Vladena
Kvinna ·
Bröstförstoring i mars 2014
Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt
Sortera efter

Thkj
Kvinna ·

sult
Kvinna ·
Vem ska få äran att operera dig? :-)
Jag har Tuve.

Nk82
Kvinna ·

Thkj
Kvinna ·

Sunrise
Kvinna ·
Vad kul att vi börjar bli några stycken som ska op:as i mars! :) Det verkar som att vi är några stycken som ska opereras på Citadell. Ni som har fått klockslag: hur lång tid tog det att ni fick hem tiden efter konsultationen? Jag var på konsultation i onsdags men fick då enbart datum.
Vet inte hur ni har det men jag tänker på operationen nästan hela tiden... ;) 😀

Nk82
Kvinna ·

Mallans_bralla
Kvinna ·
Jag kommer befinna mig på Laser&Estitik den 28 mars.. hade först bokat 27de men Patrik Höijer skulle tydligen på kurs då. Någon mer som ska dit samma dag? Jag har tid 12.30 i alla fall!
Har bestämt mig för 550 cc HP delvis bakom. Har länge velat mellan de olika placeringarna men Patrik gjorde mig riktigt lugn med sin information på konsultationen. Är verkligen såååååå förväntansfull. Kommer hem frå Thailand den 25de, tre dagar innan, så det blir liksom en "dyr" månad. Haha!

Renee86
Kvinna ·
Hej. Får jag osså va med. Men ska opas den 1 april :) E det någon som ska lägga framför?

Nk82
Kvinna ·

Renee86
Kvinna ·

Sunrise
Kvinna ·
Renee: Visst är det spännande, ser verkligen framemot operationen! :) Jag har valt 590 cc uhp framför Mentor. Peter ska vara jätteduktig vad jag har kunnat läsa mig till! Jag ska opereras av Jörg Bohn. Vilket datum har du fått?

Renee86
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

tuttis
Kvinna ·
Hallåj! Ska operera mej den 11/3 på Akademikliniken :) Är sjukt nervös! Ska dit på konsultation igen nästa vecka för att kolla storlek osv igen haha! Är sånt kontrollfreak 😉

Sunrise
Kvinna ·
Hej Tuttis! Kul, då op:as du dagen innan mig! :) Är också nervös och det känns som att bröst är det enda som jag tänker på just nu ;) Funderar fram och tillbaka.. Tänker på det här med snygga kläder, hur kommer det funka sedan utan att man inte kan markera sin midja i t.ex en snygg figursydd kavaj eller skjorta, klänning med mera... Hur tänker ni angående det här med kläder? 🙂

Strumpbyxan
Kvinna ·

Thkj
Kvinna ·

Ingeborg
Kvinna ·

Sunrise
Kvinna ·
Spännande Ingeborg! :) Jag ska också göra ett lyft + bröstförstoring. Ursäkta frågan men vad är ett Strömbeckslyft? ;)

Strumpbyxan
Kvinna ·