Lilltutten
Kvinna ·
02 aug, 2018
Bröstförstoring i oktober 2018
BröstförstoringHar nu bokat in min op! Äntligen! Väldigt förväntansfull och vill nu att tiden bara ska springa iväg och att oktober ska komma fort, fort, FORT! (Även om jag gillar sommaren också värmen vi har också) ;) Tänkte att vi kanske är fler som ska opereras samtidigt och här i den här tråden kunde samlas och dela våra tankar, funderingar, osv inför op och även efter. Jag har min op inbokad på Nordiska Kliniken hos Patrik Höijer den 22 oktober 2018. Kommer lägga in 500cc i båda brösten. Motiva Round Full. Hur ser det ut för er?
Sortera efter
Jhildenborg
Kvinna ·
07 okt, 2018
juliestar
Kvinna ·
07 okt, 2018
Jimena
Kvinna ·
08 okt, 2018
AquaAura
Kvinna ·
08 okt, 2018
Jojjo29
Kvinna ·
08 okt, 2018
Jimena
Kvinna ·
08 okt, 2018
rosali
Kvinna ·
09 okt, 2018
snutt
Kvinna ·
09 okt, 2018
(skulle visst citerat)?
rosali
Kvinna ·
09 okt, 2018
Ploppa tillbaka😕? Jag opade mig år 2013 400cc texturerade runda mentor. Ska nu den 16e okt opa om mig. Ska då få dom högre upp då de sjunkit för mycket. Vill ha mer upptill å mer klyfta. Ska byta till ev ny sort släta hp extra 650. Då de ska va mindre risk för rippling. Även ev sy under. Är lite nervös för hur de kommer bli 😲
(skulle visst citerat)?
snutt
Kvinna ·
09 okt, 2018
Ploppa tillbaka😕? Jag opade mig år 2013 400cc texturerade runda mentor. Ska nu den 16e okt opa om mig. Ska då få dom högre upp då de sjunkit för mycket. Vill ha mer upptill å mer klyfta. Ska byta till ev ny sort släta hp extra 650. Då de ska va mindre risk för rippling. Även ev sy under. Är lite nervös för hur de kommer bli😲
(skulle visst citerat)?
Ja de kan tydligen falla tillbaka i sin gamla ficka?? Så läskigt!! Åh spännande. Framför eller bakom? Mina var katastrof innan, såååå långt isär och olika höjder och allt möjligt konstigt. Skönt att det är gjort nu! Min tidigare kirurg mätte aldrig min bröstkorg utan bara körde på standardstorlek.. De hamnade därför långt isär och efter omoperationen blev dem om möjligt ännu gräsligare. Min senaste kirurg mätte noga och anpassade implantaten utefter min bredd på bröstkorg osv... såååå skönt, de känns redan jättebra även om de är så nya!! Lycka till med din kommande operation!
Bakom som ja har nu tror ja. De nya inläggen ska de ha fått hem innan ja opereras sa han på konsulationen. Så ska bestämma helt hur de blir på opdagen, va gäller strl mm.
Åh, de låter lite skrämmande att de kan falla tillbaka i gamla fickorna.
Ska åka buss å tåg till jönköping på morgonen. Hm, va snygg en ska va i håret duschad i descutan å osminkad haha, omg. Får hoppas de inte e så många vakna så tidigt på morgonen😀.
Vilka opererade dig som inte anpassade din bredd på bröstkorgen? Va fasen😲🙁
Skönt de känns bra nu iaf👍🙂
Tack ja hoppas de kommer bli bra🙂
Pillanpro
Kvinna ·
09 okt, 2018
Uggla
Kvinna ·
10 okt, 2018
Uggla - en månad?! Hahahah näääääeee. Nu vill jag gråta. Men hoppas trycket lättar lite om man blir av med tejp och allt iaf. Nu känns det som den skaver in i revbenen.
Jag vågade mig faktiskt ut själv idag! Jag chansade o satte en sten i portdörren och tack o lov var den kvar när jag kom tillbaka så kunde öppna med hjälp av benet o klämma in mig med ryggen istället för att dra upp den med armen.
arli
Kvinna ·
10 okt, 2018
Hej alla! Jag hakar på här.
Opererade mig i fredags på Art Clinic hos Carolina Borén i Göteborg. Förstoring med 610cc bakom muskeln. Tycker det är jobbigt att vara sååååå begränsad. Har gjort en lägeskorrigering med, så Carolina har varnat mig för att de kan "ploppa tillbaka" till tidigare ficka om jag inte är riktigt försiktig de första 4 veckorna.... Detta är min tredje operation så nu hoppas jag på 3e gången gillt! Dock första hos Art Clinic.
Hittills är jag såååå nöjd med Carolina, från konsultation till operation och mitt nuvarande resultat.
Är det någon mer som har ont i revbenen under ärren? Gör som ondast där tycker jag :(
Jimena
Kvinna ·
11 okt, 2018
Jimena
Kvinna ·
11 okt, 2018
Noa
Kvinna ·
11 okt, 2018
Uggla - fy. Man blir inte av med plåster heller?
Jag tror jag blivit ganska benådad från fysiska smärtor. Mer än på ryggen har jag fått klåda från tortyren.
Får jag fråga er. Har någon typ, blivit deprimerad?
Jag har läst om det att det är ganska vanligt, men jag mår sååååå dåligt. Inte lite deppig utan jag har fått börja ta mina lugnande mediciner och jag bara gråter hela tiden och är rädd och ledsen och förtvivlad utan anledning.
Det låter dramatiskt och jag ÄR det, jag börjar gråta när min pojkvän fråga hur jag mådde. Eller när han sa hejdå i förrgår bröt jag ihop för jag fick känslan att han aldrig skulle komma tillbaka.
Konstant förtvivlad.
Har någon av er drabbats av det?
Jimena
Kvinna ·
11 okt, 2018
Elba0055
Kvinna ·
11 okt, 2018
Fiajanson
Kvinna ·
11 okt, 2018
snutt
Kvinna ·
12 okt, 2018
Funderar också något gräsligt på storlek, 345 eller 390 cc. Ristest i sportbehå med 390 känns bra och ser inte ”onaturligt” opererat ut. När jag provade på kliniken upplevde jag det mycket större och valde 345. Har 0.0 egen vävnad, ska göra under muskel så undrar hur mycket det sjunker in?
Är det någon som har mer ont i antingen höger eller vänster bröst? Idag har jag haft väldigt ont i vänstra bröstet, det spänner, värker och typ bultar. Känns så obehagligt, som bröstet ska sprängas vilken sekund som helst