raventear
Kvinna ·
18 apr, 2014
Bröstoperationer - Augusti 2014
Andra bröstoperationerHej!
Efter en första konsultation hos Jesper Bergdahl, så har jag bokat tid för operation på Akademikliniken, den 26:e augusti. Jag ska göra ett ankarlyft samt bröstförstoring, vilket är välbehövligt efter min stora viktnedgång.
Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra som också planerar att operera sig i augusti!
Sortera efter
Lyser
Kvinna ·
28 apr, 2014
AliceM
Kvinna ·
28 apr, 2014
Hejhej! Åh vad kul! Jag har också tid den 26 Augusti för bröstförstoring och ankarlyft men på KKAB. Ser fram emot det så sjukt mycket, läängtar! 👍
raventear
Kvinna ·
29 apr, 2014
Nej, men vilket sammanträffande! 😀
Hur känner du inför bröstlyftet nu? Såg i en tidigare tråd att du inte var allt för glad..
raventear
Kvinna ·
29 apr, 2014
Vad spännande! 🙂
Var ska du opereras? Vilket implantat ska du sätta in, storlek osv?
Lyser
Kvinna ·
07 maj, 2014
Bokat operation 4/8 på KKAB falköping! Ska träffa kirurgen den 20 maj och kolla om knölen i mitt bröst kan vara kvar eller måste bort..
raventear
Kvinna ·
07 maj, 2014
Morgonkaffet
Kvinna ·
07 maj, 2014
Jag funderar också på att operera mig i Augusti! :D
raventear
Kvinna ·
07 maj, 2014
Morgonkaffet
Kvinna ·
07 maj, 2014
Jag hoppas på det, ska som du ser på konsultation nu om två veckor :) Om jag kan lösa semestern så jag har ledigt den tiden jag vill operera mig så bokar jag under konsultationen antar jag! Var det svar på frågan :) ?
raventear
Kvinna ·
07 maj, 2014
Morgonkaffet
Kvinna ·
07 maj, 2014
Tack! Jag med, nu när man är så taggad vill man inte skuta på det mer än nödvändigt ;)
Åh spännande! Vad är det som du funderar på i dagsläget?
endagpåstranden
Kvinna ·
04 jun, 2014
ska med opereras den 26e augusti!
raventear
Kvinna ·
04 jun, 2014
Vi har pratat om runda implantat, 250-300 cc :)
raventear
Kvinna ·
04 jun, 2014
endagpåstranden
Kvinna ·
04 jun, 2014
Jaa det är sjukt tråkigt, men servicen på KKAB i falköping är helt fantastisk! ett minilyft sa han, men jag vet egentligen inte skillnaden? någon som vet?
endagpåstranden
Kvinna ·
04 jun, 2014
ja storleken kommer jag behålla, blev lite sugen på större men ska inte;) man blir ju lätt storleksblind och 500cc passar bra till min kropp:)
Frallan23
Kvinna ·
13 jun, 2014
raventear
Kvinna ·
14 jun, 2014
Min operation har blivit flyttad, så nu ska jag opereras "redan" måndagen den 25 augusti! 👍
Morgonkaffet
Kvinna ·
14 jun, 2014
Delilah
Kvinna ·
18 jun, 2014
hej!
jag hade en tid bokad i januari, men det blev aldrig av. Nu tänkte jag boka en ný tid, och det blir rimligen i augusti :)