Max1
Kvinna ·
17 okt, 2018
Bröstförstoring november 2018
BröstförstoringHej hej!! Jag har fått tid för bröstförstoring 26 november på Nordiska kliniken. Någon fler där ute som också har bokat i november?
Sortera efter
Max1
Kvinna ·
22 jan, 2019
Pipilotti
Kvinna ·
24 jan, 2019
Mina bröst firar snart 2 månader :) och jag börjar att bli så himla sugen på att träna! Är det nån som har kört spinning? Hur funkade det och hur länge efter op var det?
Tirretirr
Kvinna ·
24 jan, 2019
Kajj
Kvinna ·
24 jan, 2019
Max1
Kvinna ·
24 jan, 2019
För min del tränar jag crosstrainer nästan varje dag minst halv time och med överkroppen. Känns underbart! Va lite skrämd från början men känner helt naturligt!
Kajj
Kvinna ·
24 jan, 2019
libra
Kvinna ·
26 jan, 2019
Mina bröst firar snart 2 månader :) och jag börjar att bli så himla sugen på att träna! Är det nån som har kört spinning? Hur funkade det och hur länge efter op var det?
Mimipigg
Kvinna ·
28 jan, 2019
Opii
Kvinna ·
29 jan, 2019
Max1
Kvinna ·
29 jan, 2019
Så 2 månader har gått efter min bröst op, men jag har stickningar i armhålan och brösten som bara kom plötsligt, plus att ena bröstvårtan står åt en annan riktning än de andra och så har jag typ som en bubbla innanför huden, vid klyftan på ena bröstet :s någon som har samma problem?
Pipilotti
Kvinna ·
30 jan, 2019
Max1
Kvinna ·
30 jan, 2019
Max1: As snygga! Ser ut som du fått en jätte fin underpol och form på brösten, grattis till resultatet :D
Mimipigg
Kvinna ·
02 feb, 2019
Så 2 månader har gått efter min bröst op, men jag har stickningar i armhålan och brösten som bara kom plötsligt, plus att ena bröstvårtan står åt en annan riktning än de andra och så har jag typ som en bubbla innanför huden, vid klyftan på ena bröstet :s någon som har samma problem?
Vad säger kliniken om att du fortfarande har en luftbubbla? Är det normalt efter 2 mån? Jag känner ibland stickningar men det blir mer och mer sällan.
Har lagt upp ett par bilder i profilen. Tycker ibland att brösten är långt ut åt sidan, men överlag är jag väldigt nöjd.
Max1
Kvinna ·
04 feb, 2019
Vad säger kliniken om att du fortfarande har en luftbubbla? Är det normalt efter 2 mån? Jag känner ibland stickningar men det blir mer och mer sällan.
Har lagt upp ett par bilder i profilen. Tycker ibland att brösten är långt ut åt sidan, men överlag är jag väldigt nöjd.
Dina är skitsnygga! Tycker inte dem är för långt ut på sidan. Fin klyfta! Min hud är fortfarande upphöjt i klyftan, kliniken ville ha bild skickade en men svårt att se på bilden så ska boka en tid hos dem, men dem sa inte så mycket mer än de här med stickningar är nerverna.