Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
raventear profilbild

raventear

Kvinna ·

18 apr, 2014

Bröstoperationer - Augusti 2014

Andra bröstoperationer

Hej!

Efter en första konsultation hos Jesper Bergdahl, så har jag bokat tid för operation på Akademikliniken, den 26:e augusti. Jag ska göra ett ankarlyft samt bröstförstoring, vilket är välbehövligt efter min stora viktnedgång. 

Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra som också planerar att operera sig i augusti!

158

Sortera efter

Lyser

Kvinna ·

28 apr, 2014

hej!

jag hade en tid bokad i januari, men det blev aldrig av. Nu tänkte jag boka en ný tid, och det blir rimligen i augusti :)

Gilla

AliceM

Kvinna ·

28 apr, 2014

Hejhej! Åh vad kul! Jag har också tid den 26 Augusti för bröstförstoring och ankarlyft men på KKAB.  Ser fram emot det så sjukt mycket, läängtar! 👍

Gilla

raventear

Kvinna ·

29 apr, 2014

Nej, men vilket sammanträffande! 😀

Hur känner du inför bröstlyftet nu? Såg i en tidigare tråd att du inte var allt för glad..

Gilla

raventear

Kvinna ·

29 apr, 2014

Vad spännande! 🙂

Var ska du opereras? Vilket implantat ska du sätta in, storlek osv?

Gilla

Lyser

Kvinna ·

07 maj, 2014

Bokat operation 4/8 på KKAB falköping! Ska träffa kirurgen den 20 maj och kolla om knölen i mitt bröst kan vara kvar eller måste bort..

Gilla

raventear

Kvinna ·

07 maj, 2014

Ska du bara göra en förstorning eller ska du också lyfta? :)
Gilla

Morgonkaffet

Kvinna ·

07 maj, 2014

Jag funderar också på att operera mig i Augusti! :D 

Gilla

raventear

Kvinna ·

07 maj, 2014

Kommer du boka in operation i samband med konsultationen? :)
Gilla

Morgonkaffet

Kvinna ·

07 maj, 2014

Jag hoppas på det, ska som du ser på konsultation nu om två veckor :) Om jag kan lösa semestern så jag har ledigt den tiden jag vill operera mig så bokar jag under konsultationen antar jag! Var det svar på frågan :) ?

Gilla

raventear

Kvinna ·

07 maj, 2014

Hoppas det löser sig med ledigheten! :) Själv ska jag på en andra konsultation den 19 juni. Då ska jag förhoppningsvis kunna bestämma mig för storlek på implantaten :)
Gilla

Morgonkaffet

Kvinna ·

07 maj, 2014

Tack! Jag med, nu när man är så taggad vill man inte skuta på det mer än nödvändigt ;) 

Åh spännande! Vad är det som du funderar på i dagsläget?

Gilla

endagpåstranden

Kvinna ·

04 jun, 2014

ska med opereras den 26e augusti! 

Gjorde en förstoring i augusti förra året men blev inte nöjd så blir ett lyft nu med:)
Gilla

raventear

Kvinna ·

04 jun, 2014

Vi har pratat om runda implantat, 250-300 cc :)

Gilla

raventear

Kvinna ·

04 jun, 2014

Vad tråkigt att du inte blev nöjd! :(

Ska du göra ett mindre lyft eller ankarlyft? Kommer du behålla samma storlek på implantaten?
Gilla

endagpåstranden

Kvinna ·

04 jun, 2014

Jaa det är sjukt tråkigt, men servicen på KKAB i falköping är helt fantastisk! ett minilyft sa han, men jag vet egentligen inte skillnaden? någon som vet?

Gilla

endagpåstranden

Kvinna ·

04 jun, 2014

ja storleken kommer jag behålla, blev lite sugen på större men ska inte;) man blir ju lätt storleksblind och 500cc passar bra till min kropp:)

Gilla

Frallan23

Kvinna ·

13 jun, 2014

Jag ska operera mig 6/8, också på KKAB :) faaast jag ska ha mindre tuttar ;)
Gilla

raventear

Kvinna ·

14 jun, 2014

Min operation har blivit flyttad, så nu ska jag opereras "redan" måndagen den 25 augusti! 👍

Gilla

Morgonkaffet

Kvinna ·

14 jun, 2014

Åh vad roligt för dig! Jag är så förväntansfull! Min operation är bokad den 1 :D Har dock inte varit på konsultationen ännu så det känns långt bort!
Gilla

Delilah

Kvinna ·

18 jun, 2014

Hej hej, hakar på här, skall också göra ankarlyft+förstoring på citadell kliniken 13/8 :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem