Lilltutten
Kvinna ·
02 aug, 2018
Bröstförstoring i oktober 2018
BröstförstoringHar nu bokat in min op! Äntligen! Väldigt förväntansfull och vill nu att tiden bara ska springa iväg och att oktober ska komma fort, fort, FORT! (Även om jag gillar sommaren också värmen vi har också) ;) Tänkte att vi kanske är fler som ska opereras samtidigt och här i den här tråden kunde samlas och dela våra tankar, funderingar, osv inför op och även efter. Jag har min op inbokad på Nordiska Kliniken hos Patrik Höijer den 22 oktober 2018. Kommer lägga in 500cc i båda brösten. Motiva Round Full. Hur ser det ut för er?
Sortera efter
Fiajanson
Kvinna ·
12 okt, 2018
snutt
Kvinna ·
12 okt, 2018
Tack! Ser väldigt fint ut och jag blev klokare☺ (för beslut om op hade jag nog tänkt "oj" men när man väl är där så börjar jag mer få perspektiv..)
ska operera om mig nu på tisdag. Inläggen har sjunkigt för mycket och ja har rippling osv. Så blir nya inlägg och storlek 🙂
men du ser iaf de gamla bilderna 👍🙂
Jhildenborg
Kvinna ·
12 okt, 2018
Ok-Lee
Kvinna ·
13 okt, 2018
snutt
Kvinna ·
13 okt, 2018
På tisdag är det min tur och jag grubblar fortfarande över storlek. Fast egentligen är formen viktigast för mig. Känner mer och mer att jag tycker verkligen om formen på mina bröst och är faktiskt lite rädd för att jag ska tycka att de var finare innan än efter... Vill att de ska se ut som nu fast större.
Snutt: ditt resultat i början var i princip som jag hoppas att det blir för mig, det ser ut som du fast större och finare. Sjönk implantaten flera år senare eller vad hände?
hej.
Det har kommit succesivt med rippling och att inläggen sjunkit för mycket. Har muskelpåverkan sen op, men verkar inte gå att göra nåt åt. Ska opa om mig och byta till större högre släta. Oxå nu på tisdag i jönköping kkab. Lite nervös nu 😲🙂
Ok-Lee
Kvinna ·
14 okt, 2018
På tisdag är det min tur och jag grubblar fortfarande över storlek. Fast egentligen är formen viktigast för mig. Känner mer och mer att jag tycker verkligen om formen på mina bröst och är faktiskt lite rädd för att jag ska tycka att de var finare innan än efter... Vill att de ska se ut som nu fast större.
Snutt: ditt resultat i början var i princip som jag hoppas att det blir för mig, det ser ut som du fast större och finare. Sjönk implantaten flera år senare eller vad hände?
hej.
Det har kommit succesivt med rippling och att inläggen sjunkit för mycket. Har muskelpåverkan sen op, men verkar inte gå att göra nåt åt. Ska opa om mig och byta till större högre släta. Oxå nu på tisdag i jönköping kkab. Lite nervös nu 😲🙂
Misspersonality
Kvinna ·
14 okt, 2018
snutt
Kvinna ·
14 okt, 2018
Ska du fortsätta med Mentor eller byta till Motiva? Jag ska ha ha släta Mentor, mjukaste. Tror jag riskerar få lite rippling på sidorna men jag är inte riktigt lika smal som dig nu. Patrik på Nordiska sa till mig att risken för rippling är mindre med Motiva men nu blir det inte han som kommer operera mig utan Örjan på Proforma. Och jag tänker mig att det bästa är att köra på det märke som kirurgen vill och är mest van vid.
Hur märker du av din muskelpåverkan? Jag har alltid tänkt att så länge jag kan använda bröstmuskeln bryr jag mig inte om ifall brösten beter sig konstigt eller om jag känner implantaten just då, men är det så mycket att du inte kan/vill göra vissa saker eller hur är det?
Kunde du gå tillbaka till din kirurg och få det där korrigerat gratis eller räknas det som en ny operation för att det gått så lång tid? Jag tror att min kirurg räknar bottoming-out (visst är det vad du fått?) som att han gjort fel och får stå för det, men jag trodde nog att det bara kunde hända under första tiden, för att det blivit något fel med fickorna.
Förlåt, mycket frågor nu... Hoppas det går bra för dig på tisdag. Du verkar ju ha läkt jättebra förra gången om man ser på dina bilder var brösten perfekta efter 4 veckor redan. Jag försöker stålsätta mig inför att brösten kan se helt galna ut i början.
🙂Litetblirstort
Kvinna ·
14 okt, 2018
gladtjej
Kvinna ·
14 okt, 2018
AquaAura
Kvinna ·
15 okt, 2018
TeKa
Kvinna ·
15 okt, 2018
AquaAura
Kvinna ·
15 okt, 2018
Lollson
Kvinna ·
15 okt, 2018
Ok-Lee
Kvinna ·
15 okt, 2018
Nu är det klart! Ligger på uppvaket. Mår jättebra! Har mest ont i armen där nålen sitter haha.. Längtar tills jag får något att äta. Är superhungrig!!
Lina1991
Kvinna ·
15 okt, 2018
Kakadua
Kvinna ·
16 okt, 2018
arli
Kvinna ·
16 okt, 2018
Jag ska opereras nästa vecka och är förkyld. Jag hoppas att det hinner vända men är det någon som har koll på risker i samband med narkosen om man är förkyld?
Alinsee
Kvinna ·
16 okt, 2018
AquaAura
Kvinna ·
16 okt, 2018