Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Kernel profilbild

Kernel

Kvinna ·

11 nov, 2013

Bröstförstoring december 2013

Bröstförstoring
Har letat efter en tråd som denna men inte hittat någon så jag gör en egen istället 🙂
Jag undrar om det finns fler som ska opas nu i december? Och vart och av vem? 🙂
Vore kul att prata med er tjejer isåfall och kanske hitta någon som opas samma dag som en själv 😀
Jag ska opereras den 19e december på Laser & Estetik i Stockholm av Patrik Höijer!
Längtar obeskrivligt mycket!! 
323

Sortera efter

taxöron

Kvinna ·

16 dec, 2013

Snart dags för mig. 9.45 smäller det. Addoc i Linköping hear I come 👍
Gilla

L4c0st3

Kvinna ·

16 dec, 2013

LittlemissDaisy skrev:
Sitter o väntar på kliniken, är snussugen nånting! Sitter o längtar så sinnessjukt efter en snus :-o

Har du op idag? :) Stort lycka till! 
Jag blev heller inte rktigt nervös förrän jag satt där halvnaken med en bara morgonrock och tofflor :)
Kommer säkert gå super!
Gilla

L4c0st3

Kvinna ·

16 dec, 2013

taxöron skrev:
Snart dags för mig. 9.45 smäller det. Addoc i Linköping hear I come 👍

Stort lycka till till dig också! :)

Gilla

maria_84

Kvinna ·

16 dec, 2013

Lycka till ni som ska opa er idag =) .
Jag var inte heller så jättenervös när jag väl satt där i morgonrock och tofflor, sen han jag inte bli nervös inne på oprummet heller, för då gick allt på 5 min =).
Gilla

LittlemissDaisy

Kvinna ·

16 dec, 2013

Gudars vilka goa människor! Jag vaknade till runt halv tolv och alla e förvånade över hur pigg jag är. Har redan visat prov på min dåliga humor åxå haha Jag ligger i sängen o trycker godis B-) haha
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

16 dec, 2013

Lycka till hoppas allt går bra för er❤️❤️
Gilla

LittlemissDaisy

Kvinna ·

16 dec, 2013

Sådärja nu är vi tillbaka på hotellet efter middag ute och en liten shoppingrunda :-) Är så rastlös så de finns inte, ska ut o promenixa en sväng innan det är sängdags Det känns ungefär som träningsvärk efter ett ordentligt bröstpass. Sambon e lite haltkrasslig så det är typ jag som passar upp på honom ist för tvärtom men de e inteomig emot Har fått citodon som jag ska ta var femte timme ungefär, har tagit två, en fick jag ta när jag först blev körd till hotellet. Dom tyckte de var lika bra sen tog jag en innan vi gick ut på stan o åt :-)
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

16 dec, 2013

Gud va skönt å höra har du bild??
Gilla

newboobs90

Kvinna ·

16 dec, 2013

Hallå! Nu är jag oxå opererad!! Valde den större storleken tillslut och känns superbra:-) har galet ont i brösten och halsen och är stel som jag vet inte vad, men narkosen gick bra (den som jag va mest nervös över!). Lycka till alla ni som inte gjort det ännu!
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

16 dec, 2013

Grattis grattis hoppas du blir lycklig för dina nya bröst har du bild
Gilla

LittlemissDaisy

Kvinna ·

16 dec, 2013

Kul med en till idag :-) synd dock du har ont... Jag valdeåxå större, det vart 550för mig ska bli spännande att se tvillingarna imorgon när de ska läggas om :-)
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

16 dec, 2013

Grattis ❤️
Gilla

fäbojäntan

Kvinna ·

16 dec, 2013

Grattis till alla nya tuttar!! 4 dagar kvar här:)
Gilla

Selina

Kvinna ·

16 dec, 2013

Det är kanske inte så stort men jag är så liten i kroppen att jag är rädd att det ska syns för mycket. Men jag bytte tillbaka till 220 så nu är jag lugn igen, op imorgon :)
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

17 dec, 2013

Lycka till
Gilla

newboobs90

Kvinna ·

17 dec, 2013

Vonkan; har lite bilder som jag kanske lägger upp när jag kmr hem. Kan ju inte riktigt se slutresultatet ännu, jörg sa att de nog skulle bli lite större efter ett tag när muskeln släpper. Selina; lycka till!! Kan lugna dig med att det inte var så farligt som jag föreställt mig även om det såklart gör ont. Och jörg och alla andra va jättebra och berättade precis hur allt skulle vara osv så man kunde känna sig rätt lugn tycker jag:-)
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

17 dec, 2013

Hej newboobs90 va kul om du kan lägga upp bilder:) jag längtar :)
Gilla

LittlemissDaisy

Kvinna ·

17 dec, 2013

Nu har jag sett mina underbaringar första gången! Varför i hela friden har jag inte gjort det här tidigare? Fantastiska! Enligt sköterskan var dom inte så svullna men är helt medveten om att dom kommer förändras men det är fantastiskt att ha bröst igen!
Gilla

Blueski

Kvinna ·

17 dec, 2013

LittlemissDaisy skrev:
Nu har jag sett mina underbaringar första gången! Varför i hela friden har jag inte gjort det här tidigare? Fantastiska! Enligt sköterskan var dom inte så svullna men är helt medveten om att dom kommer förändras men det är fantastiskt att ha bröst igen!

Grattis! 👍 Visst är det en härlig känsla!

Jag har levt med världens fulaste dubbeltuttar i 11 år så det känns fantastiskt att ha nya bröst nu äntligen.

Gilla

Vonkan

Kvinna ·

17 dec, 2013

grattis grattis 🙂 gud va skönt e såååå avis på alla som gjort operationen redan 😀

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem