Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

20 mar, 2011

Finns här någon som har lagt in små implantat? Jag ska lägga in 220cc och känner mig ganska ensam om det:)

Bröstförstoring

Ja, finns här någon mer än jag som ska eller har lagt in små implantat?

Har ni blivit nöjda?

Blir det färre komplikationer med mindre implantat eller har det ingen betydelse?

134

Sortera efter

Anonym användare

20 apr, 2011

Hej!

Jag har planerat att lägga in 300Cc oxå....vill inte heller ha superboobs, utan mest

fylla ut mina ur-ammade skinnlappar...hihi💋

Jag vill också kunna köpa en bh/ bikini utan att behöva ha en vadderad variant och ändå

känna mig naturlig och fin.

// Lycka till

Gilla

Anonym användare

24 apr, 2011

Hej MNN

Jag funderar också på den storlek som du har. Vilken bh strl hade du innan? Vi är lika långa och väger lika mycket.

Vilken typ av implantat tog du?

Gilla

Opticruise

Kvinna ·

24 apr, 2011

Mitt mål med bröstoperationen var ett så naturligt resultat som möjligt.. Jag lade i 300/350  och dom blev alldeles lagom stora i förhållande till min kropp.. Hade före 70b och nu hamnar jag på d.. men dom ser ut som c enligt mig själv :)  Lätt att dölja dom ,men kan framhäva dom om man vill :))

Gilla

Anonym användare

24 apr, 2011

Hej! Jag vill oxå lägga in små! Va helt säker på 25o först men nu kanske 300, men får se på konsultationen! Vill absolut inte att det ser fejk ut! måste se fint och naturligt ut när man tex har på sig bikini osv. Jag är en väldigt sportig tjej och håller på mycket med äventyrsidrott. löpning, gym, bodypump gillar jag sen paddlar jag kajak och klättrar. älskar även att åka skidor och snb, har åkt på hög nivå och undrar hur det blir att åka med sillisar. kommer väl inte tävla mer men har varit med om ordentliga crasher och jag vill inte känna att jag blir feg i framtiden pga brösten! kan man göra allt man gjort innan fast man har opat sillisar??! därför tänker jag oxå att en mindre byst är "lättare att sköta"? låter konstigt men ni fattar nog! :)

Gilla

Anonym användare

24 apr, 2011

Vet ni jag har också börjat fundera på att lägga i 200 och 300cc istället för 300 och 400cc som jag funderade på ett tag. Vill inte ha för små bröst, men verkligen inte för stora heller! Är ju rätt kort också. Tror att risken för vissa komplikationer är mindre ju mindre bröst man väljer också. :) Typ rippling, häng osv.

Gilla

Anonym användare

24 apr, 2011

Hejsan!jag funderar på 250-275 cc beronde på va kirurgen säger. Jag vill absolut inte få för stora. Har ju sätt några här inne med väldigt fina bröst med 230-275 cc mina favoriter är cassandra och cee.😀

Gilla

MNN

Kvinna ·

24 apr, 2011

Hej.

jag hade a kupa innan, nästan helt platt... jag har perthese mx 250 cc.

Lycka till med valet av implantat :)

Gilla

Anonym användare

24 apr, 2011

alltså en grej som jag tänkt på är att det är fult med tjejer som har gjort stora bröst, och så är dom korta eller har korta halsar och det gör att brösten sitter upp mot halsen typ, tjejerna ser kompakta ut och tjockare ut än dom egentligen är. usch inte snyggt!

Gilla

Anonym användare

03 maj, 2011

MNN, har du några bilder som du skulle kunna visa? Jag funderar också på den storleken. Vi är har samma mått. Hade varit super att se ditt slutresultat innan jag går på konsultationen..... Snart är det den 25/5 👍 Då träffar jag Tuve på Citadell

Gilla

MNN

Kvinna ·

03 maj, 2011

jag har bilder upplagda, men du får nog bli silvermedlem först om du ska kunna se dom :)

Lycka till!

Gilla

Anonym användare

16 maj, 2011

hej.. jag har 280cc och e helt nojd hade inga alls efter att ha ammat 2 barn... vill ej se overdriven ut...
Gilla

Anonym användare

16 maj, 2011

hej.. jag har 280cc och e helt nojd hade inga alls efter att ha ammat 2 barn... vill ej se overdriven ut...
Gilla

Anonym användare

26 maj, 2011

SOFFI  du och jag har samma mått nästan , så betyder det att jag med kommer få som dig om jag lägger in 275 ? Är det längden och bredden på kroppen som avgör slut storleken? Jag vill nästan ha som dig , soffi dom va jätte fina på dig men jag skulle vilja ha lite mindre tror jag dock. Lite mindre inte så mycke , kanske 220 skulle bli bra ?

elina_85 har typ som jag vill ha , fas du e ju kortare än mig så blir det samma på oss om vi lägger in samma mängd?:)

Gilla

Anonym användare

30 maj, 2011

Hej Idaa. :)

Om jag ska vara ärligt så tror jag aldrig att de kan blli typ samma. Alla kroppar är olika och reagerar olika på implantaten. Men man kan ha hjälp av andras bilder och ha so måttstock typ. Eller så tänkte jag iaf. :) Och tack så mkt! :D

Gilla

Jenka76

Kvinna ·

31 maj, 2011

Här är en till! Ska lägga in 285-300 den 8/6. Ska träffa kirurgen idag och bestämma storlek. Sjukt nervös! Drömmer en hel del om tuttar 💋

Gilla

Lavendel

Kvinna ·

31 maj, 2011

Jag ska lägga in 255 hp. Vissa dagar önskar jag att Randquist gått med på 300, men samtidigt vet jag att jag skulle fått synlig rippling, bristningar och antagligen andra komplikationer. "Small boobs, small problems." ;) Nej, men det känns som rätt val, tror att det kommer passa min kropp. :)
Gilla

Anonym användare

31 maj, 2011

Lavendel; Vad har du för bröstmått nu? Vad hoppas du på fär ca stl efteråt?

Själv vill jag gärna ha C-kupa men absolut inte för stora (en visuell D skulle vara för stort på mig). Jag har 0-50 egen vävnad. Jag valde Allergan FF 335g och hoppas få en "mellan" till fyllig C på det... När man tittar på olika bilder ser ju samma stl så himla olika stora ut på olika tjejer, också om tjejerna har ungefär samma längd och vikt... Hur ska man veta vilket implantat som blir bäst eg..? 😛

Gilla

Anonym användare

31 maj, 2011

Jag tror inte man kan veta. Det är bara att gå på magkänslan och när man är på konsultationen. Man blir nästan mer förvirrad av att kolla på massa bilder. hehe.

Gilla

Lavendel

Kvinna ·

31 maj, 2011

Snoofie, menar du bystbredd? I så fall har jag 11.5. :)
Gilla

Anonym användare

31 maj, 2011

de fanns fler än ja som ville lägga in små , roligt att se :) jag tycker det e jätte fint med små bröst fast , elelr mittemellan , men saken e dne att jag har FÖR små , de e de. Men kanske 100 -200 cc , fast hört att de försvinner ut kroppen plus att jage  1.71 så kanske för lite ändå ..jag har sett bilder på dom som haft min storlek och lagt in 175 och fått så som jag , men man vet ju inte dom kan ju ha varit kortare än mig , var inne på en sida som hette www.loveyourlook.com där fanns flera bilder ni kan titta på om nån e nyfiken :) men ska till örjan på proforma imorn , dock orolig att han ska skratta åt mig när jag säjer att ja vill lägga in så lite :(

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem