boobi
Kvinna ·
29 jul, 2013
Alla som ska operera sig i oktober 2013
BröstförstoringJag har inte bestämt hos vem till 100% ännu men det blir antingen Proforma eller kkab i Oktober då båda dessa kliniker hade tider då .. Tänkte kolla vilka tjejer som planerat in op i Oktober ? Kramisar
Sortera efter
normboobie
Kvinna ·
30 okt, 2013
Lycka till! Jag ska också opereras imorgon :-) fast i Falköping. Bäst att jag går och lägger mig så att jag kan gå upp och duscha svintotvål igen ;-)
Hoppas det går bra för dig :-)
Gilla
Pacha
Kvinna ·
30 okt, 2013
Hej. Har precis opererat mig på proforma hos Örjan Gribbe. Jag gjorde operationen 24/10 och är super nöjd!
Gilla
pecan nut
Kvinna ·
31 okt, 2013
normboobie skrev:
Lycka till! Jag ska också opereras imorgon :-) fast i Falköping. Bäst att jag går och lägger mig så att jag kan gå upp och duscha svintotvål igen ;-) Hoppas det går bra för dig :-)Såg att du ska op i fkp på kkab, vem ska op dig? en stort LYCKA TILL !, dom är supersnälla och kommer att ta väl hand om dej! :-)
Gilla
normboobie
Kvinna ·
31 okt, 2013
Stefan, ja de är verkligen jätte snälla :-)
Gilla
83Tina
Kvinna ·
31 okt, 2013
Hoppas det gått bra för alla nu som opererat sig i oktober för det är väl ingen kvar?!
Gilla
Annlun
Kvinna ·
31 okt, 2013
Jag opades idag och det gick toppen..hoppas allt läker bra!det första jag sa när jag såg dem var "vad små de är" men när jag tittat utan bh är de helt perfekta!!kanske växer till sig lite också..
Gilla
Anonym användare
31 okt, 2013
Ingen smärta alls. Får se om en vecka när jag får börja använda kroppen fullt ut :-)
Har börjat försiktigt med träning såsom stående utfall och knäböj. Helt utan vikter.
Längtar tills nästa vecka då jag äntligen får börja köra med vikter igen!
Vart får du mest ont)
Gilla
MineNyeBryster
Kvinna ·
01 nov, 2013
Lilla_Mimsan skrev:
Ingen smärta alls. Får se om en vecka när jag får börja använda kroppen fullt ut :-)
Har börjat försiktigt med träning såsom stående utfall och knäböj. Helt utan vikter.
Längtar tills nästa vecka då jag äntligen får börja köra med vikter igen!
Vart får du mest ont)
Ja, God idé med stående træning - lunges & squats etc. Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke har gjort det!!!??? Det kan jo klares hjemme :) Jeg har vist tænkt at : kan jeg ikke komme i fitness center - så kan jeg ingenting!!!!! hihihi Føler mig lidt dum nu :/
Jeg får ont imellem brysterne, altså på indersiden. Det ligesom svider og prikker. Mest venste side - men det er også den hånd jeg bruger mest.
Gilla
iwana
Kvinna ·
06 nov, 2013
Hej tjejer,
Hur mår ni alla nu efter operationen?
För min del är det 1veckan sen. Mår jätte bra,har redan jobbit 2 dagar.
kan bara inte ligga på sidan än,hur är det för er?
Kram
Gilla
Mamamia
Kvinna ·
06 nov, 2013
Hej du har precis samma mått som mig men jag har 75 C ursprungligen och pratar om att fylla i ned 345. Tyvärr så kan jag inte ha så mkt mindre på grund av bröstbredden. Vilken storlek fick du efter dina implantat??
Gilla
Mamamia
Kvinna ·
06 nov, 2013
Alla ni som opat er och känner att ni är helt komplikationsfria, tänker ni sluta gå in på pof? Bara undrar lite hur det blir för känns som att de flesta på forumet har nån typ av komplikation elle fundering på annan operation
Gilla
iwana
Kvinna ·
06 nov, 2013
Hej Mamamia, är det mig du frågor ;)
Vi bestämde att tar 450cc hp. min kropp var inte tillräkligt bred till 500cc att det skulle ser naturligt ut.
Vet ej storlek än vill inte kolla på detta än tills det läckt ordentligt,men jag hade absolut nästan inge bröst själv ;)
/ Iwana
Gilla
pecan nut
Kvinna ·
08 nov, 2013
Opererade mig för snart 3 veckor sedan, har fortf ont då ärret under högra bröstet gör väldigt ont och blir lätt ömt om jag tex kör bil och använder högra arm mycket. Jobbigt då jag ska börja jobba nu på måndag:-( men annars är ja väldigt nöjd med storleken,är mega glad att jag inte tog större.
Iwana: vem opererade dig på kkab? jag hade Avni abidu
Gilla
iwana
Kvinna ·
08 nov, 2013
Jag hade Stefan modin. Ville har han från början,hade hört så många nöjda tjejer prata om han.
Och är jätte glad jag hittade honom. Super nöjd jag är.
Gilla
83Tina
Kvinna ·
10 nov, 2013
Nu har det redan gått över 4 veckor sen min operation. Hur mår alla? Själv så känner jag knappt av brösten så behöver ibland känna så att dom finns kvar 🤭. Är riktigt nöjd med storleken, bara ibland som jag kommer på mig själv tänka att jag kunde ha tagit större. Jag kommer försöka fortsätta vara aktiv här inne på pof kanske inte lika mycket som innan och precis efter operationen men tycker det är kul att läsa lite trådar och kolla lite bilder.
Gilla
MissCharlotte
Kvinna ·
10 nov, 2013
Äntligen ta av dom stygnen som sitter på utsidan imorgon och gått 2 veckor sen min OP.
Grymt skönt att slippa all smärta denna gången.
+ Vaknat upp av att jag legat på sidan redan utan att det gjort ont direkt och kunnat lyfta upp armarna mycket snabbare än första gången.
Så en andra OP var def mycket "skönare" än den första :).
Förutom var av 2/3 dagar i början av smärta, haha.
Gilla
Anonym användare
11 nov, 2013
Har gått dryga månaden för mig nu. Ingen smärta och jag har börjat träna! Känner heller inget i brösten, glömmer att jag opererat och får tänka till!
Gilla
Honeyloops
Kvinna ·
11 nov, 2013
Kan någon luta sig och lägga sin tyngd på armarna/ händerna utan att det är obehagligt? Kommer det alltid vara det?
Gilla
MineNyeBryster
Kvinna ·
12 nov, 2013
Honeyloops skrev:
Kan någon luta sig och lägga sin tyngd på armarna/ händerna utan att det är obehagligt? Kommer det alltid vara det?
Gilla
Honeyloops
Kvinna ·
13 nov, 2013
Tack så mycket, dom hoppas jag det blir bättre snart!
Gilla