Limpo
Kvinna ·
30 jan, 2014
Bukplastik i april 2014
BukplastikHejsan!
Jag har äntligen bokat tid för en bukplastik. Jag kommer dock att få vänta enda tills i April. ;) Är det någon/några andra som också ska opereras i vår? :)
Sortera efter
Miss Boob
Kvinna ·
10 apr, 2014
Magen ska bort
Kvinna ·
10 apr, 2014
Jag har mått lite illa det senaste dygnet varpå jag inte har ätit så bra, men nu har jag precis ätit lunch så jag hoppas det vänder. Det är troligen värktabletterna som gör att jag mår illa. Nu ska jag bara ta alvedon och se om illamåendet går över-tog alvedon och kodein tidigare.
Jag är så himla blå och öm på ryggen, men det sa hon ju att jag skulle bli också, så jag var ju förvarnad.
Magen gör inte så himla ont, bara lite från såret. Gördeln är superobekväm!
Hoppas ni andra också mår okej.
Alma
Kvinna ·
10 apr, 2014
Miss Boob
Kvinna ·
10 apr, 2014
Alma
Kvinna ·
10 apr, 2014
Miss Boob
Kvinna ·
10 apr, 2014
Ketlin
Kvinna ·
10 apr, 2014
Jag tvättade med vanlig shampo+balsam och jag tvättade samma morgon, det var bra för att det tar ju ändå några dagar när man kan tvätta sig igen. Tvättade bara håret ingen efter 4-5 dagar men det var inte så skönt att böja sig. Lucka till nu Miss Boob :)
prutten
Kvinna ·
10 apr, 2014
Alma- hoppas du kan få lite stöd i alla fall de första dagarna! Jag hade inte klarat av att klä på barn m.m. de första dagarna.
Jag mår bättre och bättre (3 dagar sen jag op). Är ju orkeslös och måste lägga mig och vila ibland. Tassar omkring med böjd rygg för att inte såret ska gå upp. Men idag var jag i alla fall inte yr och matlusten har återvänt (men vill inte gärna gå upp i vikt i den här trånga gördeln, hehe). Jag sover lite på sidan ibland faktiskt, med benen uppdragna. Hoppas på att det är ok. Idag tvättade jag även håret, första gången på flera dagar!
Miss Boob
Kvinna ·
11 apr, 2014
Alma
Kvinna ·
11 apr, 2014
Miss Boob
Kvinna ·
11 apr, 2014
prutten
Kvinna ·
11 apr, 2014
Miss Boob
Kvinna ·
11 apr, 2014
pappersdrake
Kvinna ·
11 apr, 2014
Grattis Miss Boob till din nya mage. 👍 Jag råkade nysa idag och det va allt annat än skönt :( svider i magen hoppas att det inte hände något.. Sen läker mitt dränage så trosorna blir lite blodiga och kanten längst ner på gördeln. Annars går det bara bra. Sovit på sidan inatt, får så ont i ryggen av att bara ligga på rygg. Buntade upp med kuddar så det blev bekvämt. Tänk att nu är det bara en lång väntan på att läka ihop och komma tillbaka till vardagen.. Är så skönt att detta är gjort, och att det verkar ha gått hyffsat bra för alla och en själv. Grattis till era magar. Ska lägga in bild när jag blir av med dränaget på måndag, fick inte öppna gördeln förrän dess.
Alma
Kvinna ·
11 apr, 2014
Alma
Kvinna ·
11 apr, 2014
prutten
Kvinna ·
11 apr, 2014
Alma- min såg värre ut! Flera cm dubbel hängpåse. Och den är skitsnygg nu tycker jag. Så du kommer bli jättefin.
Alma
Kvinna ·
11 apr, 2014
Miss Boob
Kvinna ·
11 apr, 2014
Leacn
Kvinna ·
11 apr, 2014
GRATTIS till dig, måste va skönt ha det gjort.
själv är jag i väntans tider, ska få besked i nästa vecka om alla prover är bra.
lycka till kram.