Kernel
Kvinna ·
11 nov, 2013
Bröstförstoring december 2013
BröstförstoringHar letat efter en tråd som denna men inte hittat någon så jag gör en egen istället 🙂
Jag undrar om det finns fler som ska opas nu i december? Och vart och av vem? 🙂
Vore kul att prata med er tjejer isåfall och kanske hitta någon som opas samma dag som en själv 😀
Jag ska opereras den 19e december på Laser & Estetik i Stockholm av Patrik Höijer!
Längtar obeskrivligt mycket!!
Sortera efter
L4c0st3
Kvinna ·
15 dec, 2013
Opererade mig i onsdags! Går väldigt bra men är handikappad av svullnaden :/
Gilla
Hobby
Kvinna ·
15 dec, 2013
Hej tjejer!!
Inne på min tredje dag efter min bröstförstoring!! Aj! ;) Men det är det värt! Börjar kännas lite bättre i dag :)
Måste bara rekommendera min läkare Hans Vintertun på Plastikakademin! Helt underbar läkare! :) Väntar spänt på att få ta av bandaget på fredag så jag får se hur mina "tuttar" blev! ;) Lycka till ni andra som har er op snart! :)
Gilla
LittlemissDaisy
Kvinna ·
15 dec, 2013
Nu är det fullt ös med förberedelser inför morgondagen.
Är faktiskt inte nervös än, konstigt nog. Mest Depp över att sambon får sova på soffan inatt då jag inte köpte mer descutan :-/
Sen känns de tråkigt att inte gå ut till djuren imorgonbitti :-(
Blir spännande o se vad det blir för storlek, nu velas de mellan 550 och 610B-)
Nån fler som ska opas imorgon? :-)
Gilla
maria_84
Kvinna ·
15 dec, 2013
LittlemissDaisy: Behöver han verkligen sova i soffan då, han kan väll ligga långt från dig i sängen med rena kläder på sig, samt att han inte rör dig och du har ju pyamas på dig?
Min man duchade inte heller i Decutan och han sov bredvid mig, men en bit bort och rörde mig aldrig, sen hade jag långbyxor och T-hirt på mig.
Låter så tråkigt att han ska få sova i soffan bara =) .
Lycka till imorgon och det kommer säkert gå jättebra =) .
Själv är jag inne på 6e dagen sedan op, ska på återkoll på tis och träffa Ssk och då lägga om såren och samtidigt se hela mina bröst för första gången, har inte vågat ta av mig sportbhn ännu och tittat och då heller inte tagit bort den ytliga vita tejpen som är tejpat överallt på brösten.
Kan sen varmt rekomendera Gabriella Rudbeck på Plastikkirurggruppen, hon är en fantastisk kirurg, gör ett bra arbete, lyssnar och är empatisk och är verkligen supergullig. Samt resten av all personal där.
Gilla
mollii
Kvinna ·
15 dec, 2013
Nu är jag inne på min 10.e dag efter op och har knappt någon svullnad kvar, i alla fall inte som jag märker av. De enda
Är att de stramar i stygnen ibland och kan värka lite, annars är de på God väg av läkningen! Är så jäkla nöjd redan nu så bara lääängtar till läkningen är hel klar :)
Lycka till ni så håller på och läker även ni som ska opas! De är värt varenda krona och smärtan eller handikappet man får ett tag :)
Gilla
Sissy
Kvinna ·
15 dec, 2013
Nu är jag också op :) op mig 13/12 har fortfarande jätte ont o mår väldigt väldigt illa :/ inte alls som förra gången. Men nu är det gjort o man får härda ut! :P finns bild :)
Gilla
henrietta
Kvinna ·
15 dec, 2013
Sissy: skönt att höra att allt har gått bra men tråkigt med illamåendet.
Hur upplevde du bemötandet på op-avdelningen?
Gilla
Sissy
Kvinna ·
15 dec, 2013
Dom var jätte gulliga på uppvaket, fick allt möjligt mot illamående men kräktes endå! Lycka till, snart är det din tur :)
Gilla
d.e
Kvinna ·
15 dec, 2013
Jag ska op den 19 oxå ;)
Är sjukt rädd och nervös och orolig usch.
Hos Gerlee i Helsingborg.
Hoppas det kommer gå bra för oss båda :)
Gilla
maria_84
Kvinna ·
15 dec, 2013
Usche för att må illa, tycker synd om er som gjort det.
Själv mådde jag inte illa alls, när jag vaknade eller senare och tur är ju det då det värsta jag vet är att må illa.
Men därimot har jag ont i ryggen till och från sen igår, kan tänka mig det beror på den extra tyngden dom tillkommit .
Ni andra som op er känner ni av ryggont?
Gilla
LittlemissDaisy
Kvinna ·
15 dec, 2013
Maria_84
Hua för sova i pyjamas/kläder :o de går ju inte ;)
Fast om han duschsr som vanligt å sen får vi väl försöka låta bli å röra varann ;)
Gilla
maria_84
Kvinna ·
15 dec, 2013
LittlemissDaisy: Hehe, ja alla är vi olika, själv kan jag inte sova utan pyamas, kunde det innan barnen, men efter att ha haft dom samsovandes i sängen i ett ex antal år har jag blivit van med pyamas hehe. Men det ändras nog nu när inget barn sover där mer.
Gör sen vad du känner är bäst.
Kram.
Gilla
L4c0st3
Kvinna ·
15 dec, 2013
jag har otroligt ont i både axlar och rygg. Skulle tippa på att det är för att man sitter och sover samt att man är spänd större delen av tiden. Men men, det får ju gå, snygga bröst har vi ju nu :)
Gilla
maria_84
Kvinna ·
15 dec, 2013
Är de fler som inte har känsel på någon del av brösten?
Jag själv har märkt att jag inte har känsel i bröstvårtan på vänster bröst, runt om har jag känsel men just på vårtan känns det inget är typ bortdomnat, det andra bröstet har jag full känsel i.
Gilla
maria_84
Kvinna ·
15 dec, 2013
eller måste ändra, kände nyss att det börjat ömma på vårtan så kanske känseln är på väg tillbaka efter 6 dagars frånvaro =) .
Gilla
L4c0st3
Kvinna ·
15 dec, 2013
jag tycker nog att större delen av mina bröst är bortdomnade just nu. Har nog bara känsel på ovansidan och lite på sidorna
Gilla
LittlemissDaisy
Kvinna ·
15 dec, 2013
Fortf inte nervös, är det nåt fel på mig eller har jag bara inte fattat det än?
Haha jag är mer "nervös" eller vad man nu ska kalla det när jag ska tävla, fast då är jag nog inte nervös heller eg...
Jag trodde håret skulle bli läskigare av descutanet faktiskt :-o men de känns så mjukt o fint. :-)
Gilla
Kernel
Kvinna ·
15 dec, 2013
LittlemissDaisy, känner samma sak! Är inte alls nervös än och ändå är de knappt fyra dagar kvar..
Jag tror inte riktigt att jag fattat än att det faktiskt ska hända :)
(Hoppas att descutanet inte är så elakt mot mitt hår, har så slitet hår redan nu:( )
Gilla
Vonkan
Kvinna ·
16 dec, 2013
Grattis alla ni tjejer som snart ska få era nya bröst berätta gärna hur de gick me narkosen å så visa bild om ni vill ska oxå opa mig snart:):)
Gilla
LittlemissDaisy
Kvinna ·
16 dec, 2013
Sitter o väntar på kliniken, är snussugen nånting!
Sitter o längtar så sinnessjukt efter en snus :-o
Gilla