Tjingeling
Kvinna ·
31 okt, 2021
Bröstförstoring i dec 2021
BröstförstoringHej! Jag har en bröstförstoring inplanerad 13/12 och tycker att det vore skönt om vi som ska göra en operation i december kunde stötta varandra i en tråd, för jag är lite nervös. Jag är självklar över beslutet men det känns lite läskigt ändå… kan vara skönt att veta om andra tjejer som är i samma situation, och att kunna bolla känslor och situationer från stort till smått i en sådan här process. Jag ska ha mentor, 375 cc anatomiska bakom muskeln. Jag / Charles från Victoriakliniken har varit inne på att lägga framför muskeln då jag tränar väldigt mycket, men efter flera konsultationer så tog vi beslutet bakom muskeln då det fanns risk att implantatkanterna skulle synas mellan brösten då implantaten var av modell större och min hud är lite tunn. Så nu är jag lite nervös, då jag blev tvungen att ställa om mitt mindset. Tycker du att en stöttande grupp kan vara en bra idé så skriv gärna.
Sortera efter
Miab
Kvinna ·
21 jan, 2022
Amanda_KS
Kvinna ·
21 jan, 2022
Abecita kimberly är den jag haft sen op dagen. Tycker den är hemsk och kallar den för tortyren Haha
Kul123
Kvinna ·
22 jan, 2022
Miab
Kvinna ·
22 jan, 2022
Ovant
Kvinna ·
28 jan, 2022
Tjingeling: Jag hade helt missat att du svarat i tråden. Skönt att du slipper bh:n!
Jo men jag är också nöjd. Tror det bara kommer bli bättre och bättre ju längre tid det går :)
Ja alla tips på sport bh tas gärna emot. Jag har ingen koll alls gällande det ännu. Inte heller vilken bh storlek jag kommer landa på så har avvaktat med att köpa nya bh toppar än så länge.
Kul123
Kvinna ·
28 jan, 2022
Lunabelle
Kvinna ·
28 jan, 2022
Ovant
Kvinna ·
28 jan, 2022
Hej på er!
Nu har det gått 6 veckor för mig. Jag har börjat lyfta min 11 månaders några gånger om dagen. Men jag är öm i brösten och känner att det bränns i ärret på vänster sida. Är det någon annan av er som känner så också? Eller känner ni ingenting efter att ni lyft eller gör vissa rörelser nu efter 6 veckor?
Lunabelle
Kvinna ·
28 jan, 2022
Ovant
Kvinna ·
28 jan, 2022
Jag fick rådet/förbud mot att lyfta min 10 kg tjej på 8 veckor. Fick blåmärken i början om jag lyfte något för tungt så blev försiktigare sedan dess har jag inte fått blåmärken men öm emellanåt ändå.
Lunabelle
Kvinna ·
28 jan, 2022
Ballerina91
Kvinna ·
30 jan, 2022
Mommy3
Kvinna ·
01 feb, 2022
JoOp
Kvinna ·
05 feb, 2022
lillzan
Kvinna ·
05 feb, 2022
JoOp
Kvinna ·
05 feb, 2022
JoOp: Förstår att du orolig, tycker en är det titt som tätt för olika saker. Har själv ett stygn som ligger under huden som ömmar och skaver fortfarande snart åtta veckor efter operation, krånglat för mig i typ 3 veckor.
Sett flera bröst som ser ut som dina och som sen blivit jättefina sen. Du får ha is i magen. Har en bild som jag kan ladda upp i mitt bildflöde som beskriver ditt utgångsläge väldigt bra och som visar att de fortfarande är i läkstadiet. Kolla in den så hoppas jag att det kan lugna dig. Det kommer bli bra! <3
lillzan
Kvinna ·
13 feb, 2022
lillzan
Kvinna ·
13 feb, 2022
Pojkmamman
Kvinna ·
15 feb, 2022
lillzan
Kvinna ·
17 feb, 2022