2kidslater
Kvinna ·
06 feb, 2018
Bröstförstoring April 2018
BröstförstoringJag har bokat in min operation till 10 April 2018 och nu tänkte jag starta en pepptråd här för alla oss som ska opereras i April! Jag har bokat hos Patrik Höijer på Nordiska kliniken i Sthlm. Någon mer som ska dit den dagen? Jag har varit jättepeppad och gjort konsultationer på tre ställen samt läst på massor. Men sen när jag väl hade bokat så tappade jag gnistan lite. Har nog fått lite kalla fötter. Men nu börjar jag känna mig peppad igen! Det var nog bara en liten chock över att det faktiskt är på gång nu. Men än är det rätt länge kvar. Ska hinna spara mer pengar också. Jag säljer massa ägodelar som ändå inte används. Win win! :D Ni andra som bokat i April, vad har ni för tankar och känslor?
Sortera efter
2kidslater
Kvinna ·
07 apr, 2018
Sofffipropp
Kvinna ·
07 apr, 2018
Coor
Kvinna ·
07 apr, 2018
Nu är det tre dagar kvar för mig! Idag åker vi till mamma med barnen. Imorgon drar vi vidare till kompisar i Ö-vik så slipper vi köra så långt på samma dag. På måndag åker vi vidare till Stockholm och konsultation på Nordiska kliniken. Sen opereras jag på tisdag morgon. Är så peppad! Ska bli skönt att slänga mina gamla BHar när vi kommer hem igen. :D
MeraMia
Kvinna ·
07 apr, 2018
Nu är det tre dagar kvar för mig! Idag åker vi till mamma med barnen. Imorgon drar vi vidare till kompisar i Ö-vik så slipper vi köra så långt på samma dag. På måndag åker vi vidare till Stockholm och konsultation på Nordiska kliniken. Sen opereras jag på tisdag morgon. Är så peppad! Ska bli skönt att slänga mina gamla BHar när vi kommer hem igen. :D
jhojho
Kvinna ·
07 apr, 2018
Blivit sjuk som ja va så rädd för, men op är inte förrän 11 dagar så ska nog bli frisk:) Bara man inte har feber. Är så exalterad! Vill ha mina nya bröst nu! Tiden går så sakta! Jag hoppas att de nya implantaten kommer göra så mitt häng inte är lika stort. Är rädd att de kommer tynga ner o fortfarande va hängiga..Sen att brösten inte är exakta lika stora o vårtgårdarna sitter exakt där man vill kan jag leva med. I framtiden blir det antagligen ett lyft då jag kan fixa till det lite isf. Men om barn blir gjorda så väljer ja att göra det senare i livet:) Ska utomlands i juni så hoppas de läker som de ska.
Varför ska du operera om dig? Har de blivit hängiga sedan du opererade dig?
Linalina1
Kvinna ·
08 apr, 2018
Blivit sjuk som ja va så rädd för, men op är inte förrän 11 dagar så ska nog bli frisk:) Bara man inte har feber. Är så exalterad! Vill ha mina nya bröst nu! Tiden går så sakta! Jag hoppas att de nya implantaten kommer göra så mitt häng inte är lika stort. Är rädd att de kommer tynga ner o fortfarande va hängiga..Sen att brösten inte är exakta lika stora o vårtgårdarna sitter exakt där man vill kan jag leva med. I framtiden blir det antagligen ett lyft då jag kan fixa till det lite isf. Men om barn blir gjorda så väljer ja att göra det senare i livet:) Ska utomlands i juni så hoppas de läker som de ska.
Varför ska du operera om dig? Har de blivit hängiga sedan du opererade dig?
Jag vill ha större helt enkelt:)
Hannakn
Kvinna ·
08 apr, 2018
Silmaril
Kvinna ·
08 apr, 2018
Sofffipropp
Kvinna ·
08 apr, 2018
Silmaril
Kvinna ·
08 apr, 2018
Silmaril- åh då opereras du precis en vecka innan mig. Jag ska också ha motiva ergonomix. Jag är så nervös, rädd och glad på samma gång. Vi ska nästan ha samma storlek också. Jag är helt platt nu, så jag hoppas jag blir nöjd med storleken!
Lady_Cazz
Kvinna ·
08 apr, 2018
Coor
Kvinna ·
09 apr, 2018
Linalina1
Kvinna ·
09 apr, 2018
2kidslater
Kvinna ·
09 apr, 2018
Coor
Kvinna ·
09 apr, 2018
Nu börjar vi åka mot sthlm! Har konsultation ikväll. Jag valde konsultation dagen innan operation så hinner jag i alla fall sova på saken en natt och bestämma storleken. Coor jag hoppas ni klarar er från magsjukan. Jag valde att hålla mina barn borta både från förskolan och andra kompisar sista veckan. Det vore inte coolt om man själv blev smittad när man är nyopererad.
Jag är fortfarande toktaggad, men min man börjar bli nervös. Imorgon klockan åtta har jag min operation. Då börjar det nya livet :)
Mammamedegetliv
Kvinna ·
09 apr, 2018
Lady_Cazz
Kvinna ·
09 apr, 2018
Hej alla! Nu har jag betalat och nu känns det på riktigt!!
Men jag behöver pepp. Haha. Känner mig lite osäker. Alltså har egentligen aldrig haft drömmen om stora bröst men efter barn så kändes brösten lite tomma och hängiga. Är rädd för att ångra mig att de blir sååå stora. Kalla fötter :)
Coor: stort lycka till nu!!
Lady cazz: Också osäker på storleken!! Dock inte jag som valt så stort utan kirurgen.
Linalina1
Kvinna ·
09 apr, 2018
Hej alla! Nu har jag betalat och nu känns det på riktigt!!
Men jag behöver pepp. Haha. Känner mig lite osäker. Alltså har egentligen aldrig haft drömmen om stora bröst men efter barn så kändes brösten lite tomma och hängiga. Är rädd för att ångra mig att de blir sååå stora. Kalla fötter :)Coor: stort lycka till nu!!
Lady cazz: Också osäker på storleken!! Dock inte jag som valt så stort utan kirurgen.
Osäker på kirurgen? Vad är det med Patrik Höijer du känner dig osäker på, för det är väl han som ska operera dig?
Jag känner mig helt säker på min kirurg faktiskt. Jag valde Peter Cosmo som många här inne ogillar. Klickar dock skitbra med honom och litar till 100 % på att han vet vad han gör så det känns bra iaf:)
EllieSwe
Kvinna ·
09 apr, 2018
Freakar ur.. ska opereras den 19:e. Känner mig sjukt osäker på storleken :-P
Termal
Kvinna ·
09 apr, 2018