Ellisa
Kvinna ·
07 jan, 2022
Bröstförstoring februari 2022
BröstförstoringHär kanske vi kan samlas som ska genomföra op i februari 2022. Denna tråden kanske kan funka som en tråd att se eller jämföra erfarenheter och pepp i läkning etc. Jag ska genomföra min op på Akademikliniken i Göteborg den 9 februari. Ska lägga in 245cc mentor under muskeln. Några fler i februari 2022?
Sortera efter
Ballerina91
Kvinna ·
16 feb, 2022
TR7777
Kvinna ·
16 feb, 2022
missk8
Kvinna ·
16 feb, 2022
Imorgon är det dags för mig... fortfarqande rädd att 480cc ska bli stort på mig med min C kupa men samtidigt rädd att få för små om jag går mindre. Rädd för hur ont det kommer att göra.. Jag ska jobba redan på måndag igen, skivbordsjobb. Får man mindre ont om man har egen vävnad sen innan kanske?
Ska dock lägga bakom muskeln, så får väl förbereda mig på ordentlig smärta antar jag
Ellisa
Kvinna ·
16 feb, 2022
Imorgon är det dags för mig... fortfarqande rädd att 480cc ska bli stort på mig med min C kupa men samtidigt rädd att få för små om jag går mindre. Rädd för hur ont det kommer att göra.. Jag ska jobba redan på måndag igen, skivbordsjobb. Får man mindre ont om man har egen vävnad sen innan kanske?
Ska dock lägga bakom muskeln, så får väl förbereda mig på ordentlig smärta antar jag
Solbeaver
Kvinna ·
16 feb, 2022
Icaniwill
Kvinna ·
17 feb, 2022
Solbeaver
Kvinna ·
17 feb, 2022
Provade bhar på Hunkemöller i måndags, landade i 70F. Laddade upp en ny bild också från igår. Är jättenöjd!
Ballerina91
Kvinna ·
17 feb, 2022
harbe
Kvinna ·
17 feb, 2022
Ellisa
Kvinna ·
17 feb, 2022
Hej! Jag hoppas att ni som har gjort op kan lugna mina nerver. På min konsultation pratade vi inte så mycket om risker etc utan Kirurgen sa egentligen bara lugnt att ”och op är inget farligt ingrepp”. Så nu undrar jag, hur mycket har ni läst på innan om vad som kan hända under själva narkosen? Har dessa tankar oxkså rörts i era huvudet? Jag har ju ändå tre barn som jag gärna vill vakna upp till om ni förstår…jag är ingen googlare så tänker att ni kanske kan lugna mig <3
Ballerina91
Kvinna ·
17 feb, 2022
Solbeaver
Kvinna ·
17 feb, 2022
Tack för svar! Jag känner mig väldigt lugn men r jag blir stressad på jobbet så klämmer jag in även dessa tankar då det också blir allt närmare . Jag har blivit sövd förut men då hade jag jätte dödsångest men kunde inte välja bort det men nu kan jag ju välja. Försöker fokusera på det positiva och att denna typ av operation är otroligt vanlig. Försöker se resultatet framför mig mer än att fokusera i oro, men samtidigt vill jag ju inte vara naiv och inte kolla upp saker innan operationen. Jag har artrit (ledsjukdom) men det enda kirurgen sa var att jsg skulle ringa Min läkare för att fråga om jag ska hålla upp med medicinen inför operationen. så även det verkar ju inte ha någon större påverkan :D
Solbeaver
Kvinna ·
18 feb, 2022
Ellisa
Kvinna ·
18 feb, 2022
Tog mod till mig och la upp bilder. 10 dagar har gått. Ser så fram emot att se kommande förändringar nu.
TR7777
Kvinna ·
18 feb, 2022
Solbeaver
Kvinna ·
18 feb, 2022
Tog mod till mig och la upp bilder. 10 dagar har gått. Ser så fram emot att se kommande förändringar nu.
Wow solbeaver vilket fint resultat! Ja man går ju och väntar lite på det, jag tampas fortfrande med så mycket smärta så jag har knappt tittat på mina. Var på återbesök idag och fick ny kompressBh och bröstband, så om smärtan var illa förut så är det inget jämfört med smärtan med bröstbandet på nu med. Men de är bara att härda ut.
Så glad för din skull att de går framåt för dig. Resultatet ser jättefint ut!
missk8
Kvinna ·
19 feb, 2022
Ellisa
Kvinna ·
19 feb, 2022
Hur går det för er andra?
Jag opererades 2/2 och har fortfarande ont. Rullar över på mage i sömnen och vaknar med smärtor under brösten. Blir tokig!
Ellisa
Kvinna ·
19 feb, 2022
Wow solbeaver vilket fint resultat! Ja man går ju och väntar lite på det, jag tampas fortfrande med så mycket smärta så jag har knappt tittat på mina. Var på återbesök idag och fick ny kompressBh och bröstband, så om smärtan var illa förut så är det inget jämfört med smärtan med bröstbandet på nu med. Men de är bara att härda ut.
Så glad för din skull att de går framåt för dig. Resultatet ser jättefint ut!
Håller tummarna för dig att smärtan släpper snart! Jag har börjat få feber nu på kvällen. Har kontakt med kirurgen så får vi se. Än så länge är det stabilt. Kan ju lika gärna vara en vanlig förkylning…
Ellisa
Kvinna ·
19 feb, 2022
Jag opererades igår. La in 480cc bakom muskeln. Smärtan var värre än jag trodde faktiskt. Men idag har jag varit uppe och rört på mig lite, skippat morfinet under dagen och hoppas kunna ta mig ut en stund imorrn. Brösten är så svullna och spända och sitter nästan uppe vid hakan känns det som haha