2kidslater
Kvinna ·
06 feb, 2018
Bröstförstoring April 2018
BröstförstoringJag har bokat in min operation till 10 April 2018 och nu tänkte jag starta en pepptråd här för alla oss som ska opereras i April! Jag har bokat hos Patrik Höijer på Nordiska kliniken i Sthlm. Någon mer som ska dit den dagen? Jag har varit jättepeppad och gjort konsultationer på tre ställen samt läst på massor. Men sen när jag väl hade bokat så tappade jag gnistan lite. Har nog fått lite kalla fötter. Men nu börjar jag känna mig peppad igen! Det var nog bara en liten chock över att det faktiskt är på gång nu. Men än är det rätt länge kvar. Ska hinna spara mer pengar också. Jag säljer massa ägodelar som ändå inte används. Win win! :D Ni andra som bokat i April, vad har ni för tankar och känslor?
Sortera efter
Siljan
Kvinna ·
03 apr, 2018
Kajsastina
Kvinna ·
03 apr, 2018
Kajsastina
Kvinna ·
03 apr, 2018
Hej, jag har planerat op 23/4 Motiva Ergonomix 425cc Demi, men har funderat på om jag ska välja Full ist. Vill ju ha fylliga men naturliga bröst..
Jojo1993
Kvinna ·
03 apr, 2018
Mammamedegetliv
Kvinna ·
03 apr, 2018
Kajsastina
Kvinna ·
03 apr, 2018
Hänger på här också, opereras imorgon bitti! Ska vara på kliniken kl 7.15. Så sjukt nervös, vill bara ha det överstökat!! Vet inte hur jag ska kunna somna inatt.. behöver lite pepp!
Coor
Kvinna ·
04 apr, 2018
Hänger på här också, opereras imorgon bitti! Ska vara på kliniken kl 7.15. Så sjukt nervös, vill bara ha det överstökat!! Vet inte hur jag ska kunna somna inatt.. behöver lite pepp!
Coor
Kvinna ·
04 apr, 2018
Hej, jag har planerat op 23/4 Motiva Ergonomix 425cc Demi, men har funderat på om jag ska välja Full ist. Vill ju ha fylliga men naturliga bröst..
Linalina1
Kvinna ·
04 apr, 2018
Coor
Kvinna ·
04 apr, 2018
Nu har jag laddat upp förebilder :) börjar vela, är rädd att få två stora hängbröst. Haha.
Linalina1
Kvinna ·
04 apr, 2018
Coor
Kvinna ·
04 apr, 2018
Coor: tror du det? Hoppas! Han har sagt att har man lite fall på brösten sedan innan får man räkna med ett litet fall efter.
Linalina1
Kvinna ·
04 apr, 2018
Coor: tror du det? Hoppas! Han har sagt att har man lite fall på brösten sedan innan får man räkna med ett litet fall efter.
Ja det kan man ju förstå. Men då ser det ju naturligare ut också :)
Coor
Kvinna ·
04 apr, 2018
Ja det kan man ju förstå. Men då ser det ju naturligare ut också :)
Exakt... dina 3D-bilder är superbra ju. Mina såg väldigt konstiga ut. Haha.
Siljan
Kvinna ·
04 apr, 2018
Om du skulle ta full, skulle du då öka cc så det ändå blir samma bredd på inlägget som 425 demi? Jag tänker nämligen att bredden är lika viktig som profilen i upplevelsen av fyllighet :P har du mycket egen vävnad eller är du som mig helt platt?
Jojo1993
Kvinna ·
04 apr, 2018
Siljan
Kvinna ·
04 apr, 2018
Åh då sätter du in ergonmix två dagar före mig :) Jag kör på 320 cc demi men är inte ute efter stora bröst. Skulle kunnat tänka mig mindre till och med med Per tyckte gott och väl jag kunde ta denna strl utifrån min kropp så jag litar på det. Lycka till!!
Scrapmorsan
Kvinna ·
04 apr, 2018
Siljan
Kvinna ·
04 apr, 2018
Äntligen! SÅ lycklig. Kom hit imorse och vara första patient in. Dock hade inte mitt inplantat kommit än så blev framskjutet. Blev några timmar försenat och jag blev otroligt nervös. Tillslut fick jg följa med upp till operationssalen och lägga mig. Hade två narkossköterskor/skötare som var väldigt lugnade och fina mot mig. Skakade och fällde faktiskt en liten tår i panikkänslan att inte vakna gen. Men otroligt fin personal underlättande med lugnande ord. Vaknade sedan upp, såg suddigt och var otroligt trött. MEN hade inte det minsta on. Var liksom förberedd på att en elefant skulle stå på bröstkorgen. Låg på uppvaket kanske en halvtimme vaken, var trött men kunde inte somna. Så bad om att få komma ner till mitt rum då ja var väldigt hungrig. Fick lite nyponsoppa och låg o slumrade lite till en podd. Orkade inte ens kolla mobilen. Efter ett tag fick. Jag mackor och kaffe också. Måste bara säga att jag är så otroligt glad att jag är klar och att allt (hittills) gått bra och att jg mår oförskämt bra. Lite skakis och trött och snurrig fortf, det är det enda. Snart kommer min pojkvän o hämtar mig. Och jag vill hälsa till er alla som har detta framför er och oroar er inför operationen, det jobbigaste var just att oroa sig och allt innan. Vi är powerladies och klarar lätt av det!
Coor
Kvinna ·
04 apr, 2018
Äntligen! SÅ lycklig. Kom hit imorse och vara första patient in. Dock hade inte mitt inplantat kommit än så blev framskjutet. Blev några timmar försenat och jag blev otroligt nervös. Tillslut fick jg följa med upp till operationssalen och lägga mig. Hade två narkossköterskor/skötare som var väldigt lugnade och fina mot mig. Skakade och fällde faktiskt en liten tår i panikkänslan att inte vakna gen. Men otroligt fin personal underlättande med lugnande ord. Vaknade sedan upp, såg suddigt och var otroligt trött. MEN hade inte det minsta on. Var liksom förberedd på att en elefant skulle stå på bröstkorgen. Låg på uppvaket kanske en halvtimme vaken, var trött men kunde inte somna. Så bad om att få komma ner till mitt rum då ja var väldigt hungrig. Fick lite nyponsoppa och låg o slumrade lite till en podd. Orkade inte ens kolla mobilen. Efter ett tag fick. Jag mackor och kaffe också. Måste bara säga att jag är så otroligt glad att jag är klar och att allt (hittills) gått bra och att jg mår oförskämt bra. Lite skakis och trött och snurrig fortf, det är det enda. Snart kommer min pojkvän o hämtar mig. Och jag vill hälsa till er alla som har detta framför er och oroar er inför operationen, det jobbigaste var just att oroa sig och allt innan. Vi är powerladies och klarar lätt av det!