Poolly
Kvinna ·
25 dec, 2018
Bröstförstoring December 2018
BröstförstoringJag har märkt att december tråden som startades har försvunnit, men de vore ju kul att fortsätta följa alla som gjorde sin operation i december. Så om ni håller med kan ni väl skriva en rad eller två här så får väl detta vara den nya tråden :)
Sortera efter
Marina
Kvinna ·
27 dec, 2018
Novastar
Kvinna ·
28 dec, 2018
Poolly
Kvinna ·
28 dec, 2018
juliestar
Kvinna ·
29 dec, 2018
hhells
Kvinna ·
29 dec, 2018
Är det några här inne som har lagt upp bild på hur operationssåret ser ut eller har sätt ut? Är så osäker på om mitt ser ”bra” ut
Poolly
Kvinna ·
29 dec, 2018
Är det några här inne som har lagt upp bild på hur operationssåret ser ut eller har sätt ut? Är så osäker på om mitt ser ”bra” ut
Jag kan lägga ut bild nu på stygnen/ärren
lillagreta
Kvinna ·
29 dec, 2018
Sofieek
Kvinna ·
29 dec, 2018
Poolly
Kvinna ·
29 dec, 2018
Kan lägga ut hur mitt såg ut när jag tog bort tejpen också. Hade samma osäkerhet som dig om det såg bra ut, men med alsolsprit varje dag så är det en skorpa kvar bara :)
Glad_tjej
Kvinna ·
29 dec, 2018
Kan lägga ut hur mitt såg ut när jag tog bort tejpen också. Hade samma osäkerhet som dig om det såg bra ut, men med alsolsprit varje dag så är det en skorpa kvar bara :)
Ja tack , gör gärna det :) undrar om de går lika bra med klorhexidinlösning som alsolsprit?
Anonym användare
30 dec, 2018
Poolly
Kvinna ·
30 dec, 2018
Min operation gick inte så bra som jag hoppats. Minskade från 325cc till 280cc på operationsdagen pga kändes som att det passade min kroppsform bättre.
Efter operationen när jag hade bytt om och mött min mor i väntrummet kom smärtan. Fick så extremt ont och sedan svullnade högra bröstet ordentligt.
Bara att byta om igen, sätta ny kanyl, i med smärtstillande och dropp. Kirurgen kollade och som sköterskorna misstänkte så vart det en blödning.
Så fick opereras igen och sedan stanna kvar över natten.
Därefter hade jag dränage i en veckas tid.
Haft så ont så kan ej beskriva i ord och varit så hemskt. Morfinet fick jag sluta med pga kräktes av det.
Men när jag fick bort dränaget så piggnade jag till. På kvällen kunde jag komma ur sängen själv osv.
Behöver fortfarande mycket hjälp och varje dag är en utmaning. Men är på bättringsvägen och är jättenöjd med resultatet.
Vill inte skrämma folk som skall operera sig, men det kan gå fel också. Jag är ett riktigt praktexempel haha
Axora
Kvinna ·
30 dec, 2018
juliestar
Kvinna ·
01 jan, 2019
Axora
Kvinna ·
01 jan, 2019
lillagreta
Kvinna ·
01 jan, 2019