Kernel
Kvinna ·
11 nov, 2013
Bröstförstoring december 2013
BröstförstoringSortera efter
newboobs90
Kvinna ·
18 dec, 2013
Vonkan
Kvinna ·
18 dec, 2013
hej hur har de gått:) e du nöjd :):):):)
denfulaankungen
Kvinna ·
18 dec, 2013
Vonkan
Kvinna ·
18 dec, 2013
skönt å höra att du mår rätt bra i allafall :):):):):) äter du en massa tabletter nu :):):):):)
newboobs90
Kvinna ·
18 dec, 2013
Okej vad skönt att höra:) Man får väl bara vänta och hoppas då^^
pean
Kvinna ·
18 dec, 2013
Selina
Kvinna ·
18 dec, 2013
Jag kom hem idag och mår ganska bra, lite ont i ryggen bara men har nog sovit konstigt inatt, sömn fick jag iallafall. Fattar inte varför jag va orolig för operationen det gick hur snabbt som helst hann knappt med :) Lycka till alla ni som ska operera er nu!
LittlemissDaisy
Kvinna ·
18 dec, 2013
Vonkan
Kvinna ·
18 dec, 2013
LittlemissDaisy
Kvinna ·
18 dec, 2013
Det är inte så farligt, men det kan ju vara bra att vara lite förutseende å ha hemma ifall det skulle behövas :)
Kernel
Kvinna ·
18 dec, 2013
vintervacker
Kvinna ·
18 dec, 2013
Vonkan
Kvinna ·
18 dec, 2013
LittlemissDaisy
Kvinna ·
18 dec, 2013
vintervacker
Kvinna ·
18 dec, 2013
LittlemissDaisy
Kvinna ·
19 dec, 2013
happyboobs
Kvinna ·
19 dec, 2013
Selina
Kvinna ·
19 dec, 2013
maria_84
Kvinna ·
19 dec, 2013
Jo, det är det bästa hehe, att inte titta på dom så mycket, jag oppade mig på Plastikkirurggruppen hos Gabriella och hon sa till mig när hon kom och träffade mig på morgonen dagen efter, sov så gott då hon tittade till mig efter op att det inte var någon ide att prata med mig då hihi, men iallafall så sa hon att mitt högra bröst liknade redan då ett "färdigt" bröst och kommer göra det och det vänstra kommer behöva m er tid på sig, det var också mitt vänstra bröst som typ inte var något bröst alls, mitt högra har redan fått en underpol och är mindre svullen, medans det vänstra är högre upp och mera svullen, men dom ser rätt jämna ut ändå =) .
Fick också en annan coh en vad jag förväntade mig, trodde jag skulle få coh 2 men fick coh 1, men jag är nöjd ändå, då jag inte hade så mycket egen vävnad innan så blir coh 1 perfekt då jag vill att brösten ska vara så naturliga som möjligt, åt det större hållet men naturliga och passa min kropp var det jag ville ha, hon tyckte att en fyllig C skulle passa perfekt då =) .
d.e
Kvinna ·
19 dec, 2013
Han sa samma sak till mig så tror de kommer komma mer in mot mitten om ett tag:) men mina pekar även lite nedåt... Gör dina det också?? Hoppas verkligen att de rättar till sig med tiden