Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Kernel profilbild

Kernel

Kvinna ·

11 nov, 2013

Bröstförstoring december 2013

Bröstförstoring
Har letat efter en tråd som denna men inte hittat någon så jag gör en egen istället 🙂
Jag undrar om det finns fler som ska opas nu i december? Och vart och av vem? 🙂
Vore kul att prata med er tjejer isåfall och kanske hitta någon som opas samma dag som en själv 😀
Jag ska opereras den 19e december på Laser & Estetik i Stockholm av Patrik Höijer!
Längtar obeskrivligt mycket!! 
323

Sortera efter

lallalin

Kvinna ·

17 dec, 2013

Åh grattis alla som redan gjort! 👍 Imorgon är det äntligen min tur, ska vara på Proforma kl 13.15 så kommer vara helt stissig hela dagen!

Gilla

Vonkan

Kvinna ·

17 dec, 2013

ja lycka till lallalin👍 visa gärna bilder å berätta hur du tyckte operationen va :):):):)

Gilla

Opticruise

Kvinna ·

17 dec, 2013

lallalin skrev:

Åh grattis alla som redan gjort! 👍 Imorgon är det äntligen min tur, ska vara på Proforma kl 13.15 så kommer vara helt stissig hela dagen!

Du kan vara lugn..Du har valt en kanonkirurg👍  Lycka till!

Gilla

Vonkan

Kvinna ·

17 dec, 2013

Lycka till:) i mårn:)
Gilla

Selina

Kvinna ·

17 dec, 2013

Tack! Nej det var verkligen inte så farligt! Alla har här på citadell har varit underbara och är väldigt nöjd med Jörg! Imorgon får jag se mina nya bröst innan jag blir utskriven. *spännande*
Gilla

maria_84

Kvinna ·

17 dec, 2013

Grattis alla ni som opat er i dagarna som gått och idag självklart =) .

Gilla

Hobby

Kvinna ·

17 dec, 2013

Lycka till alla ni som snart ska op:as! :) Så spännande! Själv är jag inne på min fjärde dag efter op! Idag har smärtan börjat släppa mycket mer.... Inte behövt de starkaste värktabletterna :) Känns skönt då magen är som en bubblande medicinburk just nu ;) Längtar tills fredag då jag får ta bort all tejp och se resultatet :) Hur mår ni andra efter er op? Mycket värk? Svullen mage? Depressions? Jag har haft väldigt lätt till gråt de senaste dagarna... Värst av allt är att inte kunna lyfta upp och krama om sina barn! ;(
Gilla

LittlemissDaisy

Kvinna ·

17 dec, 2013

Jag går in på tredje dagen imorgon (opades under fm) äter citodon ungefär var femte timme De drygaste är ju att inte kunna dynga! Eller kan m kan jag vill inte ta i haha Imorgon ska jag återgå till vanliga matvanor igen. Ska bli skönt med rutiner igen. Tror jag ska ta en promenix imorgon åxå, broddar på B-)
Gilla

LittlemissDaisy

Kvinna ·

17 dec, 2013

Härligt, hur känns de? :)

Gilla

pean

Kvinna ·

17 dec, 2013

Hej! Idag gjorde jag min operation, känns overkligt när man nu ligger här med ett par bröst:) alla har varit väldigt tillmötesgående och snälla! Värken är helt okej, inte alltför ont! Däremot är min mage väldigt uppsvälld. Jörg kom in och berättade att mina bröstvårtor skulle kunna komma att peka lite snett utåt, men att detta skulle rätta till sig. Var lite borta när han förklarade, någon som har erfarenhet av detta? Blev lite nojjig och orolig! För övrigt kan jag verkligen rekommendera Citadell! Imorgon får jag äntligen se dom!:)
Gilla

pean

Kvinna ·

17 dec, 2013

Fick inte med hela inlägget, men tror jag lyckades posta om det:) så se mitt förra inlägg:)
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

18 dec, 2013

grattis pean å stort lycka till :):):):)

Gilla

Blueski

Kvinna ·

18 dec, 2013

Grattis till alla nya boobs :) Jag är inne på dag 6 efter op nu och det gör inte alls ont längre utom lite ömt vid ärren...och svullet och spänt såklart men de börjar mjukna mer och mer. Blev konstig i magen både av morfinet och antibiotikan men har slutat med dem nu, känns skönt. :) Imorgon kan jag äntligen duscha normalt! Börjar bli dags att leta efter en bra sport-bh att ha på dagarna snart, tycker den från kliniken känns lite klen. Har försökt mäta och räkna ut storlek men får olika svar på olika sidor så det är väl bäst att gå till nån affär och prova sig fram helt enkelt.
Gilla

boobies86

Kvinna ·

18 dec, 2013

Ligger i sängen på mitt rum och väntar. idag är det äntligen dags! Mycket fjärilar i magen nu.. :)
Gilla

L4c0st3

Kvinna ·

18 dec, 2013

boobies86 skrev:
Ligger i sängen på mitt rum och väntar. idag är det äntligen dags! Mycket fjärilar i magen nu.. :)

ÅÅ vad spännande! För exakt en vecka sen låg jag och vänta på örjan haha! Lycka till idag!

Gilla

Blueski

Kvinna ·

18 dec, 2013

boobies86 skrev:
Spännande! Lycka till :)
Gilla

boobies86

Kvinna ·

18 dec, 2013

Tack tjejer! Är säker på att det kommer gå bra, Örjan är ju BÄST! :) Men den här väntan, sekunderna tickar fram.. Åker hem redan idag så jag opas tidigt. Snart dags skulle jag tro! :)
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

18 dec, 2013

Ååååå grattis grattis :):):):)
Gilla

CRWE

Kvinna ·

18 dec, 2013

Jo jag :) ska vara där på morgonen. Börjar bli så nervös. Så ikväll ska jag förbereda mig descutan mm Vi kanske ses :)
Gilla

Hannaj80

Kvinna ·

18 dec, 2013

Imorgon är det dags för mig på Läkarhuset i Uppsala. Pirrig!!!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem