Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Max1 profilbild

Max1

Kvinna ·

17 okt, 2018

Bröstförstoring november 2018

Bröstförstoring

Hej hej!! Jag har fått tid för bröstförstoring 26 november på Nordiska kliniken. Någon fler där ute som också har bokat i november?

674

Sortera efter

MiMaria

Kvinna ·

21 okt, 2018

Jag ska förstora brösten på nordiska kliniken den 22 november. Känns overkligt... Mattias elmer, 425 cc motiva round bakom muskeln.
Gilla

Pipilotti

Kvinna ·

21 okt, 2018

Prussilusskaan skrev:

Ja de känns tryggt. Satt och läste papperna igår som man fick vid konsultationen och där står det att nagellack ska man inte ha vid op. Så jag antar att mina gelenaglar måste ryka till dess?

Ja, både nagellack och gelenaglar måste tas bort innan.
Gilla

Prussilusskaan

Kvinna ·

21 okt, 2018

Lini10 jag vet inte när de flesta komplikationerna sker? Säkert första året som du säger.. men när man endå ska punga ut så mycket pengar så betalar jag nog hellre lite till å känner mig trygg några år extra .
Gilla

Prussilusskaan

Kvinna ·

21 okt, 2018

Okej tack för svar:)
Gilla

Rultan

Kvinna ·

21 okt, 2018

Opereras 13/11 på Reformkliniken, av Tuve. Bröstförstoring 590 cc motiva corse, samt passar på att snygga till magen med full bukplastik.
Gilla

linizen

Kvinna ·

21 okt, 2018

Rultan, och jag oroar mig för att ha ont av bröst och fettsugning... tufft att göra båda!
Gilla

Tirretirr

Kvinna ·

21 okt, 2018

Pipilotti skrev:

Prussilusskaan skrev:

Här är en till! Opereras den 8 nov. 550cc motiva round. Tar ni extra försäkring? Jag tänkte ta 5 år.

Jag var lite osäker på hur jag skulle göra till en början men nu också bestämt mig för att lägga till 5års försäkringen. :)

Jag var på AK i Göteborg men dom pratade bara om 3 års försäkring för 5000 kr. Vad kostar 5 år? Frågan är ju om det är värt det med tanke på statistiken. Opereras 7 november!
Gilla

Rultan

Kvinna ·

21 okt, 2018

Linizen, kändes lika bra att ta all plåga samtidigt när det ändå ska göras.
Gilla

Pipilotti

Kvinna ·

22 okt, 2018

Tirretirr skrev:

Pipilotti skrev:

Prussilusskaan skrev:

Här är en till! Opereras den 8 nov. 550cc motiva round. Tar ni extra försäkring? Jag tänkte ta 5 år.

Jag var lite osäker på hur jag skulle göra till en början men nu också bestämt mig för att lägga till 5års försäkringen. :)

Jag var på AK i Göteborg men dom pratade bara om 3 års försäkring för 5000 kr. Vad kostar 5 år? Frågan är ju om det är värt det med tanke på statistiken.

Opereras 7 november!

Jag betalar 6000 för 5 års försäkring på ak. Vad spännande, lycka till!
Gilla

Tirretirr

Kvinna ·

22 okt, 2018

Pipilotti skrev:

Tirretirr skrev:

Pipilotti skrev:

Prussilusskaan skrev:

Jag var på AK i Göteborg men dom pratade bara om 3 års försäkring för 5000 kr. Vad kostar 5 år? Frågan är ju om det är värt det med tanke på statistiken.

Opereras 7 november!

Jag betalar 6000 för 5 års försäkring på ak.

Vad spännande, lycka till!

Det var ju ett bättre erbjudande. Har du bestämt dig hur mycket du ska ta? Tack detsamma!
Gilla

zuperwoman

Kvinna ·

22 okt, 2018

Ja vad kul! Jag hänger på. Mitten av november ät det dags för mig. :) Motiva ergonomix vill jag ha. Har inte bestämt mig för mini eller demi. Men det lutar åt den den mindre.
Gilla

Pipilotti

Kvinna ·

22 okt, 2018

Tirretirr skrev:

Pipilotti skrev:

Tirretirr skrev:

Pipilotti skrev:
Prussilusskaan skrev:

Opereras 7 november!

Det var ju ett bättre erbjudande. Har du bestämt dig hur mycket du ska ta?
Tack detsamma!

Ja men tror faktiskt att en treårsförsäkring även skulle kosta 5000 på ak så för mig var det ingen tvekan, jag tog den på 5 år :). Kolla med din klinik, kanske det är ungefär sammma prisskillnad där? Tack :))
Gilla

Noma

Kvinna ·

23 okt, 2018

Hej, Jag ansluter mig här! Har op inbokad på Nordiska 20/11! Bröstförstoring och bukplastik i samma seans...!
Gilla

Tirretirr

Kvinna ·

23 okt, 2018

Pipilotti skrev:

Tirretirr skrev:

Pipilotti skrev:

Tirretirr skrev:
Pipilotti skrev:
Prussilusskaan skrev:

Opereras 7 november!

Tack detsamma!

Ja men tror faktiskt att en treårsförsäkring även skulle kosta 5000 på ak så för mig var det ingen tvekan, jag tog den på 5 år :). Kolla med din klinik, kanske det är ungefär sammma prisskillnad där?
Tack :))

Ja det stämmer, såg det nu i foldern. Dom borde marknadsfört 5 år istället för 3, mycket bättre deal :)
Gilla

Pipilotti

Kvinna ·

23 okt, 2018

Tirretirr skrev:

Pipilotti skrev:

Tirretirr skrev:

Pipilotti skrev:
Tirretirr skrev:
Pipilotti skrev:
Prussilusskaan skrev:

Opereras 7 november!

Tack detsamma!

Ja men tror faktiskt att en treårsförsäkring även skulle kosta 5000 på ak så för mig var det ingen tvekan, jag tog den på 5 år :). Kolla med din klinik, kanske det är ungefär sammma prisskillnad där?

Ja det stämmer, såg det nu i foldern. Dom borde marknadsfört 5 år istället för 3, mycket bättre deal :)

Ja verkligen det borde dom gjort, vad konstigt. Antar att du också tar 5års försäkringen då? :)
Gilla

nathalieak

Kvinna ·

23 okt, 2018

Beställde hem Descutan idag, det är ju 2 veckor kvar till min op men passade på när det var 15%. Undrar dock om någon av er fått information om ni måste tvätta håret med descutan eller ej? Jag skulle så himla gärna slippa det, men har inte fått någon ordination från kliniken, det kanske kommer..? Hur ska ni göra?
Gilla

Tirretirr

Kvinna ·

23 okt, 2018

Pipilotti skrev:

Tirretirr skrev:

Pipilotti skrev:

Tirretirr skrev:
Pipilotti skrev:
Tirretirr skrev:
Pipilotti skrev:
Prussilusskaan skrev:

Opereras 7 november!

Tack detsamma!

Ja verkligen det borde dom gjort, vad konstigt. Antar att du också tar 5års försäkringen då? :)

Jag tror faktiskt att jag chansar utan. Jag har fått instruktioner att tvätta håret både dagen innan och samma dag med DESCUTAN... Uhhh..
Gilla

Mufflon

Kvinna ·

23 okt, 2018

Jag får behålla mina gelnaglar. Ska också tvätta hela kroppen inklusive håret med descutan. Jag ska göra ett bröstlyft utan implantat den 8 november. Sen ska jag lägga in implantat i april. Vet ännu inte hur mycket men förmodligen 400-600 motiva. Samt fettsugning mage samtidigt. Ska också göra Armplastik i mars Mycket operationer.. Börjar bli nervös.
Gilla

linizen

Kvinna ·

23 okt, 2018

Hej jag duschar på kliniken, och håret ska vara nytvättat, dock ej med descutan. Tjena mina extensions liksom:P
Gilla

nathalieak

Kvinna ·

23 okt, 2018

Antar att jag får duscha håret med det jag med då.. Fan haha På apotea.se :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem