Sandras egna
Kvinna ·
17 okt, 2021
Bröstförstoring November 2021
BröstförstoringJag ska operera mina bröst 2 November. Fler som ska operera i november och vill följas åt?
Sortera efter
Trebarnsmor84
Kvinna ·
09 nov, 2021
ms.anja
Kvinna ·
09 nov, 2021
Tildalina
Kvinna ·
09 nov, 2021
Tildalina
Kvinna ·
09 nov, 2021
Serena2017
Kvinna ·
09 nov, 2021
Är så osäker o nojig över storleken, jag har varit helt inne på 250-275 ergonomix men kirurgen säger att 50 cc försvinner bakom muskeln o därför ska jag gå upp till 300.
Har visat bilder på hur jag vill ha det, det fåååår bara inte bli för stort! Men jag antar att jag måste lita på kirurgen o att han vet vad han pysslar med. Vill ju inte heller för lite så att det "inte blir lönt" liksom.
Tänker att med ergonomix kanske det är lite annorlunda också då de inte är runda på samma sätt. Har inte så mycket egen vävnad, väldigt tom överpol av allt ammande ? Kanske sånt också som spelar in på storleken.
Blir så nervös att de "glömt av mig" då jag inte hört ett ljud från kliniken sen tiden bokades. Inget brev, har noll koll på sånt som rakning, dricka ett glas vin, får man ta ipren? Hur jag ska förbereda mig? Vill ha brevet nu ?
Trebarnsmor84
Kvinna ·
09 nov, 2021
Åh kul att fler ska till Bellakliniken precis som jag.
Får jag fråga när ni fick brev från dem? Jag har inte fått ngt alls än o när jag mejlar dem svarar de bara "det kommer längre fram"
Men nu är det ju bara 2 v till operation ?
Jenny8203
Kvinna ·
09 nov, 2021
Är så osäker o nojig över storleken, jag har varit helt inne på 250-275 ergonomix men kirurgen säger att 50 cc försvinner bakom muskeln o därför ska jag gå upp till 300.
Har visat bilder på hur jag vill ha det, det fåååår bara inte bli för stort! Men jag antar att jag måste lita på kirurgen o att han vet vad han pysslar med. Vill ju inte heller för lite så att det "inte blir lönt" liksom.
Tänker att med ergonomix kanske det är lite annorlunda också då de inte är runda på samma sätt. Har inte så mycket egen vävnad, väldigt tom överpol av allt ammande ? Kanske sånt också som spelar in på storleken.
Blir så nervös att de "glömt av mig" då jag inte hört ett ljud från kliniken sen tiden bokades. Inget brev, har noll koll på sånt som rakning, dricka ett glas vin, får man ta ipren? Hur jag ska förbereda mig? Vill ha brevet nu ?
Tildalina
Kvinna ·
09 nov, 2021
Trebarnsmor84
Kvinna ·
09 nov, 2021
Tack så mycket! Känner mig lugnare än förväntat idag, var mer nervös igår.
Vad tråkigt att det blev framflyttat så kort inpå när man är inställd för en dag. Sa dem något om varför det blev framflyttat?
Men snart är det dags iaf, håller tummarna för dig med :)
Jelo85
Kvinna ·
09 nov, 2021
Trebarnsmor84
Kvinna ·
10 nov, 2021
fitmom
Kvinna ·
10 nov, 2021
16/11 är jag inplanerad. Åh såååå taggad! Nu vill jag bara att tiden ska gå fort och få det överstökat haha <<3 Jag hoppas verkligen att allt går bra och att jag inte valt helt fel storlek nu :D
fitmom
Kvinna ·
10 nov, 2021
fitmom
Kvinna ·
10 nov, 2021
Det gick bra! Ligger på rummet efter operationen. Jävligt ont i ett av snitten o lite såsig i skallen. Annars helt ok ?
ms.anja
Kvinna ·
11 nov, 2021
Trebarnsmor84
Kvinna ·
12 nov, 2021
Elllina
Kvinna ·
12 nov, 2021
Frmain
Kvinna ·
12 nov, 2021
ms.anja
Kvinna ·
12 nov, 2021
Jenny8203
Kvinna ·
12 nov, 2021
Hej!
Allt gick jättebra :)
Blev opererad på eftermiddagen, så var ganska utslagen av narkosen resten av dagen.
Slutade med att jag gick upp på 375cc och full profil istället, skulle jag gått upp i cc på demi så skulle dem bli för breda. Litade fullt ut på Helena, och ser så bra ut hittills!!
Kände mig förvånansvärt lugn ända fram tills att det var dags, alla var så snälla och gulliga där :)
Hade rätt ont igår när jag kom hem, men idag känns det mkt bättre än jag förväntat mig! Har mer ont från ”tortyr-bhn” än själva operationen, trycker mot revbenen, men lägger jag på något kallt när det är som värst så hjälper det ganska snabbt, men så värt det för resultatet! Ser redan så fina ut redan, och längtar efter att få se hur dem ser ut längre fram! Otroligt glad att jag vågade gå upp i både storlek och profil, Helena är verkligen fantastiskt bra på att lyssna och förstå vad man vill ha! Kan verkligen rekommendera henne, så proffsig!!
Hur har det gått för er andra som opererades nu i dagarna?
Det låter bra! Håller tummarna för dig!
Min op blev framskjuten till onsdag morgon istället tyvärr... är helt mentalt trött och var så inställd på op!
Men men sånt som händer antar jag?