Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Bröstförstoring i mars 2014

Bröstförstoring

Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt

1086

Sortera efter

Thkj

Thkj

Kvinna ·

Strumpbyxan, såg just att du och jag ska opereras samma dag på citadell, fast av olika kirurger! Kul!
Gilla
sult

sult

Kvinna ·

Thkj skrev:
Strumpbyxan, såg just att du och jag ska opereras samma dag på citadell, fast av olika kirurger! Kul!

Vem ska få äran att operera dig? :-)

Jag har Tuve.

Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Är vi 3 st då som opas samma dag på citadell? Ska me opa mig den 3/3 :) Kl 10 ska jag vara där
Gilla
Thkj

Thkj

Kvinna ·

Jag ska opereras av Peter. Fast den 6 mars. Strumpbyxan, är det den 6 du också ska på op?
Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Vad kul att vi börjar bli några stycken som ska op:as i mars! :) Det verkar som att vi är några stycken som ska opereras på Citadell. Ni som har fått klockslag: hur lång tid tog det att ni fick hem tiden efter konsultationen? Jag var på konsultation i onsdags men fick då enbart datum.

Vet inte hur ni har det men jag tänker på operationen nästan hela tiden... ;) 😀

Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Jag fick först tiden när jag pratade i telefon, sen bestämde vi helt på konsultationen. Hon tänkte lite på mig som hade långt att åka. Jag längtar oxå, är inte nervös, inte än iaf men blir väl det. Har velat och funderat över stl, men jag kommer nog köra på det som vi bestämt. Hur ska ni göra, ska ni åka dagen innan och bo på hotell. Eller har ni när till Landskrona. Jag har 35 mil, så vi åker dagen och bo en natt i Helsingborg och sen sover min man på hotel i Landskrona dagen efter.
Gilla
Mallans_bralla

Mallans_bralla

Kvinna ·

Jag kommer befinna mig på Laser&Estitik den 28 mars.. hade först bokat 27de men Patrik Höijer skulle tydligen på kurs då. Någon mer som ska dit samma dag? Jag har tid 12.30 i alla fall!

Har bestämt mig för 550 cc HP delvis bakom. Har länge velat mellan de olika placeringarna men Patrik gjorde mig riktigt lugn med sin information på konsultationen. Är verkligen såååååå förväntansfull. Kommer hem frå Thailand den 25de, tre dagar innan, så det blir liksom en "dyr" månad. Haha!

Gilla
Renee86

Renee86

Kvinna ·

Hej. Får jag osså va med. Men ska opas den 1 april :) E det någon som ska lägga framför?

Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Visst få du det. Vart ska du opa dig? Jag ska lägga framför.
Gilla
Renee86

Renee86

Kvinna ·

Peter cosmo ska operea mig. Jag ska lägga in 705 cc uhp framför. Jag börjar bli riktigt nervös. Vad ska ni ha för implantat? Jag har valt Perthese.
Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Renee: Visst är det spännande, ser verkligen framemot operationen! :) Jag har valt 590 cc uhp framför Mentor. Peter ska vara jätteduktig vad jag har kunnat läsa mig till! Jag ska opereras av Jörg Bohn. Vilket datum har du fått?

Gilla
Renee86

Renee86

Kvinna ·

Jag har fått tid till den 1 april. :) Ja det ska bli spännande. Man har bara bröst i huvudet för tillfället. :)
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Renee86 skrev:
Jag har fått tid till den 1 april. :) Ja det ska bli spännande. Man har bara bröst i huvudet för tillfället. :)
Jag tycker jag också inte kan tänka på nåt annat, går och funderar på de hela tiden. Idag faktiskt fick jag lite panik - mådde dåligt i bilen och föreställde mig plötsligt att jag var på väg till operationen, har nästan spytt av ångest kan jag säga...
Gilla
tuttis

tuttis

Kvinna ·

Hallåj! Ska operera mej den 11/3 på Akademikliniken :) Är sjukt nervös! Ska dit på konsultation igen nästa vecka för att kolla storlek osv igen haha! Är sånt kontrollfreak 😉

Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Hej Tuttis! Kul, då op:as du dagen innan mig! :) Är också nervös och det känns som att bröst är det enda som jag tänker på just nu ;) Funderar fram och tillbaka.. Tänker på det här med snygga kläder, hur kommer det funka sedan utan att man inte kan markera sin midja i t.ex en snygg figursydd kavaj eller skjorta, klänning med mera... Hur tänker ni angående det här med kläder? 🙂

Gilla
Strumpbyxan

Strumpbyxan

Kvinna ·

Thkj skrev:
Jaa, jag såg det nu oxå!! Har varit lite frånvarande från POF, men nuså! Såg att du hade valt Cosmo, kul:) hur mkt ska du lägga in? Medium, hög? Bakom, framför? Har du fått tid än?
Gilla
Thkj

Thkj

Kvinna ·

Hej! Jag ska på konsultation imorgon! Men har varit på en tidigare, för ca ett år sen. Då tyckte cosmo 410mp. Får se vad han säger imorgon. Jag vill absolut inte ha för stora, samtidigt är jag ganska kurvig och vill se proportionerlig ut. Kanske något större? Kanske med mer put... Jag kommer att lägga bakom. Snittplacering vet jag ej ännu, tenderar att få fula ärr. Vad ska du ha? Vilja implantat och hur stora?
Gilla
Ingeborg

Ingeborg

Kvinna ·

27e mars är det dags för mig :) Victoriakliniken ska göra ett Strömbeckslyft och lägga i TSLP 190. Lite velig angående stl precis som dom flesta andra ;) men är ute efter ett par så naturliga bröst som möjligt. Någon som gjort eller ska göra ett Strömbeckslyft ?
Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Spännande Ingeborg! :) Jag ska också göra ett lyft + bröstförstoring. Ursäkta frågan men vad är ett Strömbeckslyft? ;)

Gilla
Strumpbyxan

Strumpbyxan

Kvinna ·

Thkj: Okej, men det låter väl bra med en second opinion! :) Jag väger lite mindre än dig och är 173 ca, men är ändå rätt bredaxlad och har höfter, så jag stannade på 410 MP, Perthese. Kommer lägga bakom muskeln, snittet i armhålan. Vill få ett naturligt resultat, kunna bära upp kläder snyggt, kunna ha sport-bh utan att se ut som en kille osv.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem