Ellisa
Kvinna ·
07 jan, 2022
Bröstförstoring februari 2022
BröstförstoringHär kanske vi kan samlas som ska genomföra op i februari 2022. Denna tråden kanske kan funka som en tråd att se eller jämföra erfarenheter och pepp i läkning etc. Jag ska genomföra min op på Akademikliniken i Göteborg den 9 februari. Ska lägga in 245cc mentor under muskeln. Några fler i februari 2022?
Sortera efter
Berries16
Kvinna ·
25 jan, 2022
Lilly8
Kvinna ·
25 jan, 2022
Hej!
Får jag vara med i denna grupp då mitt operationsdatum är 31/1 ;)
Ovant
Kvinna ·
25 jan, 2022
Godmorgon! Hur mår du nu? Tänker att det har gått några dagar. Kul att höra att du blev nöjd, hur gick operations dagen?
God morgon!
Jag mår helt ok! Första dagen utan Morfinpreparat idag så vi får se hur det går.
Har spänningar vid djup inandning och det är ett obehagligt tryck mellan brösten när jag lutar mig framåt. Tröttare än vanligt så behöver sova någon timme varje dag. Men både jag och min sambo är lediga i 6 dagar till så vi kan hjälpas åt med barnen. I övrigt mår jag fint!
Hur känns det för dig nu?
Sun123
Kvinna ·
25 jan, 2022
Lilly8
Kvinna ·
25 jan, 2022
Godmorgon! Hur mår du nu? Tänker att det har gått några dagar. Kul att höra att du blev nöjd, hur gick operations dagen?
God morgon!
Jag mår helt ok! Första dagen utan Morfinpreparat idag så vi får se hur det går.
Har spänningar vid djup inandning och det är ett obehagligt tryck mellan brösten när jag lutar mig framåt. Tröttare än vanligt så behöver sova någon timme varje dag. Men både jag och min sambo är lediga i 6 dagar till så vi kan hjälpas åt med barnen. I övrigt mår jag fint!
Hur känns det för dig nu?
Whynotme
Kvinna ·
25 jan, 2022
Sun123
Kvinna ·
25 jan, 2022
Daanrolili
Kvinna ·
26 jan, 2022
Sun123
Kvinna ·
26 jan, 2022
Ellisa
Kvinna ·
27 jan, 2022
Hej!
Vad spännande att du snart ska opereras! :)
Jag opererade in 245 cc anatomiska 20/1.
Jag är SÅ nöjd med storleken. Är tunn på överkroppen och har en väldigt plan bröstkorg och mage.
Från att inte ha några bröst till typ 70C. Alldeles lagom för just mig. :)
Visst, de är höga nu och lite svullna men är i god tro att de kommer sjunka och bli precis som jag vill.
Ska bli så kul att höra vad du tycker efter operationen!
Ellisa
Kvinna ·
27 jan, 2022
Hej!
Får jag vara med i denna grupp då mitt operationsdatum är 31/1 ;)
Ovant
Kvinna ·
27 jan, 2022
[quote]Åh spännande, jag ska också operera in 245 nu i februari. Din beskrivens av din överkropp låter ungefär som min så spännande att höra att du r nöjd ?
Ellisa
Kvinna ·
29 jan, 2022
Åh spännande, jag ska också operera in 245 nu i februari. Din beskrivens av din överkropp låter ungefär som min så spännande att höra att du r nöjd ?
Ja, jag är jättenöjd! Fick ett bröstband på återbesöket igår så de inte landar för högt upp.
Provade BH-ar idag och verkar landa på 75C eller 70D. Helt sjukt. Känns inte alls för stora men betydligt större än innan förstås. :)
Är väldigt nöjd att jag inte valde 225, även om det inte hade gjort en så stor skillnad. :)
Kim K
Kvinna ·
29 jan, 2022
Daanrolili
Kvinna ·
29 jan, 2022
Lilly8
Kvinna ·
30 jan, 2022
Icaniwill
Kvinna ·
30 jan, 2022
Solbeaver
Kvinna ·
31 jan, 2022
Ellisa
Kvinna ·
31 jan, 2022
Solbeaver
Kvinna ·
31 jan, 2022
Och min op närmar sig också med stormsteg! Jag har längtat sååååååååå mycket samtidigt som tankar om att ”är det värt det” börjar dyka upp. Alltså, är det värt risken…, osv. Men detta är något jag velat göra i säkert 10 år, så känner mig ändå säker. Har ni andra också känt pyttelite kalla fötter nu när de börjar närma sig?