Vladena
Kvinna ·
Bröstförstoring i mars 2014
Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt
Sortera efter

Vladena
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

filurifax
Kvinna ·
Hej alla Marsianer!
Det har ju gått en tid sedan vi hade vår op månad och jag är nyfiken på hur ni har det? Är det så att ni är nöjda och glada?
Jag har precis fått info av min kirurg vad det skulle kosta att byta ut mina implantat mot större och jag som ändå inte vill vara någon tutt-fia kommer nog faktiskt göra en andra op.
Jag har alltid haft en förväntad bild av de bröst jag vill ha (googla bilder Helmut Newton så får ni se många naturliga, fylliga bröst) och mitt huvudsyfte med op har alltid varit att slippa ha vadderad bh, kunna ha en tunn bh, vara utan bh i vissa typer av klänningar/toppar och framförallt, när jag är utan bh ska brösten inte vara mindre än vad de var innan med vadderad bh.
Jag är nöjd med utseendet, lite hängiga, lite olika MEN det gör inget alls - dock är det då storleken som ej är som jag tänkt. När jag provade implantat (2ggr) så tyckte jag ju att ALLT var stort nog eftersom jag hade små innan. Allt var ju ovant och stort på kroppen redan vid testet.
Jag skulle gärna visat mina tänkta bilder på storlek för min kirurg men det var inte tillåtet eftersom de inte jobbar på det viset, de menar att man aldrig kan få det lika som en bild vilket jag helt håller med om - mitt syfte skulle bara varit att visa den volym jag ville närma mig. Och, ja, jag vet att det är supersvårt - en volym på en tjej blir något helt annat på en annan..
Så, jag kommer nog opereras igen snart och nu är jag nyfiken på om fler går i samma tankar? I så fall kanske vi marsianer kan starta en ny länk?
Allt gott,
Filurifax

Duenna
Kvinna ·