Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
lilla-My profilbild

lilla-My

Kvinna ·

06 aug, 2012

Bröstförstoring i september 2012!

Bröstförstoring

Tänkte att vi kunde samlas här, vi som ska opereras i september. Skriva CC, kirurg, placering och profil mm, och dela med oss av våra tankar.

Jag ska opereras den 6 september på Proforma av Örjan Gribbe, 275 cc moderat profil bakom muskeln. Har idag ca 70AA på ett ungefär, hoppas på att komma upp i en visuell liten/normal B kupa. Är 163 lång på ett ungefär och väger 53 kg. Börjar bli lite smånervös redan faktiskt. Mest över att operationen inte ska uppfylla mina förväntningar och önskemål. Att jag ska bli missnöjd, helt enkelt. Är inte så orolig över själva operationen i sig.

Jag hoppas verkligen att min föredetta kan ha barnen tiden efter operationen, annars får jag det nog tufft.

Hoppas att någon annan vill haka på och följas åt!

85

Sortera efter

Robelleis

Kvinna ·

05 sep, 2012

Nijo va kul att det gått bra för dig med :) Ja jag klarade precis av att duscha och tvätta håret själv så passade på att tjuvkika..Vilken förbättring :D
Gilla

Orkidé_

Kvinna ·

06 sep, 2012

Nu sitter jag i bilen på väg upp, nervositeten börjar komma nu! :D 9.30 ska jag opas!!
Gilla

Nijo

Kvinna ·

06 sep, 2012

Orkidé Stort lycka till!! Uppdatera när du orkar :)

Robelleies: Bra jobbat att kunna duscha själv :) Min sambo fick tväta håret på mig. Jag får inte duscha hela kroppen ännu då jag har bedövningspumpar och får inte blöta ner dom. Men imorn ska de bort och då ska ja ducsha :D Ska försöka uppdatera med bilder då med

Gilla

Sockertoppen

Kvinna ·

06 sep, 2012

Om 1 vecka är det dags, har ringt och bekräftat min tid idag! :)

Kl 12.00 skulle jag vara där... nervös, men jag längtar!!

Gilla

Orkidé_

Kvinna ·

07 sep, 2012

Hej allihopa! Nu är jag opad, och mår ändå helt ok. Det var igår halv tio som jag la mig på bordet. Har lite ont när jag ska gå från liggande till sittande eller stående, då spänner det som Fasiken! Men Annars är det inte superfarligt faktiskt, bara spännbandet som gör sjukt ont :/ Nu sitter jag med sambon på väg till småbåtshamnen för att äta lite mjukglass så ska inte klaga allt för mycket över att jag mått dåligt!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem