Poolly
Kvinna ·
25 dec, 2018
Bröstförstoring December 2018
BröstförstoringJag har märkt att december tråden som startades har försvunnit, men de vore ju kul att fortsätta följa alla som gjorde sin operation i december. Så om ni håller med kan ni väl skriva en rad eller två här så får väl detta vara den nya tråden :)
Sortera efter
lillagreta
Kvinna ·
02 jan, 2019
Poolly
Kvinna ·
02 jan, 2019
Någon mer än jag som fått fruktansvärt känsliga nippels efter op? Gör ont mot de mjuka tyget i bhn liksom...
lillagreta
Kvinna ·
02 jan, 2019
juliestar
Kvinna ·
03 jan, 2019
Axora
Kvinna ·
04 jan, 2019
newfriends2018
Kvinna ·
04 jan, 2019
anamaja
Kvinna ·
04 jan, 2019
juliestar
Kvinna ·
04 jan, 2019
På mig känns det som det bränns i huden ganska ofta, även bröstvårtorna och vid ärren! Men smärtan är borta nu. Känner mest obehag när jag lutar mig framåt. Kan ni sova på sidan? Jag kan kan det en kort stund sen gör det ont.
anamaja
Kvinna ·
04 jan, 2019
lillagreta
Kvinna ·
04 jan, 2019
Axora
Kvinna ·
05 jan, 2019
Axora
Kvinna ·
05 jan, 2019
newfriends2018
Kvinna ·
06 jan, 2019
Newfriends2018 jag köpte till en extrabh från kliniken när jag var på återbesök. Är en steg två bh från nordicare och modellen heter Sandra. Den är ganska urringad men ändå kompression i som man ju gärna ska ha. Jätteskön!
Marina
Kvinna ·
06 jan, 2019
lillagreta
Kvinna ·
06 jan, 2019
Novastar
Kvinna ·
07 jan, 2019
Hej alla! Jag har följt den här tråden ett tag men inte skrivit något :)
Jag har en fundering. Jag har opat mig på NK och ska dit nästa vecka på första återbesöket (20 dagar efter op, trots att man egentligen ska få komma 7-14 dagar efter men det har varit stängt och sedan fullbokat pga julhelgen...) och då hoppas jag få min nästa BH utprovad. Men det är ju en sport-BH. Har ingen alls lust att ha bara det dygnet om i flera månader, går ju inte att ha till nåt urringat...
Hur har era kliniker sagt om BH:ar? Funderar på om man vågar shoppa någon "snäll" variant men som ändå går att ha till urringat nån dag/kväll lite då och då...?
Marina
Kvinna ·
07 jan, 2019
Tycker det känns tryggt och skönt när moderatorn går in med tips och råd i trådarna! Du verkar ha mycket erfarenheter :)
Vad roligt att du tycker det. 😀 Jo, just när det gäller bröst har jag åkt igenom mangeln ett par varv. Men egentligen har jag ingen riktig medicinsk utbildning, så jag brukar uttrycka mig lite försiktigt ändå och man måste komma ihåg att ens kirurg alltid har sista ordet. Däremot kan jag kanske förekomma hen i ett påpekande eller komma med ett inpass man kan vilja kolla upp.
juliestar
Kvinna ·
07 jan, 2019
Poolly
Kvinna ·
07 jan, 2019
Tycker det känns tryggt och skönt när moderatorn går in med tips och råd i trådarna! Du verkar ha mycket erfarenheter :)
Vad roligt att du tycker det. 😀 Jo, just när det gäller bröst har jag åkt igenom mangeln ett par varv. Men egentligen har jag ingen riktig medicinsk utbildning, så jag brukar uttrycka mig lite försiktigt ändå och man måste komma ihåg att ens kirurg alltid har sista ordet. Däremot kan jag kanske förekomma hen i ett påpekande eller komma med ett inpass man kan vilja kolla upp.
juliestar
Kvinna ·
08 jan, 2019