Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
ninjaboob profilbild

ninjaboob

Kvinna ·

09 okt, 2023

Bröstförstoring i januari 2024

Bröstförstoring

Jag har sett tidigare trådar där folk som ska opereras samtidigt hänger - så jag testar också nu! Jag ska boka tid för bröstförstoring i januari 2024 och är supertaggad! Ska innan dess på ännu en konsultation för att testa storlek igen. Det är ju fördelaktigt när man hinner fundera lite i och med att tiden är ett tag framåt ;) Vilka ska mer göra OP i januari??

139

Sortera efter

Emmav93

Kvinna ·

29 jan, 2024

Frida88 skrev:

Imorgon 6:45 är det min tur!!! ?? Håll tummarna för mig!! ??❤️

Lycka till ❤️
Gilla

Frida88

Kvinna ·

29 jan, 2024

Jag överlevde ? än känns det bra med smärtan, förmodligen hög ? ska bli gott med kaffe och smörgås? Tack för lyckönskningen Emma! ?
Gilla

Whitney

Kvinna ·

29 jan, 2024

Frida88 skrev:

Imorgon 6:45 är det min tur!!! ?? Håll tummarna för mig!! ??❤️

Lycka till ?
Gilla

Whitney

Kvinna ·

29 jan, 2024

Frida88 skrev:

Jag överlevde ? än känns det bra med smärtan, förmodligen hög ? ska bli gott med kaffe och smörgås? Tack för lyckönskningen Emma! ?

Vad skönt att allt gick bra? Njut av mackan och kaffet?
Gilla

Frida88

Kvinna ·

29 jan, 2024

Taaack ? smaka för jävla bra? Hur mådde ni när ni vakna upp? ?
Gilla

Whitney

Kvinna ·

29 jan, 2024

Frida88 skrev:

Taaack ? smaka för jävla bra? Hur mådde ni när ni vakna upp? ?

Jag mådde faktiskt riktigt bra?. Hade typ inga smärtor, inget illamående och oförskämt pigg? Smärtorna kom lite senare? Ska du övernatta på kliniken?
Gilla

Frida88

Kvinna ·

29 jan, 2024

Jaa samma här! Oförskämt bra? hemma nu! Varit förbi köpcentrum och hämta ut medicinera och köpte götta? så ingen övernattning på kliniken.. Jaa jag bara väntar på att få ont ? Behövde du ta till morfin i början?
Gilla

Whitney

Kvinna ·

30 jan, 2024

Jag tog morfin i 3 dagar men bara till natten! ?
Frida88 skrev:

Jaa samma här! Oförskämt bra? hemma nu! Varit förbi köpcentrum och hämta ut medicinera och köpte götta? så ingen övernattning på kliniken..
Jaa jag bara väntar på att få ont ? Behövde du ta till morfin i början?

Gilla

Frida88

Kvinna ·

30 jan, 2024

Gott! ? Kände du också att det sipprar/bubblar i sidan av bröstet/brösten? ? Gör inte ont iaf ? Är det vätska eller luft i bröstet tro?
Gilla

Whitney

Kvinna ·

31 jan, 2024

Frida88 skrev:

Gott! ? Kände du också att det sipprar/bubblar i sidan av bröstet/brösten? ? Gör inte ont iaf ? Är det vätska eller luft i bröstet tro?

Jaa? det kändes som om det knastrade och bubblade?. Mitt satt mest ovanför brösten. Det försvann efter ca 1 vecka. Det är luft???
Gilla

Lovle

Kvinna ·

31 jan, 2024

Frida88: Vad roligt, grattis! Hur mår du nu? ? Jag har mått rätt bra hela tiden (8 dagar nu), tog Alvedon och Ipren i typ 3-4 dagar men behövdes knappt, skippade morfin. Vad har du lagt i? Blev det lyft?☺️
Gilla

Frida88

Kvinna ·

31 jan, 2024

Lovle: Taack! ? Samma här, har inget behov av att ta smärtstillande ? Tog Alvedon och Ipren dag 1 och 2 mer förebyggande. Idag dag 3 inget. Skönt ändå! ? Bränner till i sidorna ibland när man vrider på sig, eller skrattar ? men det går ju över snabbt. Begränsad med att ta på sig upp över axlar, fläta håret osv? Tur jag har sambon som hjälper mig. Jag la i 495 cc anatomiska bakom muskeln. Inget lyft ? Imorgon ska jag få duscha och se dom? har inte sett dom helt ännu ? Är du nöjd so far med ditt val av storlek osv? ?
Gilla

Lovle

Kvinna ·

02 feb, 2024

Frida88: Gud vad skönt att du inte haft mer ont ? Såg dina bilder nu och de ser ju jättefina ut redan, hoppas du är nöjd! Jag hade samma storlek på bröst som dig innan skulle jag gissa, kirurgen sa 350-400cc i egen vävnad så jag trodde att 375&400 skulle bli gigantiskt men känner mig nöjd nu när svullnad börjar lägga sig. Har även duschat och sett dom några gånger och de sitter väldigt högt nu och är inte så fina än, haha. Man får lita på processen ?
Gilla

Emmav93

Kvinna ·

27 feb, 2024

Men jag är nyfiken hur det går för alla? ?
Gilla

Lovle

Kvinna ·

09 mar, 2024

EmmaV93: Läkningen har gått bra och väntar nu på att de ska droppa, har lagt upp bilder i profilen nu. Är dock rädd att klytan är för tajt, så går och hoppas att de ska droppa utåt sidorna så inte huden lyfter mellan brösten… Hur går det för dig? :)
Gilla

Yohonney

Kvinna ·

10 mar, 2024

Emmav93 skrev:

Men jag är nyfiken hur det går för alla? ?

Heeej! Det går bra ? dock skulle jag stretcha ryggen för någon vecka sedan men blev tokigt så jag fick ont i högra bröstet, har ännu ont i typ muskeln ?‍? hoppas det blir bättre snart men jag har svårt att ta det lugnt? hur går det för dig?
Gilla

Phew

Kvinna ·

10 mar, 2024

Lovle skrev:

EmmaV93: Läkningen har gått bra och väntar nu på att de ska droppa, har lagt upp bilder i profilen nu. Är dock rädd att klytan är för tajt, så går och hoppas att de ska droppa utåt sidorna så inte huden lyfter mellan brösten… Hur går det för dig? :)

Blev nyfiken och kollade. Förstår vad du menar men jag måste bara då säga. Wow vad snyggt det är redan nu! ?
Gilla

Lovle

Kvinna ·

10 mar, 2024

Phew skrev:

Lovle wrote:

Blev nyfiken och kollade. Förstår vad du menar men jag måste bara då säga. Wow vad snyggt det är redan nu! ?

Tack snälla! Önskar att jag såg vad du ser, haha. Men man blir väl selektiv och ser mest brister när det gäller en själv :) Har du gjort och hur går det isåfall? :D
Gilla

Phew

Kvinna ·

11 mar, 2024

Lovle skrev:

Phew wrote:

Lovle wrote:

Tack snälla! Önskar att jag såg vad du ser, haha. Men man blir väl selektiv och ser mest brister när det gäller en själv :) Har du gjort och hur går det isåfall? :D

Exakt därför tänkte jag att jag skulle skriva det till dig! Och ja man är ju så dum och kritisk mig sig själv. ? Jag ska på en ny konsultation nästa vecka och förmodligen få ett datum. Även om jag vill göra det Imorn så har jag hört att det är bättre på vintern för läkningen, så november siktar jag på :) Blir ankarlyft och förstoring för mig. På förra konsultationen blev jag rekommenderad runda mentor 250-300. Får se om jag får samma nu. Har med mig lite önskebilder den här ggn! Hur mår du? Känns allt bra annars? :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem