2kidslater
Kvinna ·
06 feb, 2018
Bröstförstoring April 2018
BröstförstoringJag har bokat in min operation till 10 April 2018 och nu tänkte jag starta en pepptråd här för alla oss som ska opereras i April! Jag har bokat hos Patrik Höijer på Nordiska kliniken i Sthlm. Någon mer som ska dit den dagen? Jag har varit jättepeppad och gjort konsultationer på tre ställen samt läst på massor. Men sen när jag väl hade bokat så tappade jag gnistan lite. Har nog fått lite kalla fötter. Men nu börjar jag känna mig peppad igen! Det var nog bara en liten chock över att det faktiskt är på gång nu. Men än är det rätt länge kvar. Ska hinna spara mer pengar också. Jag säljer massa ägodelar som ändå inte används. Win win! :D Ni andra som bokat i April, vad har ni för tankar och känslor?
Sortera efter
Julieta
Kvinna ·
22 mar, 2018
Norrskenet87
Kvinna ·
22 mar, 2018
Emmsve0528
Kvinna ·
22 mar, 2018
sthlm
Kvinna ·
23 mar, 2018
Wii nu har jag bestämt mig för volym också:D det blir motiva round full 425cc.
Måste höra med er andra hur ni har funderat kring klyftan?! Hur brett/tajt emellan vill ni ha det? Mitt mått är 1,5cm så han sa att mitt utgångsläge är bra för att få en fin klyfta och jag vill väl ha vid ca 1cm. Blir det för tajt eller tror ni har det blir en fin men inte fööör tajt heller?!:)
Coor
Kvinna ·
23 mar, 2018
Hej. Ska också operera mig 23 april på Bella kliniken i Helsingborg. Har 50 cc innan och ska sätta in 750cc ultra hög profil. Verkar som många har problem med att inte få sätta in det som de själva vill? Jag är lite osäker på om 750 blir för mkt men det kändes bra när jag provade. Blir nervös när dom flesta sätter in runt 500cc
Coor
Kvinna ·
23 mar, 2018
Emmsve0528
Kvinna ·
23 mar, 2018
jhojho
Kvinna ·
23 mar, 2018
Lillan82
Kvinna ·
23 mar, 2018
Här kommer en till aprilare! :) Ska opereras 10/4 hos Helena på citadell. Lägga in 355 CC. Växlar mellan att vara sjukt pepp till att dippa ibland och ifrågasätta vad jag gör.. även om det tagit mig 10 år att boka operationen. Väldigt nervös!
Åh jag ska också opereras av Helena den 23/4. Sjukt spännande. Väljer mellan 300 demi och 355 full. Är sjukt pepp på nya tuttar (har nästan inga idag) men kluven på storlek.
Coor
Kvinna ·
24 mar, 2018
Velar mellan 725cc och 825cc... är rädd att det blir alldeles för stort med 825cc...det är så himla olika på alla så det är svårt att tänka sig hur det exakt skulle se ut på mig. jag ´har hela tiden tänkt 825..men nu vet jag inte..
Coor
Kvinna ·
24 mar, 2018
Haha skönt vi alla är oroliga över saker så man inte är själv:) När jag provade så på hon in utan att säga hur mkt då jag sa innan att jag tänkte mig runt 500cc. Så provade två olika och den sista som också var störst kändes bäst. Tyckte egentligen inte att det va någon större skillnad mellan dom och då provade jag 625cc och 750cc. Ser bra ut på korten jag tog men så gick jag in och kollade på en blogg där hon lagt in 725 och tänkte herregud så där kan jag inte se ut. Så ångesten e på topp:p
Emmsve0528
Kvinna ·
24 mar, 2018
jhojho
Kvinna ·
25 mar, 2018
Velar mellan 725cc och 825cc... är rädd att det blir alldeles för stort med 825cc...det är så himla olika på alla så det är svårt att tänka sig hur det exakt skulle se ut på mig. jag ´har hela tiden tänkt 825..men nu vet jag inte..
Åh va jobbigt! Gjorde ni någon 3D simuleringsbild? Annars kan ju det va ett alternativ att försöka hitta en kirurg som gör sådana men sen ändå välja samma kirurg som du tänkt nu om det är den som känns bäst. :) ristestet tyckte jag inte va så hjälpsamt blir ju fel form osv
Coor
Kvinna ·
01 apr, 2018
Sf88
Kvinna ·
01 apr, 2018
Lilla.linn
Kvinna ·
01 apr, 2018
2kidslater
Kvinna ·
01 apr, 2018
jhojho
Kvinna ·
01 apr, 2018
Coor
Kvinna ·
01 apr, 2018
Nita
Kvinna ·
01 apr, 2018
Hej
Jag har tid för OP 5/4 på AK i Stockholm och jag är super nervös, så rädd att brösten ska kännas och se för stora ut. Men litar på Paolo som ska operera mig och MX 290 har han rekomenderat. Men är så nervös. Men längtar samtidigt massor efter att få lite fylligare bröst igen efter två barn.