Ellisa
Kvinna ·
07 jan, 2022
Bröstförstoring februari 2022
BröstförstoringHär kanske vi kan samlas som ska genomföra op i februari 2022. Denna tråden kanske kan funka som en tråd att se eller jämföra erfarenheter och pepp i läkning etc. Jag ska genomföra min op på Akademikliniken i Göteborg den 9 februari. Ska lägga in 245cc mentor under muskeln. Några fler i februari 2022?
Sortera efter
Icaniwill
Kvinna ·
19 feb, 2022
Icaniwill
Kvinna ·
19 feb, 2022
Solbeaver
Kvinna ·
19 feb, 2022
TR7777
Kvinna ·
20 feb, 2022
Jag opererades igår. La in 480cc bakom muskeln. Smärtan var värre än jag trodde faktiskt. Men idag har jag varit uppe och rört på mig lite, skippat morfinet under dagen och hoppas kunna ta mig ut en stund imorrn. Brösten är så svullna och spända och sitter nästan uppe vid hakan känns det som haha
Heja dig! Hoppas de fortsätter så ☺️ Att du kunnat komma ut så. Har dom rekommenderat bröstband?
Ellisa
Kvinna ·
20 feb, 2022
Lilly8
Kvinna ·
20 feb, 2022
Solbeaver
Kvinna ·
20 feb, 2022
Nu så, imorgon kl 11 är de min tur känns något overkligt, har väntat å väntat så nu kan jag inte riktigt greppa att det är dax imorgon, är oväntat väldigt lugn just nu… några tips så här dagen innan? Något jag absolut inte ska glömma eller tänka på ?
Hejjohanna1
Kvinna ·
20 feb, 2022
Ballerina91
Kvinna ·
20 feb, 2022
Netnic
Kvinna ·
20 feb, 2022
Ellisa
Kvinna ·
20 feb, 2022
Nu så, imorgon kl 11 är de min tur känns något overkligt, har väntat å väntat så nu kan jag inte riktigt greppa att det är dax imorgon, är oväntat väldigt lugn just nu… några tips så här dagen innan? Något jag absolut inte ska glömma eller tänka på ?
Ellisa
Kvinna ·
20 feb, 2022
Jag har en månad kvar och börjar nu faktiskt längta. Innan har det känts så långt bort men nu när jag bokat tåg, hotell etc så blir allt så mycket verkligare. Hade några orosdagar men känner mig lugn nu. Men däremot undrar jag, är det någon som vet varför en del får brösten upp i hakan och andra inte? Tänker framförallt runda implantat då jag upplever att anatomiska inte blir så(?). Är det liksom kirurgen som lägger dem där eller vad? En del vaknar ju upp och har runda fina med en gång :’D
Ellisa
Kvinna ·
20 feb, 2022
Hoppas allt gått bra för dig Lilly8
Skönt att smärtan börjar släppa nu Ellisa.
För mig har smärtan nästan släppt helt, ilar till någon gång då o då. Svullnaden är också mindre. Det enda som stör mig nu är fortfarande att mitt högra bröst hänger. Ska träffa kirurgen på onsdag så får jag höra om jag kan räkna med att det blir bättre. Annars är jag nöjd dock ovant att ha mjuka bröst då jag haft mina inkapslade hörde bröst så länge.
Är väldigt glad för detta forum
Lilly8
Kvinna ·
21 feb, 2022
Marina
Kvinna ·
21 feb, 2022
Jag opererades 7/2 och nu 14 dagar senare sitter det ena bröstet rätt mycket högre upp än det andra. Var på återbesök för 3 dagar sedan och då sa hon att jag skulle stretcha den bröstmuskeln + lägga tryck på implantatet 3 gånger om dagen. Någon annan som gjort op och har samma problem? Behlver jag vara orolig för att det kommer hamna för högt upp?
Hejjohanna1
Kvinna ·
21 feb, 2022
Ninji
Kvinna ·
23 feb, 2022
Solbeaver
Kvinna ·
24 feb, 2022
Ellisa
Kvinna ·
24 feb, 2022
Uppföljning idag med kirurgen och tog stygnen. Läkt mycket bra. Idag får jag äntligen duscha som vanligt vilket ska bli underbart. Nu blir det brun tejp några veckor till innan jag ska sätta silikontejp istället. Högra bröstet har inte riktigt åkt ner lika bra som det vänstra, men kirurgen sa att det kan bero på att jag är högerhänt och därför aktiverar den muskeln mer. Ska försöka tänka på detta nu. Än så länge inget behov av bröstband. Hur går det för er andra?
Lilly8
Kvinna ·
24 feb, 2022
Hur går det för er andra?
Jag opererades 2/2 och har fortfarande ont. Rullar över på mage i sömnen och vaknar med smärtor under brösten. Blir tokig!