att jag hade lite mer egen vävnad än ella samt att jag har antomiska..tycker de brukar vanligtvis "se" större ut, kanske har att göra med fasthetsgraden att de håller mer formen, men så är det iallafall=) Det här med vad som är stort o inte verkar vara lite olika här på forumet. Jag tycker INTE de är stora men de är fina och du ska vara nöjd Ella =)
Anonym användare
25 dec, 2011
Anonym användare
25 dec, 2011
Anonym användare
25 dec, 2011
sara82
Kvinna ·
25 dec, 2011
Du jag tycker de är fina, men det jag sa är att de inte är stora, du ville ju att folk ska kommentera dina bröst o att du inte blir sur???verkar som att du blir sur trots allt trots att jag bara säger att mina är IDAG så som de ser ut större än dina..vart kom avundsjuka ifrån som du påstår, om jag är det hade jag inte ens kommenterat överhuvudtaget eller så hade jag kommenterat att de var fula eller något annat elakt i den stilen..så jag förstår inte vad du menar när det är du själv som skriver att du vill ha ärliga svar..alla är vi olika och tycker olika om saker och ting..vissa vill ha naturliga andra fejklook mm och jag ville ha anatomiska då de just är åt "hänghållet" för det finns inga stora fasta naturliga bröst utan en droppform så att säga och jag har fått det resultatet jag var ute efter och är nöjd...o jag hoppas om det är så att du vill ha stora att de växer mer sen vilket jag också tror de kommer göra..men jag pratar om NULÄGET som det ser ut just nu. Var har jag skickat tre gånger samma sak???? ser inte det själv här på forumet att jag har gjort det? och OM det är så,,,så kan du kolla på andra ställen och det händer ibland att det blir dubletter när man skriver, av någon konstig anledning. Jag är hemskt ledsen om du tog åt dig så för det var inte min mening..jag säger bara vad jag tycker och säger det fortfarande att jag tycker de är fina men inte stora och ta inte åt dig då de flesta ändå tycker de är stora =) Va nöjd!
sara82
Kvinna ·
25 dec, 2011
Anonym användare
25 dec, 2011
Anonym användare
25 dec, 2011
Anonym användare
25 dec, 2011
sara82
Kvinna ·
25 dec, 2011
Tösan
Kvinna ·
25 dec, 2011
Malin88
Kvinna ·
25 dec, 2011
Anonym användare
25 dec, 2011
Tack Tösan.Vaknade nyss.Så glad att jag sov bättre inatt.Känner mig piggare.Jag önskar mig till jul tålamod=)Hihi.Brinner av väntan och nyfikenhet hur mina bröst kommer se ut om några veckor, månader=)
God jul på dig!
Anonym användare
25 dec, 2011
Tack Malin.Ser att du hade Perthese och kommer att lägga Allergan.Vad är det för skillnad mellan dem och Mentor?jag ville ha ultra hög profil i Mentor, men Mentor har inte ultra hög i 800cc.Jag är nöjd men osäker om det var rätt att lägga 800cc i ena och 650 cc i det andra.100cc skillnad innan gjorde inge balans, därför tog kirurgen 150cc i skillnad.Hoppas att jag behöver ingen korrigering, att brösten växer i takt.Det är skillnaden som oroar mig.Du har fina oxå,kollade på dina bilder=)God jul!
Anonym användare
25 dec, 2011
"Jätte fina är de..men absolut inte stora..tycker inte det ser ut som mer än 500 i brösten hade du ingen egen vävnad? jag har 620 i mina o de ser mycket större ut idag än dina...men de passar dig =)"
Den texten kom 3 gng.=)
Opticruise
Kvinna ·
25 dec, 2011
Ellionore: Om du läser igen vad jag skrev så ser du att jag skrivit "idag" du har inte sett mina bröst idag och kan inte uttala dig om det. Mina bröst på bilderna jag har e nya där och nu tre veckor efter operation har de växt ännu mer än på bilden som du ser..o mina bröst ser MYCKET STÖRRE ut nu. Jag tror också det har med att jag hade lite mer egen vävnad än ella samt att jag har antomiska..tycker de brukar vanligtvis "se" större ut, kanske har att göra med fasthetsgraden att de håller mer formen, men så är det iallafall=) Det här med vad som är stort o inte verkar vara lite olika här på forumet. Jag tycker INTE de är stora men de är fina och du ska vara nöjd Ella =)
Malin88
Kvinna ·
25 dec, 2011
Varför skulle en kirurg göra så? Tror inte att de skulle riskera sitt rykte och sin yrkesheder för att de tycker att någon vill ha för stora implantat, då är det ju bara att säga nej. En enda operation är ju ingenting värd jämfört med ett gott rykte.