Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
ninjaboob profilbild

ninjaboob

Kvinna ·

09 okt, 2023

Bröstförstoring i januari 2024

Bröstförstoring

Jag har sett tidigare trådar där folk som ska opereras samtidigt hänger - så jag testar också nu! Jag ska boka tid för bröstförstoring i januari 2024 och är supertaggad! Ska innan dess på ännu en konsultation för att testa storlek igen. Det är ju fördelaktigt när man hinner fundera lite i och med att tiden är ett tag framåt ;) Vilka ska mer göra OP i januari??

139

Sortera efter

Whitney

Kvinna ·

13 okt, 2023

Bokat bröst lyft+ bröstförstoring nu i januari. Taggad men nervös ?
Gilla

josssie

Kvinna ·

14 okt, 2023

Har bokat konsultation i januari, så vet inte när operationen blir! Men ska bli väldigt spännande och pirrigt med konsultationerna iallfall! Valde att boka hos två olika kirurger för att jämföra. Blir intressant! Eller så kommer jag komma ut mer förvirrad än innan. :)
Gilla

Whitney

Kvinna ·

14 okt, 2023

Jag bokade också in konsultation hos 2 olika klinker, men jag valde faktiskt den första och avbokade den andra. Det kändes bra och seriöst. Och den var närmre ? Viktigt att man kollar upp klinik och kirurgen. Och sen får man gå på magkänslan.
Gilla

Emmav93

Kvinna ·

18 dec, 2023

Jag opas också i januari, på nordiska kliniken. Är sjukt taggad ?
Gilla

Whitney

Kvinna ·

29 dec, 2023

Hej tjejer! Hur går era tankar nu när det börjar närma sig? Själv är jag rätt så nervös, men taggad. Har ni helt bestämt er för storleken? Jag är velig, rädd för att de ska bli för stora? Är det någon som ska göra lyft samtidigt?
Gilla

Mynona

Kvinna ·

29 dec, 2023

Whitney skrev:

Hej tjejer!
Hur går era tankar nu när det börjar närma sig?
Själv är jag rätt så nervös, men taggad.
Har ni helt bestämt er för storleken?
Jag är velig, rädd för att de ska bli för stora?
Är det någon som ska göra lyft samtidigt?

Ska också opa mig nu i början av Januari och nervositeten stiger ju dag för dag haha Men jag skrev ett inlägg igår om ångest inför operation och fick flera jätte bra och lugnande svar från tjejer som redan (flera nyligen) gjort sin operation. Tyckte verkligen det hjälpte att lugna en när man hör hur bra de gått för många och att det kankse inte kommer va så farligt som man föreställt sig? Och det här med storleken känns som man aldrig blir riktigt klok på... Men känner mig ändå så nöjd jag kan bli just nu, tänkte först ändra vad vi bestämt (igen) men tror jag håller mig till denna för det känns ändå bäst och tror bredare än så kommer nog bli för brett för mig ändå ? Vilket datum har du bokat?
Gilla

Whitney

Kvinna ·

29 dec, 2023

Ahh det var du som skrev det inlägget ?. Har läst det idag! Det behöver vi ju nu, lite pepp och lyckade operations berättelser ? Min operation är den 9/1.
Gilla

Yohonney

Kvinna ·

29 dec, 2023

Hej alla! Jag ska opereras den 15 jan ?? känner mig lugn men kommer nog vara nojjig dagen innan, just sövningen tycker jag känns läskig ?
Gilla

Emmav93

Kvinna ·

30 dec, 2023

Whitney skrev:

Hej tjejer!
Hur går era tankar nu när det börjar närma sig?
Själv är jag rätt så nervös, men taggad.
Har ni helt bestämt er för storleken?
Jag är velig, rädd för att de ska bli för stora?
Är det någon som ska göra lyft samtidigt?

Jag är också nervös men taggad. Är helt bestämd med storleken och tyckte heller inte det va så svårt att bestämma. ?
Gilla

Whitney

Kvinna ·

30 dec, 2023

Jag är också nervös inför sövningen? fast jag arbetar just i den branschen själv! Och har blivit sövd några ggr, fast då har det varit under andra omständigheter. Har ni gjort några förändringar nu innan operationen? Såsom träning, kost eller avstått ifrån något?
Gilla

Yohonney

Kvinna ·

30 dec, 2023

Whitney skrev:

Jag är också nervös inför sövningen? fast jag arbetar just i den branschen själv!
Och har blivit sövd några ggr, fast då har det varit under andra omständigheter.
Har ni gjort några förändringar nu innan operationen?
Såsom träning, kost eller avstått ifrån något?

Nej inga förändringar nu, började året med att gå ner mina sista gravidkilon. Tänkte att jag skulle börja träna inför operationen men det gick käpprätt åt skogen ? Själv då?
Gilla

Whitney

Kvinna ·

30 dec, 2023

Det har inte gått så bra för mig med vikten? Skulle ju gått ner 5 kilo innan operationen, men det har inte gått så bra! Legat i flunsan nu i några dagar. Men efter nyår ska jag iallafall börja träna igen! Har även slutat röka?? Vilken klinik ska du opereras på??
Gilla

Yohonney

Kvinna ·

01 jan, 2024

Nytt år nya möjligheter ? ska ta tag i min kost och så nu efter julledigheten, magen är kaaaos? Jag ska opereras i Malmö på Estetikcentrum, du då?
Gilla

Whitney

Kvinna ·

01 jan, 2024

Jaa? Nytt spännande år?? Börjar i morgon med träningen igen, för att känna sig lite fastare i hullet? tills operationen. Kan inte fatta att det snart är dags? Jag opereras på Reformkliniken! Vilket implantat ska du sätta in?
Gilla

Yohonney

Kvinna ·

02 jan, 2024

Hahaha samma här, jag har svart bälte på att vara ute sent men bättre sent än aldrig ? jag har faktiskt dålig koll på själva märket (var ett av de vanligaste), men runda 300cc, själv då? När är din op?
Whitney skrev:

Jaa? Nytt spännande år??
Börjar i morgon med träningen igen, för att känna sig lite fastare i hullet? tills operationen. Kan inte fatta att det snart är dags?
Jag opereras på Reformkliniken!
Vilket implantat ska du sätta in?

Gilla

Whitney

Kvinna ·

02 jan, 2024

??Jag är likadan, men visst bättre sent än aldrig! ? Min operation är den 9/1. Ska göra ett lyft och sätta in Motiva ergonomisk demi 380 cc. Men ska konsultera innan operationen med kirurgen om stl. Vill verkligen inte att det ska bli för stora implantat.
Gilla

Yohonney

Kvinna ·

02 jan, 2024

Ojoj! Då är det verkligen snart dags för dig! Så spännande ? det är så svårt med storleken, jag gick upp en strl från vad min kirurg sa men ändå mindre än vad jag själv tänkt från början men tror ändå det blir bra. Vill inte heller ha för stora utan det ska se naturligt ut men ändå fylligt ?
Whitney skrev:

??Jag är likadan, men visst bättre sent än aldrig! ?
Min operation är den 9/1. Ska göra ett lyft och sätta in Motiva ergonomisk demi 380 cc.
Men ska konsultera innan operationen med kirurgen om stl. Vill verkligen inte att det ska bli för stora implantat.

Gilla

Whitney

Kvinna ·

02 jan, 2024

Ja det är snart? börjar bli rätt så nervös, men taggad? Jag har alltid haft bröst! Pendlat mellan 75 C -75 D. Men efter viktnedgång och träning har de krympt och blivit tomma? så önskar en fyllig 75 D kupa. Idag fyller jag inte en C kupa!
Gilla

Yohonney

Kvinna ·

02 jan, 2024

Känner med dig! Har alltid haft C innan och D under graviditeterna men har nu en halvtom B, gick ner mina sista 16 gravidkilon förra året. Väntat i 8 år på detta då jag ville bli klar med graviditeterna först ?? Har du också barn?
Whitney skrev:

Ja det är snart? börjar bli rätt så nervös, men taggad?
Jag har alltid haft bröst! Pendlat mellan 75 C -75 D. Men efter viktnedgång och träning har de krympt och blivit tomma? så önskar en fyllig 75 D kupa. Idag fyller jag inte en C kupa!

Gilla

Whitney

Kvinna ·

02 jan, 2024

Ja men de är stora? 21 och 18 år gamla ? Så de har varit slappa ett tag nu??? Men jag har nog inte riktigt brytt mig om att de varit hängiga förrän nu?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem