Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
ninjaboob profilbild

ninjaboob

Kvinna ·

09 okt, 2023

Bröstförstoring i januari 2024

Bröstförstoring

Jag har sett tidigare trådar där folk som ska opereras samtidigt hänger - så jag testar också nu! Jag ska boka tid för bröstförstoring i januari 2024 och är supertaggad! Ska innan dess på ännu en konsultation för att testa storlek igen. Det är ju fördelaktigt när man hinner fundera lite i och med att tiden är ett tag framåt ;) Vilka ska mer göra OP i januari??

139

Sortera efter

Yohonney

Kvinna ·

02 jan, 2024

Men skönt ändå, då reder dem sig själva och du kan fokusera på dig ??
Whitney skrev:

Ja men de är stora? 21 och 18 år gamla ?
Så de har varit slappa ett tag nu???
Men jag har nog inte riktigt brytt mig om att de varit hängiga förrän nu?

Gilla

Whitney

Kvinna ·

02 jan, 2024

Ja det är faktiskt skönt? Ska du övernatta på kliniken? Verkar som att många som opereras åker hem samma dag? Jag övernattar, tycker det känns tryggt?
Gilla

Yohonney

Kvinna ·

03 jan, 2024

Jag åker hem samma dag, vet inte ens om man kan övernatta där ? det känns så klart lite läskigt att åka hem samma dag men samtidigt skönt. En vän till mig som gjorde bröstoperation förra året sa att hon var glad att hon åkte hem samma dag, för dagen efter hade hon inte orkat sitta i en bil då det gjorde så pass ont då ? Det jag tycker känns läskigt är det man har läst om risken att få proppar efter en operation ?
Whitney skrev:

Ja det är faktiskt skönt?
Ska du övernatta på kliniken?
Verkar som att många som opereras åker hem samma dag?
Jag övernattar, tycker det känns tryggt?

Gilla

Whitney

Kvinna ·

03 jan, 2024

Nej! Jag tror många kliniker inte har möjligheten att erbjuda övernattning! Tror säkerligen det går alldeles utmärkt att åka hem efter operationen. De flesta har ju skrivit att det har gått bra? Jaa, det är mycket som kan fel efter operationen ?. Men vi får försöka att inte tänka på det! Det kommer gå skit bra?
Gilla

Yohonney

Kvinna ·

08 jan, 2024

Nuuu är det nära!! Visst är det imorgon? Hur känns det? Hur har du förberett dig????
Whitney skrev:

Nej! Jag tror många kliniker inte har möjligheten att erbjuda övernattning!
Tror säkerligen det går alldeles utmärkt att åka hem efter operationen.
De flesta har ju skrivit att det har gått bra?
Jaa, det är mycket som kan fel efter operationen ?. Men vi får försöka att inte tänka på det!
Det kommer gå skit bra?

Gilla

Emmav93

Kvinna ·

08 jan, 2024

Dags för operation imorgon, är så nervös ?
Gilla

Yohonney

Kvinna ·

08 jan, 2024

Woooohoo! Lycka till! Hoppas du får några timmars sömn i natt ??
Emmav93 skrev:

Gilla

Emmav93

Kvinna ·

08 jan, 2024

Yohonney skrev:

Woooohoo! Lycka till! Hoppas du får några timmars sömn i natt ??

Emmav93 wrote:

Känns lönlöst just nu med sömnen, men är astaggad på samma gång ?
Gilla

Whitney

Kvinna ·

08 jan, 2024

Hej tjejer? Har jobbat hela dagen som tur är?. Annars hade jag bara varit helt uppe i varv? Jaa , imorgon är det dags! Känns lite overkligt faktiskt! Såå nervös. Men samtidigt taggad? Har nu slängt alla mina gamla bh?? Städat, ren bäddat, snart ska jag äta något lätt. Ta min ab tablett. Sen blir det en lång dusch med descutan! Sen packa väska! ???. Kännns som att man ska åka in och föda barn?? Emmav93 Hur är det med dig? Hur har du förberett dig?
Gilla

Emmav93

Kvinna ·

08 jan, 2024

Whitney skrev:

Hej tjejer?
Har jobbat hela dagen som tur är?. Annars hade jag bara varit helt uppe i varv?
Jaa , imorgon är det dags! Känns lite overkligt faktiskt! Såå nervös. Men samtidigt taggad?
Har nu slängt alla mina gamla bh??
Städat, ren bäddat, snart ska jag äta något lätt. Ta min ab tablett. Sen blir det en lång dusch med descutan!
Sen packa väska!
???. Kännns som att man ska åka in och föda barn??
Emmav93
Hur är det med dig?
Hur har du förberett dig?

Men härligt och lycka till!! ? Jag hat inte förberett mig så mycket, har storhandlat och hämtat ut mina mediciner. Fick antibiotika utskrivet idag då jag ska lägga in stora implantat, annars hade jag inte fått det. Ligger på hotellet nu och väntar ivrigt ?
Gilla

Whitney

Kvinna ·

08 jan, 2024

Härligt? lyx med lite hotell! Dock ingen hotell frukost? Hoppas allt går bra för dig imorgon ?. Stort lycka till! Imorgon vid denna tiden ligger v in med nya boobs ??
Emmav93 skrev:

Whitney wrote:

Hej tjejer?
Jaa , imorgon är det dags! Känns lite overkligt faktiskt! Såå nervös. Men samtidigt taggad?
Städat, ren bäddat, snart ska jag äta något lätt. Ta min ab tablett. Sen blir det en lång dusch med descutan!
Sen packa väska!
Emmav93
Hur är det med dig?

Men härligt och lycka till!! ?
Jag hat inte förberett mig så mycket, har storhandlat och hämtat ut mina mediciner. Fick antibiotika utskrivet idag då jag ska lägga in stora implantat, annars hade jag inte fått det.
Ligger på hotellet nu och väntar ivrigt ?

Gilla

Nnil

Kvinna ·

08 jan, 2024

Vad spännande för er som opereras imorgon! Lycka till! ???
Gilla

Whitney

Kvinna ·

08 jan, 2024

Nnil skrev:

Vad spännande för er som opereras imorgon! Lycka till! ???

Tack? Nnil! Ser att du har opererats i dec?. Hur har det gått för dig? Jag ska också lyfta och lägga in! Hade du mycket ont?
Gilla

Yohonney

Kvinna ·

08 jan, 2024

När fick ni era mediciner på recept? Jag har inte fått info om medicinering ännu, op den 17 ?
Gilla

Whitney

Kvinna ·

08 jan, 2024

Yohonney skrev:

När fick ni era mediciner på recept? Jag har inte fått info om medicinering ännu, op den 17 ?

Jag fick mina typ några veckor innan! Fick dock ingen info från kliniken om vilka mediciner eller att kirurgen hade satt in dom. Det var jag själv som kom på att titta på mitt apotek ?. Och då var det insatt! Jag hade mailat dom och frågat ?
Gilla

Emmav93

Kvinna ·

09 jan, 2024

Whitney skrev:

Härligt? lyx med lite hotell!
Dock ingen hotell frukost?
Hoppas allt går bra för dig imorgon ?. Stort lycka till!
Imorgon vid denna tiden ligger v in med nya boobs ??

Emmav93 wrote:

Whitney wrote:

Hej tjejer?
Sen packa väska!
Emmav93
Hur är det med dig?

Jag hat inte förberett mig så mycket, har storhandlat och hämtat ut mina mediciner. Fick antibiotika utskrivet idag då jag ska lägga in stora implantat, annars hade jag inte fått det.

Ah längtar så mycket nu. Har ca 40 mil till kliniken så hotell kändes behövligt ? Har du lyckats sova något? Jag har sovit till och från hela natten men har drömt mardrömmar som tusan ?
Gilla

Emmav93

Kvinna ·

09 jan, 2024

Yohonney skrev:

Jag fick mina en vecka innan op, läkaren skickade mejl 2 dagar innan att de fanns att hämta ut så det hade jag redan gjort ?
Gilla

Whitney

Kvinna ·

09 jan, 2024

Förstår dig verkligen att du tog in på hotell? Jag har sovit ok? ca 5 timmars sömn!Lycka till ?
Emmav93 skrev:

Whitney wrote:

Härligt? lyx med lite hotell!
Dock ingen hotell frukost?
Hoppas allt går bra för dig imorgon ?. Stort lycka till!
Imorgon vid denna tiden ligger v in med nya boobs ??

Emmav93 wrote:

Whitney wrote:

Hej tjejer?
Sen packa väska!
Emmav93
Hur är det med dig?

Ah längtar så mycket nu. Har ca 40 mil till kliniken så hotell kändes behövligt ?
Har du lyckats sova något? Jag har sovit till och från hela natten men har drömt mardrömmar som tusan ?

Gilla

Yohonney

Kvinna ·

09 jan, 2024

Stort lycka till idag tjejer ??❤️?
Gilla

Whitney

Kvinna ·

09 jan, 2024

Yohonney skrev:

Stort lycka till idag tjejer ??❤️?

Tack? Rullas snart in??