Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
Vladena profilbild

Vladena

Kvinna ·

06 feb, 2014

Bröstförstoring i mars 2014

Bröstförstoring

Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt

Sortera efter

kjamjojon profilbild

kjamjojon

Kvinna ·

06 feb, 2014

Vladena skrev:
Vi, som gör bröstförstorning i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt
Jag ska göra ett storleks byte 11/3, på proforma clinik. Örjan gibbe Beslut ångest vilken storlek
Gilla
Strumpbyxan profilbild

Strumpbyxan

Kvinna ·

07 feb, 2014

Vladena: Jag ska oxå op:as på Citadellkliniken, fast två dagar efter dig! :) Jag valde Göran Elmerstig:) Är såå förväntansfull :)
Gilla
Vladena profilbild

Vladena

Kvinna ·

07 feb, 2014

kjamjojon skrev:
Vladena skrev:
Vi, som gör bröstförstorning i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt
Jag ska göra ett storleks byte 11/3, på proforma clinik. Örjan gibbe Beslut ångest vilken storlek
Jag har också fruktansvärt beslutsångest, är du inte nöjd med storlek, ska du opereras om?
Gilla
Vladena profilbild

Vladena

Kvinna ·

07 feb, 2014

Strumpbyxan skrev:
Vladena: Jag ska oxå op:as på Citadellkliniken, fast två dagar efter dig! :) Jag valde Göran Elmerstig:) Är såå förväntansfull :)
Strumpbyxan, vi har valt exakt samma storlek på implantatet, fast jag är lite mindre än dig, är du säker med ditt vall? Jag är fruktansvärt ångestfull :o
Gilla
Sunrise profilbild

Sunrise

Kvinna ·

07 feb, 2014

Här får jag hänga på! :) Jag har varit på konsultation på Citadellkliniken hos Jörg Bohn i veckan och ska opas 12 mars!! Jag behövde både bröstlyft och bröstförstoring. 590 cc ultra high profile kommer det att bli. Är så förväntansfull!!

Gilla
Vladena profilbild

Vladena

Kvinna ·

07 feb, 2014

Vi är nog alla förväntansfulla Sunrise :) du ska ha rejäla boots, bli bara mer osäker med storleken, när jag läser här hur olika man väljer...
Gilla
Sunrise profilbild

Sunrise

Kvinna ·

07 feb, 2014

Ja visst är det så! :) Det är jätte svårt med storleken, hade först tänkt 500 cc men när jag provade på konsultationen så tvekade jag mellan 500 och 590 cc och då sa Jörg att står man och väljer mellan två så ångrar man sig oftast om man väljer det mindre alternativet efter operationen. Så jag hoppas verkligen att jag har valt rätt och inte för stort... Jag kommer inte att kunna göra genom armhålan tyvärr då jag måste göra ett lyft för att resultatet ska bli bra så jag kommer att öppnas under bröstet och vad jag förstår innebär det att 30 eller om det är 50 som "sväljs"?. Det är lite svårt att greppa allt tycker jag...

Gilla
Vladena profilbild

Vladena

Kvinna ·

07 feb, 2014

Jörg tycker nog om stora tuttar :) han försökte övertala mig för 500cc, men jag tyckte inte att det passade mig, sen är det alltid svårt att föreställa sig hur det kommer att bli i verkligheten, jag har aldrig drömt om megastora, bara normala, att man kan ta på sig sport-bh exempelvis utan att se helt platt ut
Gilla
kjamjojon profilbild

kjamjojon

Kvinna ·

07 feb, 2014

Vladena skrev:
kjamjojon skrev:
Vladena skrev:
Jag har också fruktansvärt beslutsångest, är du inte nöjd med storlek, ska du opereras om?
Jag tycker att mina blev för små. Har 350 mp nu och ska byta till hp funderar på 500 cc . Men osäker . Vad hade du tänkt för storlek ?
Gilla
Sunrise profilbild

Sunrise

Kvinna ·

07 feb, 2014

Det är verkligen svårt det här med storlek, tror att de flesta står och väger mellan två olika storlekar.. :)

Gilla
sult profilbild

sult

Kvinna ·

07 feb, 2014

Japp, i mars blir det :-)

Gilla
Strumpbyxan profilbild

Strumpbyxan

Kvinna ·

07 feb, 2014

Sult:Hur mycket ska du lägga in då? Vilken kirurg har du? :)
Gilla
Strumpbyxan profilbild

Strumpbyxan

Kvinna ·

07 feb, 2014

Vladena skrev:
Strumpbyxan skrev:
Strumpbyxan, vi har valt exakt samma storlek på implantatet, fast jag är lite mindre än dig, är du säker med ditt vall? Jag är fruktansvärt ångestfull :o
Jaa, jag är helt säker på mitt val! Göran var så bra på det sättet när jag provade ut, så jag fick aldrig veta vilken storlek jag testade, utan han bara la i nåt i bh:n. Började rätt smått först såklart. Sedan ökade han tills jag var nöjd. Vid tredje ökningen så var jag rätt nöjd och då la han i ytterligare lite större. Då sa jag att större än så vill/kan jag absolut inte ha, om det ska fortsätta se naturligt ut. Och det höll han med om :) Och då valde jag såklart det större, som visade sig vara 410. Storleken under visade sig vara 380 och han sa att det skiljde ungefär 2 msk mellan dem... Inte så mycket alltså! Jag är nöjd och han var nöjd! :D
Gilla
Strumpbyxan profilbild

Strumpbyxan

Kvinna ·

07 feb, 2014

Vladena: Som du säger oxå, har aldrig drömt om några megabröst, det jag vill är att kunna bära upp kläder snyggare, kunna ha en sport-bh utan att se ut som en kille osv.
Gilla
Thkj profilbild

Thkj

Kvinna ·

07 feb, 2014

Hej! Jag ska på op den 6 mars! På måndag 10 feb ska jag på konsultation, fast jag har varit på en tidigare för ca ett år sen. Då provade jag ut 410cc mp. Får se om det blir så ju också! Jag har Peter Cosmo som kirurg! Nervös som bara den.....
Gilla
Nk82 profilbild

Nk82

Kvinna ·

07 feb, 2014

3 mars är det dags för mig på citadell
Gilla
sult profilbild

sult

Kvinna ·

07 feb, 2014

Strumpbyxan skrev:
Sult:Hur mycket ska du lägga in då? Vilken kirurg har du? :)

Vet ej hur mycke, ska ta reda på det på tisdag. Vill inte ha för lite iaf.. 400 kanske..?

Tuve. 

Gilla
Vladena profilbild

Vladena

Kvinna ·

07 feb, 2014

NK82, jag opas dagen efter dig på citadell :) vilka implantatet hade du valt?
Gilla
Nk82 profilbild

Nk82

Kvinna ·

07 feb, 2014

Vladena, jaha, va kul :) hos vem? Jag ska ha prethese 305/320 MP. Det var inget jag valde utan det va vad Peter tycker efter att ha lyssnat på mig. så jag litar på han. Jag har ingen koll på något annat. Va ska du ha?
Gilla
Lady K profilbild

Lady K

Kvinna ·

07 feb, 2014

Var på konsultation på Laser&Estetik idag och bestämde att op:n blir 13e mars! Är såå förväntansfull!!:) På mötet velade jag mycket fram och tillbaka mellan runda mentor 300/325 cc (då dom är en aning asymmetriska) och anatomiska Allegran 310/335 cc. Men nu när jag ser på bilderna från 3D-kameran här hemma så tror jag anatomiska blir bäst för min kroppstyp, då de anatomiska implantaten jag valde "dalade ut" på en längre sträcka (om man kan säga så haha), vilket Patric sa troligen kommer göra så att de smälter in bättre och att det inte blir någon skarv!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem