Poolly
Kvinna ·
25 dec, 2018
Bröstförstoring December 2018
BröstförstoringJag har märkt att december tråden som startades har försvunnit, men de vore ju kul att fortsätta följa alla som gjorde sin operation i december. Så om ni håller med kan ni väl skriva en rad eller två här så får väl detta vara den nya tråden :)
Sortera efter
Marina
Kvinna ·
08 jan, 2019
Marina
Kvinna ·
08 jan, 2019
Tycker det känns tryggt och skönt när moderatorn går in med tips och råd i trådarna! Du verkar ha mycket erfarenheter :)
Vad roligt att du tycker det.😀 Jo, just när det gäller bröst har jag åkt igenom mangeln ett par varv. Men egentligen har jag ingen riktig medicinsk utbildning, så jag brukar uttrycka mig lite försiktigt ändå och man måste komma ihåg att ens kirurg alltid har sista ordet. Däremot kan jag kanske förekomma hen i ett påpekande eller komma med ett inpass man kan vilja kolla upp.
Har du koll på om man får sjukpenning från försäkringskassan när de e ett frivilligt ingrepp?
Ja det ska man kunna få, för även om det har diskuterats så har ingen lagändring kommit till stånd mig veterligt, utan det är fortfarande den nedsatta arbetsförmågan och inte orsaken till den som ligger till grund för sjukskrivningen...
Poolly
Kvinna ·
08 jan, 2019
Anonym användare
09 jan, 2019
juliestar
Kvinna ·
10 jan, 2019
newfriends2018
Kvinna ·
14 jan, 2019
lillagreta
Kvinna ·
14 jan, 2019
Axora
Kvinna ·
14 jan, 2019
juliestar
Kvinna ·
14 jan, 2019
juliestar
Kvinna ·
15 jan, 2019
Aninaj
Kvinna ·
15 jan, 2019
juliestar
Kvinna ·
15 jan, 2019
Poolly
Kvinna ·
17 jan, 2019
Sofieek
Kvinna ·
20 jan, 2019
Poolly
Kvinna ·
20 jan, 2019
Undrar också över vilken tejp och hur ofta man bör byta. Köpte en silikontejp för 140kr som tog slut på 5 dagar för det stod att man skulle byta efter 24h ;o. Kirurgtejp blir jag röd av :/ något tips??
Sofieek
Kvinna ·
21 jan, 2019
Undrar också över vilken tejp och hur ofta man bör byta. Köpte en silikontejp för 140kr som tog slut på 5 dagar för det stod att man skulle byta efter 24h ;o. Kirurgtejp blir jag röd av :/ något tips??
De ska finnas någon på apoteket som är för känslig hud har ja läst. Men vill ju fortfarande veta hur ofta man ska byta. Ska man tejpa så fort alla sårskorpor lossnat eller hur gjorde du?
Står ju inte på Johans sida hur ofta man byter tejpen
Poolly
Kvinna ·
21 jan, 2019
juliestar
Kvinna ·
21 jan, 2019
Axora
Kvinna ·
21 jan, 2019
Sofieek
Kvinna ·
22 jan, 2019
Jaja.. ikke så mye aktivitet her? Hvordan går det med dere damer? :)
Har lagt opp to nye bilder fra i går. Fikk samboer til å ta bort snø og is fra bilen i dag tidlig.
Ser ju jättefint ut redan efter knappt tre veckor!👍