Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

22 dec, 2011

800cc bakom muskeln.OBS.Brösten är bara 5 dagar gamla sedan op.Kika på mina bilder då och efter=)

Bröstförstoring

Hej på er tjejer!

19 december bytte jag till större proteser 800cc i vänstra bröst och 650cc i högra bröst. Innan det hade jag 500cc i vänstra och 400cc i högra. Mitt högra bröst har mer bröstvävnad.Denna gång blev det 150cc i skillnad.Tidigare så gjorde inte skillnad på 100cc rätt balans. 

Men ändå idag när jag kollade mig i spegeln så såg jag att bröstet som har 800cc är större än det som har 650cc. 

Kanske är det för tidigt att säga någonting. Hur lång tid tar det med bakom placering tills silikonerna satt sig på plats?Nu har jag ganska platt bröst,pga silikonerna är bakom muskeln.Kommer silikonerna åka framåt?När kan jag gå och mäta min bh storlek?

Kan ni vara ärliga och säga vad ni tycker om mina bröst.Jag blir inte sur.

Tack för era svar.

mvh

Elvira

68

Sortera efter

Marina

Kvinna ·

27 dec, 2011

ella skrev:
Och 3 gånger du har skickat ett samma mejl en efter en på en min att du tycker att mina bröst är fina men ide är nte alls stora.varför skicka 3 gng?vad är det du vill bevisa eller påpeka?barnsligt.men jag struntar i sådana.det är inte snällt ba av dig att skicka samma text 3 gng.om du är nöjd med dina bröst,fortsätt att va det.men du ba visar din avundsjuka genom att skicka till mig 3 gng samma text.det skulle räcka med en.god jul på dig och sov gott nu.jag sovet inte pga av värk.

Ella - det som har hänt i inläggen runt #8 är inte Saras fel, jag har precis nu raderat dublettinläggen - det händer p g a tekniska problem att samma inlägg dyker upp tre gånger i rad, utan att den som skrev det har gjort det med flit.

Jag ser ingenstans i det Sara skrev någon mening att vara ovänlig. tråkigt att ni kom på kant med varandra, helt i onödan. Du kunde ju ha svarat henne på VAR du såg hennes inlägg tre gånger, eftersom hon inte förstod vad du menade.

PMa gärna mig med länk till sidor med såna dubelttinlägg, jag försöker städa bort dem. Den som skrivit dem, kan redigera dem och skriva "dubbelpost", så hittar jag dem fortare.

Gilla

Anonym användare

27 dec, 2011

Hej.Vi har redan rett ut situationen och jag har visat till henne var jag såg hennes text 3 gng.

Tack.

Gilla

sara82

Kvinna ·

27 dec, 2011

Det e lungt Marina, men det är så när man skriver på forum och typ msn o liknande..man ser ju inte "hur" en person säger saker o ting...då blir det lätt missförstånd...för HUR man säger saker har ju mer betydelse än VAD man säger. Men det är OK jag tror inte vi är ovänner på något sätt. Jag hoppas verkligen att du till slut blir nöjd med dina bröst Ella. Vi finns ju på detta forum trots allt för att hjälpa o stötta varann...o alla kan ha bra och dåliga dagar så är det bara!!!!

Gilla

sara82

Kvinna ·

27 dec, 2011

Det e lungt Marina, men det är så när man skriver på forum och typ msn o liknande..man ser ju inte "hur" en person säger saker o ting...då blir det lätt missförstånd...för HUR man säger saker har ju mer betydelse än VAD man säger. Men det är OK jag tror inte vi är ovänner på något sätt. Jag hoppas verkligen att du till slut blir nöjd med dina bröst Ella. Vi finns ju på detta forum trots allt för att hjälpa o stötta varann...o alla kan ha bra och dåliga dagar så är det bara!!!!

Gilla

Delvisbakom600cc

/ ·

27 dec, 2011

haha dubbel kommentar igen:D hihih tror det lätt bli dubbelkommentar om man tryckeer på skicka för många gg:P
Gilla

sara82

Kvinna ·

27 dec, 2011

Men va faaaaaaaaaaan...=) o jag vet inte hur man tar bort de heller..men nu ser jag att det e dubletter...

Gilla

Anonym användare

27 dec, 2011

HAHA=)Jag har aldrig lyckats skicka 2, 3 gng kommentar.Men vissa som verkligen vill kommentera någon=( trycker hårt på enter knappen och flera gng antar jag.Då kanske Sara gillar mig=)

Gilla

Tösan

Kvinna ·

27 dec, 2011

Du Ella, jag gillar verkligen "den lilla röda"  som du har på din profilbild 👍, minns du vart du har hittat den?? Jättefin!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem