Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
glas profilbild

glas

Kvinna ·

27 mar, 2013

Hej mina damer!
Nu har jag äntligen bokat Konsultation!
Jag köpte dealen på groupon, för 24 900:-
Dagen för Konsultation är den 21 Maj en hel eeeeevighet dit,
Jag hoppas att dom kan ringa och få in mig tidigare.
som jag har väntat på denna dagen att äntligen få bröst!
Jag har redan tusen frågor och kommer säkert på fler.
Är det någon mer som har bestämt sig för att äntligen skaffa sig ett par tuttar hos Gerlee inom det närmaste?
66

Sortera efter

glas

Kvinna ·

18 apr, 2013

Hej igen Damer! nu har jag fått operations tid!
konsultaionen var den 21 Maj men den har jag redan varit på! :)
ska nu opereras av Mary Knudsen den 10de Maj alltså 22 dagar kvar! 
jises vad jag längtar! 😛
Gilla

Meloner

Kvinna ·

19 apr, 2013

Grattis! Oj du måste längta ihjäl dig nu. Är det inte nervöst att bli opererad av den nya kirugen?
Hur fick du den tiden?

Gilla

glas

Kvinna ·

19 apr, 2013

Tack ja jag tänker på bröst heeeela tiden! 

och så har jag bytt P-stav i veckan så dom så dom små brösten jag har nu ömmar som tusan!
jag hoppas det beror på att jag fått en ny P-stav, en kompis till mig sa att tänk om dina bröst växer nu va ska du göra då. jag ska OPas iaf! men tråkigt om jag får mens och grejer nu för det har jag sluppit i tre år! :) 

det känns jätte jätte bra med henne, hon kunde svara på ALLA mina frågor klämde och kände. frågade hur jag kände och hur jag mådde, hon förstd mig verkligen. 
hon började hos Gerlee den 12  April och det var då jag fick Konsultation. 
hon hade ju inget schema på "kunder" än så det var bara att trycka in mig i hennes schema. och jag sa att dyker det upp en tid innan sommaren så tar jag den! 
så allt känns så otroligt overkligt och roligt!

jag bor tillsammans med min bästa kompis och hon tröttnar väl snart på allt prat om bröst och alla bilder jag vill visa! haha (fast vad har man bästa kompisar till ;) det tråkiga är att hon ska operera sin arm i samma veva så vi kommer inte kunna ta hand om varandra som var tanken men allt går om man vill :) 
Gilla

Opbröstgerlee

Kvinna ·

27 apr, 2013

Vad bra att du kände så! Jag ska OP med Mary vet inte riktigt när men hon kändes toppen! Berätta hur det går sen efter OP! Mycket intresserad! Bh storlek: 75A Ska få : 420cc , hp bakom
Gilla

glas

Kvinna ·

15 maj, 2013

Nu har jag lagt upp bilder för silver medlemmar och skrivit en operations berättelse! :D
Gilla

Opbröstgerlee

Kvinna ·

17 jun, 2013

Någon som opererar sig hos gerlee den 25????
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem