Limpo
Kvinna ·
30 jan, 2014
Bukplastik i april 2014
BukplastikHejsan!
Jag har äntligen bokat tid för en bukplastik. Jag kommer dock att få vänta enda tills i April. ;) Är det någon/några andra som också ska opereras i vår? :)
Sortera efter
Limpo
Kvinna ·
09 apr, 2014
prutten
Kvinna ·
09 apr, 2014
Härligt Limpo! Man blir så glad att man ändå kan känna sig hyfsat pigg efter ett sånt här ingrepp.
Magen ska bort
Kvinna ·
09 apr, 2014
Skönt Limpo att du mår så pass bra och att det känns bra.
Själv har jag sovit halvbra i natt och var upp och tog några extra tabletter i natt. Kan bero på att jag sov en tupplur i soffan framför tvn och inte riktigt behövde sova så mycket.
Har halvont men är superblå där jag ser.
Har dubbla gördlar med kardborre, de som är så otroligt obekväma, och som jag får byta ut sen när jag duschar och tar bort yttersta lagret kompresser. Ser inget förutom armhålorna och de gör ont kan jag säga, men inget som är outhärdligt.
Hur länkar man in bilder här? Lägger dem i mitt album så ni får gå in där och kolla :-)
Ketlin
Kvinna ·
09 apr, 2014
pappersdrake
Kvinna ·
09 apr, 2014
prutten
Kvinna ·
09 apr, 2014
Härligt att höra!
Idag blödde jag lite från mitt ärr, vad rädd jag blev när jag såg det. Tror jag ska ta det lite lugnare, vill gärna vara igång och göra saker nu när jag är hemma...blir svårt att bara sitta still den kommande tiden.
Ketlin
Kvinna ·
09 apr, 2014
Alma
Kvinna ·
09 apr, 2014
Alma
Kvinna ·
09 apr, 2014
Miss Boob
Kvinna ·
09 apr, 2014
Härligt att höra!
Idag blödde jag lite från mitt ärr, vad rädd jag blev när jag såg det. Tror jag ska ta det lite lugnare, vill gärna vara igång och göra saker nu när jag är hemma...blir svårt att bara sitta still den kommande tiden.
Miss Boob
Kvinna ·
09 apr, 2014
pappersdrake
Kvinna ·
10 apr, 2014
Alma
Kvinna ·
10 apr, 2014
Alma
Kvinna ·
10 apr, 2014
Alma
Kvinna ·
10 apr, 2014
pappersdrake
Kvinna ·
10 apr, 2014
prutten
Kvinna ·
10 apr, 2014
Pappersdrake- jag har också varit yr! Men idag känns det bättre. Rör mig långsamt, långsamt för att inte såret ska gå upp....vill ju gärna ta i och göra massa hushållsarbete nu! Mår du bra annars?
Ms Boob-lycka till :). Eftersom du inte ska sova där behöver du väl inte så mycket mer, anars hade tag tagit med några bekväma sovkläder också.
Ketlin
Kvinna ·
10 apr, 2014
prutten
Kvinna ·
10 apr, 2014
Håller med, det låter tufft att bli hemskickad så snabbt!
Min dotter på 3 år har fått vattkoppor, vilken timing....
pappersdrake
Kvinna ·
10 apr, 2014
Tack alla!! Jag återkommer när orken är tillbaka om hur det har gått.. Hej hej så länge 👍