Vicky
Kvinna ·
28 apr, 2020
Bröstförstoring maj 2020
BröstförstoringNån mer som ska opereras i maj? Jag har optik 8 maj. Kan inte tänka/prata om ngt annat.
Sortera efter
FinaLina75
Kvinna ·
23 maj, 2020
FinaLina75
Kvinna ·
23 maj, 2020
Milla81
Kvinna ·
27 maj, 2020
Vicelie
Kvinna ·
27 maj, 2020
Vindicta
Kvinna ·
27 maj, 2020
hejisj
Kvinna ·
27 maj, 2020
Zadie
Kvinna ·
28 maj, 2020
Vicky
Kvinna ·
28 maj, 2020
Milla81
Kvinna ·
28 maj, 2020
Vicky
Kvinna ·
28 maj, 2020
nea_li
Kvinna ·
28 maj, 2020
Det blev lagning av förlossningsskador +slidförsnävning.
Mycket jobbigare operation än brösten rent psykiskt.
Men nu e det gjort.
Vicky
Kvinna ·
28 maj, 2020
Milla81
Kvinna ·
29 maj, 2020
Milla81
Kvinna ·
29 maj, 2020
Aaaaaj! Hemresan igår på 60 mil var inte å leka med. Har framför muskeln och har mest jäkligt ont nertill på bröstkorgen. Spydde 3 gånger på vägen hem och bröt ihop en gång för det blev för mycket för mig. Tabletterna kom ju såklart upp med kräket också. Så jäkla trist. Det blev bredare implantat än tänkt för att minska klyftan emellan men behålla volym på sidor. Vi valde 725 cc för att behålla putet iallafall. Hade 500 innan och en kapselbildning på vänster tydligen. Så skönt att det är klart men fan vad ont det är nu. Men det bör ju bli bättre å bättre.. Dusch och förbandbyte efter 10 dagar.
Zadie
Kvinna ·
29 maj, 2020
nea_li
Kvinna ·
29 maj, 2020
Aaaaaj! Hemresan igår på 60 mil var inte å leka med. Har framför muskeln och har mest jäkligt ont nertill på bröstkorgen. Spydde 3 gånger på vägen hem och bröt ihop en gång för det blev för mycket för mig. Tabletterna kom ju såklart upp med kräket också. Så jäkla trist. Det blev bredare implantat än tänkt för att minska klyftan emellan men behålla volym på sidor. Vi valde 725 cc för att behålla putet iallafall. Hade 500 innan och en kapselbildning på vänster tydligen. Så skönt att det är klart men fan vad ont det är nu. Men det bör ju bli bättre å bättre.. Dusch och förbandbyte efter 10 dagar.
Stackare alltså, nu förstår jag vad du menar, kräktes också igår. Värre än att föda barn, riktigt obehagligt.
Såg dina nya bilder, så jättefina brösten blev i form och storlek! När upptäckte du nekrosen, kändes den av, eller såg du den bara med ögonen när du skulle duscha för första gången? Hur mår du, ingen feber? Vad ska du göra för att råda bot, starkare antibiotika? Håller tummarna för dig ✊?✊?
Det var mörkt efter ca 11 dagar. Såg lite rosa grått ut på stygnborttagningen dag 9 postoperstivt.Men det mörknade sen. Jag skickade bilder till kliniken och frågade vad det var och först trodde dom att det vara var ansträngt. Jag synar mina ärr ganska rejält med spegel under brösten å håller koll oavsett så jag hade aldrig kunnat missa ?.
Jag ska badda med klorexedin efter dusch och hålla rent och använda luftiga bandage. Inte sagt något om antibiotika? Åt det i 10 dagar i förebyggande innan. Ska hålla koll så att det mörka området inte växer,jag får feber eller det blir infekterat. Det kommer läka säger dom men kan ta tid. Tålamod tålamod!
Zadie
Kvinna ·
06 jun, 2020
boibs212
Kvinna ·
06 jun, 2020
Hur mår nu ni tjejer?
Jag är inne på min 9:e dag sen op. Tar inga morfin tabletter längre. Blir galen på detta bröstband och längtar efter att få slippa det.
Brösten känns riktigt svullna och spända, just idag är jag extra öm där snittet sitter på vänster sida. Formen på dem är ju allt annat än vacker, ovala och ser ut som ett par pungkulor ?.
Imorgon får jag duscha och ta bort tejpen och se hur ärren ser ut, det ska bli spännande. Sen får jag väl höra på måndag hur länge till jag måste dras med bröstbandet ?.
Ninni888
Kvinna ·
07 jun, 2020
Banna
Kvinna ·
07 jun, 2020