ninjaboob
Kvinna ·
09 okt, 2023
Bröstförstoring i januari 2024
BröstförstoringJag har sett tidigare trådar där folk som ska opereras samtidigt hänger - så jag testar också nu! Jag ska boka tid för bröstförstoring i januari 2024 och är supertaggad! Ska innan dess på ännu en konsultation för att testa storlek igen. Det är ju fördelaktigt när man hinner fundera lite i och med att tiden är ett tag framåt ;) Vilka ska mer göra OP i januari??
Sortera efter
Emmav93
Kvinna ·
29 jan, 2024
Frida88
Kvinna ·
29 jan, 2024
Whitney
Kvinna ·
29 jan, 2024
Imorgon 6:45 är det min tur!!! ?? Håll tummarna för mig!! ??❤️
Whitney
Kvinna ·
29 jan, 2024
Jag överlevde ? än känns det bra med smärtan, förmodligen hög ? ska bli gott med kaffe och smörgås? Tack för lyckönskningen Emma! ?
Frida88
Kvinna ·
29 jan, 2024
Whitney
Kvinna ·
29 jan, 2024
Taaack ? smaka för jävla bra? Hur mådde ni när ni vakna upp? ?
Frida88
Kvinna ·
29 jan, 2024
Whitney
Kvinna ·
30 jan, 2024
Jaa samma här! Oförskämt bra? hemma nu! Varit förbi köpcentrum och hämta ut medicinera och köpte götta? så ingen övernattning på kliniken..
Jaa jag bara väntar på att få ont ? Behövde du ta till morfin i början?
Frida88
Kvinna ·
30 jan, 2024
Whitney
Kvinna ·
31 jan, 2024
Gott! ? Kände du också att det sipprar/bubblar i sidan av bröstet/brösten? ? Gör inte ont iaf ? Är det vätska eller luft i bröstet tro?
Lovle
Kvinna ·
31 jan, 2024
Frida88
Kvinna ·
31 jan, 2024
Lovle
Kvinna ·
02 feb, 2024
Emmav93
Kvinna ·
27 feb, 2024
Lovle
Kvinna ·
09 mar, 2024
Yohonney
Kvinna ·
10 mar, 2024
Men jag är nyfiken hur det går för alla? ?
Phew
Kvinna ·
10 mar, 2024
EmmaV93: Läkningen har gått bra och väntar nu på att de ska droppa, har lagt upp bilder i profilen nu. Är dock rädd att klytan är för tajt, så går och hoppas att de ska droppa utåt sidorna så inte huden lyfter mellan brösten… Hur går det för dig? :)
Lovle
Kvinna ·
10 mar, 2024
EmmaV93: Läkningen har gått bra och väntar nu på att de ska droppa, har lagt upp bilder i profilen nu. Är dock rädd att klytan är för tajt, så går och hoppas att de ska droppa utåt sidorna så inte huden lyfter mellan brösten… Hur går det för dig? :)
Blev nyfiken och kollade. Förstår vad du menar men jag måste bara då säga. Wow vad snyggt det är redan nu! ?
Phew
Kvinna ·
11 mar, 2024
Blev nyfiken och kollade. Förstår vad du menar men jag måste bara då säga. Wow vad snyggt det är redan nu! ?
Tack snälla! Önskar att jag såg vad du ser, haha. Men man blir väl selektiv och ser mest brister när det gäller en själv :) Har du gjort och hur går det isåfall? :D
Imorgon 6:45 är det min tur!!! ?? Håll tummarna för mig!! ??❤️