Tjingeling
Kvinna ·
31 okt, 2021
Bröstförstoring i dec 2021
BröstförstoringHej! Jag har en bröstförstoring inplanerad 13/12 och tycker att det vore skönt om vi som ska göra en operation i december kunde stötta varandra i en tråd, för jag är lite nervös. Jag är självklar över beslutet men det känns lite läskigt ändå… kan vara skönt att veta om andra tjejer som är i samma situation, och att kunna bolla känslor och situationer från stort till smått i en sådan här process. Jag ska ha mentor, 375 cc anatomiska bakom muskeln. Jag / Charles från Victoriakliniken har varit inne på att lägga framför muskeln då jag tränar väldigt mycket, men efter flera konsultationer så tog vi beslutet bakom muskeln då det fanns risk att implantatkanterna skulle synas mellan brösten då implantaten var av modell större och min hud är lite tunn. Så nu är jag lite nervös, då jag blev tvungen att ställa om mitt mindset. Tycker du att en stöttande grupp kan vara en bra idé så skriv gärna.
Sortera efter
Ballerina91
Kvinna ·
15 jan, 2022
Lloyd
Kvinna ·
15 jan, 2022
Jenny8203
Kvinna ·
16 jan, 2022
lillzan
Kvinna ·
17 jan, 2022
lillzan
Kvinna ·
17 jan, 2022
Lloyd
Kvinna ·
17 jan, 2022
lillzan
Kvinna ·
17 jan, 2022
Ni som gjort 250cc, vad för storlek på bh har ni fått sen?
Lunabelle
Kvinna ·
17 jan, 2022
Mommy3
Kvinna ·
17 jan, 2022
Miab
Kvinna ·
17 jan, 2022
Pojkmamman
Kvinna ·
17 jan, 2022
Kände igår av ett stygn under bröstet som stack ut. Försökte fixa det själv och dra lite i det och sen klippa av det, dock blev det inte kort nog så den åkte helt innanför huden utan nu har jag en liten vass pigg. Dock är den för kort för att jag eller min man (som jag efter att jag försökt själv fick försöka hjälpa mig) ska lyckas klippa av den mer och får inte ut den heller mer med pincett. Någon som varit med om liknande och vad har ni gjort?
Mommy3
Kvinna ·
17 jan, 2022
Jag ska ”fira” 3 månader (när jag kommer dig) med att köpa en riktigt bra sport bh som tål hopp/löpning och håller brösten på plats stadigt. Ska unna mig en utprovning för då får jag enl pappren ha bygel bh om jag vill. Men har ingen susning om storlek.
Mäter jag på div tabeller och kalkylators på nätet så ska jag ha en 85G ?!?
Men i abecita sport top som jag bott i sedan uppvaket är det 75D så jag är förvirrad.
Sover nästan bara på sida. Slår över i sömnen så kan ingen hjälpa det. Men gör inte ont heller så det kanske är ok?
lillzan
Kvinna ·
18 jan, 2022
Pojkmamman
Kvinna ·
18 jan, 2022
Miab
Kvinna ·
18 jan, 2022
salsan
Kvinna ·
18 jan, 2022
Miab
Kvinna ·
18 jan, 2022
Amanda_KS
Kvinna ·
21 jan, 2022
Heeej!
Hur mår ni?
Idag har de gått 4v och 1dag för mej, och jag undrar lite hur ni känner er?
Jag har ff en viss smärta och på vänster sida så trilskas bröstmuskeln, stretchar ni mkt?
jag tycker mina bröst ff är enormt stora, och hoppas verkligen dom kommer krympa lite till. däremot är jag extremt imponerad över mina ankar är, som redan är typ osynliga. ?
men låt mej veta hur har ni det?
Lunabelle
Kvinna ·
21 jan, 2022
Amanda_KS
Kvinna ·
21 jan, 2022
5,5 vecka för mig nu. Känner av bröstmusklerna lite grann ibland speciellt på vänster sida som gjort ondare från start. Men annars går det bra känner att jag kan göra lite mer med armarna utan att det stör, känner mig lite starkare.
Vad ska ni ha för bh efter den första man har i åtta veckor? Jag har inte fått något råd sen bara att jag inte får ha bygel bh innan 6 månader men antar att man ska fortsätta med bra stöd men hade gärna haft något finare än den här operationsbhn. Någon som har tips?