Belle14
Kvinna ·
02 dec, 2017
Bröstförstoring Februari 2018
BröstförstoringHallå där! Då jag inte finner en tråd för oss Februari opare så tänkte jag att jag startar en. 29 år är Jag, har två underbara barn på 6 och 3 år och en make som stått ut med mitt gnäll och destruktiva beteende (psykiskt) i 11 år. Här om dagen berättar han att jag äntligen ska få boka op. Att jag ska få fixa brösten! Den känslan jag fick då.. jag blev stel, kallsvettig, mållös och till slut började jag tok gråta. Detta är något jag velat göra sedan mensen kom när jag va 13 år och jag insåg att jag inte kommer få nå pattar. Min man vet inte vad han ställt till med, detta är något av det finaste han gjort för mig förutom våra två barn. Så jag ringde direkt måndagen efter den helgen och bokade op i Umeå, fick tid klockan 11.00 den 12 februari och det känns som en evighet till dess. Ska på konsultation nummer 2 nu den 14 december. Har bestämt mig för ergonomix full och eventuellt 400cc, men det ska vi se den 14:e vilket cc som blir bäst på mig. Jag måste nog ha delvis bakom muskeln då jag har så lite vävnad men går det så sätter jag framför muskeln. Finns det någon fler som har fått op tid i Februari?
Sortera efter
Fiapia
Kvinna ·
13 mar, 2018
Dillyvanilly
Kvinna ·
13 mar, 2018
Hillarie
Kvinna ·
14 mar, 2018
Alice11
Kvinna ·
14 mar, 2018
Nu har jag lagt upp en dagsfärsk bild, 3 veckor efter op. Jag älskar dom! Idag ska jag till VC och ta bort stygnen :)
Hillarie
Kvinna ·
14 mar, 2018
Alice11
Kvinna ·
14 mar, 2018
Ni som valt Motiva Ergonomix implantat, hur är känslan nu efter några veckor?
Alice11
Kvinna ·
14 mar, 2018
Tack snälla! Måste säga detsamma, perfekt resultat!
Yvve94
Kvinna ·
15 mar, 2018
Vililo
Kvinna ·
16 mar, 2018
Någon annan som fått sår av bh-n ? Jag har sår runt om! Det har gått hål på huden och får tvätta rent o kirurgtejpa runt hela överkroppen. Har lagt en bild på senaste såret som uppstod, där bröstbandet trycker ner bh-n mot brösten på sidan.. gör inte nämnvärt ont men de är inte kul att se helt misshandlad ut :/
J_Nilsson
Kvinna ·
16 mar, 2018
Gullan
Kvinna ·
16 mar, 2018
Lean
Kvinna ·
16 mar, 2018
Alltså när ska brösten sluta göra ont? Det känns ff som lätt mjölkstockning undertill i båda och nu har det snart gått 4 veckor. Men jag kanske måste ha mer tålamod.
Gullan
Kvinna ·
16 mar, 2018
Lean
Kvinna ·
16 mar, 2018
Lean
Kvinna ·
16 mar, 2018
Yvve94
Kvinna ·
17 mar, 2018
Dalkulla
Kvinna ·
17 mar, 2018
Jentab
Kvinna ·
18 mar, 2018
Alexiaalexia
Kvinna ·
18 mar, 2018
Jag skickade bilder till ssk och fick domen att bära bröstbandet 2-4 veckor till.... åhh jag dom ville bli av med det. Frågade om jag kunde vara utan det 1-2 timmar när jag ska iväg på en maskerad. 3å min max fick jag höra... jahapp då får jag leta efter en heltäckande klädsel som inte visar bröstbandet. Jag har någonlunda känsel i bådamä men det spänner fortarande ibland som mjölkstockning. Jag har börjat motionera nu. Vill komma upp i
10 000 steg om dagen. Under promenaden kan jag känna att brösten blir hårda som stenar nästan. Saktar då ner så det släpper.
Gullan
Kvinna ·
18 mar, 2018