Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
boobi profilbild

boobi

Kvinna ·

29 jul, 2013

Alla som ska operera sig i oktober 2013

Bröstförstoring
Jag har inte bestämt hos vem till 100% ännu men det blir antingen Proforma eller kkab i Oktober då båda dessa kliniker hade tider då .. Tänkte kolla vilka tjejer som planerat in op i Oktober ? Kramisar
342

Sortera efter

giggi

Kvinna ·

08 sep, 2013

Jag ska operera mig den 18/10 på L&E av Patrik!! :D Ville operera mig den 24/10 och få övernattning, men Patrik ska nu bort den veckan så jag fick ta ett annat datum. Har du också fått ändrat datum Java?
Gilla

Anonym användare

08 sep, 2013

Ja det har jag :-( Kan verkligen bara den veckan så jag har ny tid 26/10 istället.... har nu bara fyra dagar efter op innan jag ska jobba istället för sex dagar.... så nu håller jag tummarna för att det går! Hur gör du med övernattning nu när du bytt datum?
Gilla

Mini_Me

Kvinna ·

08 sep, 2013

Giggi - vad trist att du fick ändra datum men då blir det lite mindre väntan iaf ;) Jag opereras som sagt 17/10 med övernattning så du kanske möter ett spöke när du kommer den 18:de ;) usch vad jag inte ser fram emot att åka hem.. Man lär vara lagom mörbultad och fräsch :P Hoppas att man kan parkera bilen hyfsat nära kliniken så man slipper gå så långt. 39 dagar kvar nu!! :)
Gilla

giggi

Kvinna ·

08 sep, 2013

Jaha va jobbigt! Själv ska jag sjukskriva mig i 2 veckor.
Jag får ingen övernattning tyvärr.. Men bor inte så långt borta så det är lätt att ta sig hem, men hade gärna velat övernatta.

Trist att dom inte ville ge mig en tid den 17 då det var övernattning...*suck*
Haha ja vi får väl se, kommer dock opereras väldigt sent, kl.14 så tror nog att du vandrat hem då :)
Tänk på att du inte får köra bil hem sen när du går på morfin och grejer :P
Gilla

Solmåne

Kvinna ·

08 sep, 2013

Jag hänger på här då jag oxå ska opas i Oktober..
Närmare bestämt den 8:e på Proforma hos Örjan Gribbe.

Jag ska lägga in runda 450cc hp FRAMFÖR muskel, trots att Örjan föreslog o trodde att bakom skulle bli bäst.
Jag har en liten hängig byst o han sa att han även kunde lägga framför, o han påpekade aldrig något om lyft så jag hade väl inte såpass hängiga att det skulle krävas för ett ändå ganska schysst resultat, är inte ute efter att se ut som en 14 åring :D

Kul att följa er alla :)

Gilla

boobi

Kvinna ·

08 sep, 2013

Haha känns som om väntan blir längre ju mer jag tänker på hur många dagar det är kvar, så nu skall jag försöka att inte fokusera på det och fokusera mer på nuet så kanske det går snabbare :P
Gilla

Anonym användare

08 sep, 2013

giggi skrev:
Jaha va jobbigt! Själv ska jag sjukskriva mig i 2 veckor.
Jag får ingen övernattning tyvärr.. Men bor inte så långt borta så det är lätt att ta sig hem, men hade gärna velat övernatta.

Trist att dom inte ville ge mig en tid den 17 då det var övernattning...*suck*
Haha ja vi får väl se, kommer dock opereras väldigt sent, kl.14 så tror nog att du vandrat hem då :)
Tänk på att du inte får köra bil hem sen när du går på morfin och grejer :P
Ja men det kommer nog att gå bra att åka hem ändå. Man är bäst smärtlindrad precis efter op ockaå, smärtan brukar ofta komma smygande och bli värre och då är det nog skönt att vara hemma. Jag ska åka 20 mil pånop-dagen.... kommer förhoppningsvis att sova stor del av resan! Har väääldigt svårt att sjulskriva mig så jag håller tummarna för att det går ändå :-)
Gilla

Somenlitensol

Kvinna ·

08 sep, 2013

De värsta är ju att man inte kan tänka på något annat! Haha! Det enda jag har i huvudet just nu är bröst! Längtar så otroligt så det är inte sant! :)
Gilla

boobi

Kvinna ·

08 sep, 2013

Haha samma här , säger hela tiden att jag inte ska tänka på det .. Men det första jag gör när jag vaknar e bröst o sista jag tänker på är bröst haha har nog tjatat hål i killens huvud , han har la blivit expert av all min bröst snack ;p
Gilla

pecan nut

Kvinna ·

08 sep, 2013

Ska opa mig på kkab den 21 okt...vet inte än om ja ska ha bakom eller framför, är sjukt jobbigt då jag jobbar inom vården och får lyfta tex rullstol o grejer och vill gärna kunna träna armar lite så jag är lite tveksam för bakom placering. Kan man simma mycket med bakom? Tänker ju på att man får ta i när man simmar, påverkar inte det bröstmusklerna? Vet att kkab korrigerar inom 6 mån men gäller det för framför oxå?? Får ta upp alla dessa frågor den 21 så får vi se vad han säger om bakom o framför.. Usch är nervös för komplikanter, vill inte behöva sjukskriva mig igen peppar peppar
Gilla

Liljan23

Kvinna ·

09 sep, 2013

Gu va roligt här hoppar jag in:) Jag ska på OP den 16/10 :) det ska bli sännande och riktigt roligt att se resultatet <3 Kram
Gilla

Liljan23

Kvinna ·

09 sep, 2013

Jag röker också, det är så jobbigt! :( men man får väl tänka att det är bra för läkningen :)
Gilla

Molle1981

Kvinna ·

09 sep, 2013

Hoppar in här jag med...ska operera mig den 17oktober...spännande men nervös!!! För det i Helsingborg hos gerlee...
Gilla

Jojo.i.karlstad

Kvinna ·

10 sep, 2013

Jag ska operera mig den 23 oktober på Reformedica i Örebro:) Velar lite om storleken än men jag har ju lite tid på mig. Har lite funderingar om placeringen oxå egentligen. Bakom el framför el delvis bakom? Vilken djungel! Vad ska ni ha och varför?
Gilla

Nattfrost

Kvinna ·

10 sep, 2013

Jag opas 10 oktober av Fredrik Berne, ska lägga in anatomiska natrelle 410 cc mx (medium höjd, extra hög projektion) En månad kvar idag och jag längtar ihjäl mig!!!
Gilla

Liljan23

Kvinna ·

10 sep, 2013

16 oktober ska jag Opa mig hos Peter tarnow :) Jag ska ha 500 cc mentors hp :P Jag längtar och vill se hur mina nya boobisar kommer se ut :)
Gilla

MissCharlotte

Kvinna ·

10 sep, 2013

Jag ska Opa mig den 28 oktober på Bellakliniken.
Ska göra en korr + samtidigt en bröstförstoring :)
Gilla

boobi

Kvinna ·

10 sep, 2013

Ja verkligen , men är det sant att man går upp i vikt av att sluta röka eller är det att man äter mer ?
Gilla

strongandfit1

Kvinna ·

10 sep, 2013

24 proforma :D
Gilla

kiss

Kvinna ·

10 sep, 2013

2okt Art Clinic Per Wind! Näs och bröst op! Mer nervös än tidigare operationer! Har inte berättat för ngn ännu! Inte heller tagit ledigt från jobbet! Behöver alla tips jag kan få när det gäller brösten! 600cc mentor eller allergan 615 cc med 9mm mer i put?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem