glas
Kvinna ·
27 mar, 2013
Grelee 2013
Andra bröstoperationerHej mina damer!
Nu har jag äntligen bokat Konsultation!
Jag köpte dealen på groupon, för 24 900:-
Dagen för Konsultation är den 21 Maj en hel eeeeevighet dit,
Jag hoppas att dom kan ringa och få in mig tidigare.
som jag har väntat på denna dagen att äntligen få bröst!
Jag har redan tusen frågor och kommer säkert på fler.
Är det någon mer som har bestämt sig för att äntligen skaffa sig ett par tuttar hos Gerlee inom det närmaste?
Sortera efter
Marielle
Kvinna ·
03 apr, 2013
bara det inte är nån metal på hårbandet så är det ok =)
Gilla
Nyabröst 2013
Kvinna ·
03 apr, 2013
puhh va skönt =) då kan jag vara lugn igen. haha
Gilla
Babbsan
Kvinna ·
03 apr, 2013
Tack nyabröst:) börjar inse vad som ska hända imorgon... Återkommer med berättelse:)
Gilla
Daniii
Kvinna ·
03 apr, 2013
Hej! Jag skall också till Gerlee i slutet av april på konsultation :) Någon som har koll på hur länge man ska använda sportbh:n man köper av dem? :)
Gilla
Marielle
Kvinna ·
03 apr, 2013
lägger du bakom ska du ha sportbh i 3 veckor, den du får av dem ska vara på en vecka sen kan du byta ut den
Gilla
Nyabröst 2013
Kvinna ·
03 apr, 2013
Ska man ta med sig egen bh att prova implantaten i eller får man låna av dom där?
Gilla
Cakepop
Kvinna ·
03 apr, 2013
Hej alla!
jag köpte dealen häromdagen!! Guuud vad jag är exalterad :D jag undrar oxå det här med BH under konsultationen...har ju bara "små"... :/
Gilla
merlin
Kvinna ·
03 apr, 2013
På konsultation prövar man inläggen i ett tajt linne man lånar där. Ingen lär ju ha behåar i den storleken de önskar sluta på ;)
Gilla
Babbsan
Kvinna ·
03 apr, 2013
Under min konsultation fick jag en jätte tajt t-shirt att ha på mig, och i den placerade han inläggen! Kanske är olika på olika kliniker men jag tror inte du behöver ha någon bh med dig själv... Lycka till
Gilla
Cakepop
Kvinna ·
03 apr, 2013
Oh vad skönt att höra :) Var lite orolig över hur jag skulle göra! :) Väntar ff på min konsultationstid...bara DET är en evighetslång väntan!
Gilla
Nyabröst 2013
Kvinna ·
03 apr, 2013
får man fritt val när det gäller cc eller? han har ju säkert mycket att säg till om men känns det som att man ändå får bestämma mycket själv?
Gilla
Storstrumpan
Kvinna ·
07 apr, 2013
Hur opererar dem på Gerlee? Gör de via armhålan?
Och vad är det för implantat?
Gilla
Opbröstgerlee
Kvinna ·
07 apr, 2013
Hej!!! Väntar på att få prata med läkaren i veckan! Idag slänger jag de flesta av mina gamla bh!!!!!! Lust att bränna de och säga -hejdå för alltid!!!!!!!!!-
Någon annan som känner så???
Nu återstår bara att berätta för släkten .... Som är anti plastikoperationer....
Gilla
Cakepop
Kvinna ·
07 apr, 2013
Hej!
Har hört att de anänder Mentor implantat, stämmer det?
Än så länge har jag själv enbart haft mailkontakt med johan på Gerlee...hur mkt mailkontakt har ni haft och hur lång tid tog det för att få tid till en fysisk konsultation och sen op?? Fick ni maila bilder på era bröst innan? Någon här som funderar på att ha brösten framför?
Efter att ha läst massvis med info och trådar samt tittat på supermånga tuttar , så har jag "bestämt" mig för ett par framförbröst, mentor hög profil och 600-700cc. Är en "stor" tjej på 179cm och väger 75kg. jag är rätt så bredaxlad...vad tror ni om mitt "påhitt"? Självklart får kirurgen säga sin åsikt, men jag hoppas att han kommer hålla med mig och att det verkligen blir det resultat jag önskar mig :)
Trevlig söndag på er alla!
Gilla
Marielle
Kvinna ·
07 apr, 2013
Jag har mentor från gerle, och har snittet i bröstvecket. Fick börja med att maila bilder och hade sen en telefon konsultation eftersom jag itne hade möjlighet att åka ner till helsingborg. Marcus värderar måttlighet och ger väldigt bra tipps på storlek, är själv supernöjd och opererades helt efter hans rekomendationer =)
Gilla
Daniii
Kvinna ·
07 apr, 2013
Någon som vet hur gerlee ställer sig till framförplacering med runda implantat?
Gilla
Daniii
Kvinna ·
07 apr, 2013
Har även hört att han inte rekommenderar att man ska använda bygelbh alls? Även efter läkningen är klar?
Gilla
Baylis
Kvinna ·
07 apr, 2013
Danii: flikar in att det stämmer inte så bra, utan man får använda bygel :) men självklart ska man låta dom läka sin lilla tid..
Gilla
Daniii
Kvinna ·
07 apr, 2013
Hej ! Okej läste i någon tråd att han hade sagt att man inte fick använda bygel alls! Puuh vad lättad jag blev nu :) det lät lite jobbigt att aldrig få använda bygelbh ^^
Gilla
Baylis
Kvinna ·
07 apr, 2013
Daniii skrev:
Hej ! Okej läste i någon tråd att han hade sagt att man inte fick använda bygel alls! Puuh vad lättad jag blev nu :) det lät lite jobbigt att aldrig få använda bygelbh ^^Gilla