lilla-My
Kvinna ·
06 aug, 2012
Bröstförstoring i september 2012!
BröstförstoringTänkte att vi kunde samlas här, vi som ska opereras i september. Skriva CC, kirurg, placering och profil mm, och dela med oss av våra tankar.
Jag ska opereras den 6 september på Proforma av Örjan Gribbe, 275 cc moderat profil bakom muskeln. Har idag ca 70AA på ett ungefär, hoppas på att komma upp i en visuell liten/normal B kupa. Är 163 lång på ett ungefär och väger 53 kg. Börjar bli lite smånervös redan faktiskt. Mest över att operationen inte ska uppfylla mina förväntningar och önskemål. Att jag ska bli missnöjd, helt enkelt. Är inte så orolig över själva operationen i sig.
Jag hoppas verkligen att min föredetta kan ha barnen tiden efter operationen, annars får jag det nog tufft.
Hoppas att någon annan vill haka på och följas åt!
Sortera efter
Nijo
Kvinna ·
19 aug, 2012
Miramee
Kvinna ·
20 aug, 2012
Nijo
Kvinna ·
21 aug, 2012
Miramee, Haha nej vilken kul app, ska fixa den med:P
Sockertoppen
Kvinna ·
21 aug, 2012
Jag ska opas den 13 september på proforma av örjan gribbe :) 335cc framför muskeln..
Är nervös för jag åker långt och jag kommer vara tvungen att åka dit helt själv för dom hade ingen möjlighet att min pojkvän fick övernatta där med mig :(
Grubbelfia_2012
Kvinna ·
21 aug, 2012
Anonym användare
21 aug, 2012
Kan väl haka på här :) skall korras den 17e av Johan på citadell.se :) Ser verkligen fram emot detta och hoppas på ett toppenresultat denna gången :)
sommartjej
Kvinna ·
21 aug, 2012
sommartjej
Kvinna ·
21 aug, 2012
sommartjej
Kvinna ·
21 aug, 2012
Sockertoppen
Kvinna ·
21 aug, 2012
Sommartjej: Ja vi får göra det! Jag lär ju inte vara den enda nervösa tjejen där iaf :P Men känns lite jobbigt ändå att jag reser typ 100 mil och ska göra en operation oså kan jag inte ha med min pojkvän :´(
Candycane
Kvinna ·
22 aug, 2012
Nijo
Kvinna ·
22 aug, 2012
tänkter som Candycane, kan han inte ta in på nåt vandrarhem? Då har ni resan dit och hem tillsammans.
Jen
Kvinna ·
22 aug, 2012
Hänger på här 😀
Ska opereras på Citadellkliniken Cosmo av Tuve Mårtensson den 10/9. Känns sjukt att det är mindre än 3 veckor kvar. Ska lägga in Perthese 600 cc högprofil, delvis bakom. Har mycket funderingar angående storleken, tycker 600 cc låter gigantiskt men då jag är väldigt bred över bröstkorgen behöver jag breda inplantat. 600 cc ger ett put på 6 cm vilket väl inte är så extremt mycket?
Har funderat länge, länge över denna operation. Långt innan jag fick mina barn men tänkte då att jag skulle vänta tills jag fått de barn jag önskar. Nu är minsta 2,5 år och det känns som det är dax nu. Pengarna har jag sparat ihop då jag inte ville ta lån för detta.
Är också extremt orolig för resultatet, inte för operationen i sig. Tänk om det inte alls blir bra? Mycket tankar och funderingar...
Sockertoppen
Kvinna ·
22 aug, 2012
Jo men det känns lite "onödigt" att köpa en resa på ca 3000 tur&retur när ingen av oss har så mkt pengar, oså kan han inte sova där med mig. Men det går nog bra :) Finns ju jättegulliga sköterskor där har jag hört... så jag klarar mig nog!
sommartjej
Kvinna ·
23 aug, 2012
Sockertoppen
Kvinna ·
23 aug, 2012
Jag har inte fått någon tid ännu men jag ringde och sa att jag inte kan vara där förän kl 10 pga flyg osv... så hon gjorde en anteckning att jag kommer in efter kl 10 :) Har dom inte hört av sig till dig om tid osv 1 vecka innan så är det väl bara ringa & höra :)
Orkidé_
Kvinna ·
24 aug, 2012
Robelleis
Kvinna ·
26 aug, 2012
Hej alla. Nu närmar det sig :) 9 dagar kvar för mig. Betalade för 1.5 vecka sedan. På tisdag ska jag ringa och bekräfta tiden. Gaah :)
Nijo
Kvinna ·
26 aug, 2012
Närmar sig för mig med......7 dagar kvar till op.
Träffade kirurgen idag för tredje gången. Har velat som fan mellan storlekar men nu har jag bestämmt mig!
250 m+ släta får det bli:)
Robelleis
Kvinna ·
26 aug, 2012
Närmar sig för mig med......7 dagar kvar till op.
Träffade kirurgen idag för tredje gången. Har velat som fan mellan storlekar men nu har jag bestämmt mig!
250 m+ släta får det bli:)
Åh va skönt att du bestämt dig. Bakom eller framför? Vart opar du dig?:)
Jag har redan vart på en till konsultation. jag velade så mycket mellan storlekar så kände att en till konsultatiom var nödvändig.
Nu är jag dock säker, 225cc blir det:)