Lilla Anna 78
Kvinna ·
22 maj, 2011
Julitråden 2011
BröstförstoringNågon mer som ska opereras i juli?
Kram!
Sortera efter
Anonym användare
26 jul, 2011
Juli11
Man ·
26 jul, 2011
Puppan: Tack för tipset. Vet du vilken butik man kan köpa en abecita kimberly?
Du kan köpa den på Twilfit eller beställa på nätet här;
http://abecita.timarco.se/product.aspx?prod=e9e943ae-c1de-4879-baa9-f9a2bc84bdf1
http://www.sportamore.se/produkt/6316-abecita-kimberly-soft-sport-bh-w-vit
Lättast är väl att prova ut en på Twilfit och sen beställa en om man vill. Men de kostar ungefär samma. 420 på Twilfit, 419 på Sportamore och 430 på Timarco. Sportamore har dock fri frakt+returfrakt så där kan man ju köpa flera och skicka tillbaka utan kostnad.
Jag beställde en till på Timarco nu (en vit) eftersom Sportamore inte hade rätt storlek och jag gillar nätshopping :-D
Juli11
Man ·
26 jul, 2011
Haha, nu svarade Örjan mig att han inte hade ngn aning om vilken BH Kimberly var trots att han svarat till ngn annan att den var ok. Nåväl, så här skriver han;
"Om du vill ha bh så köp en utan bygel som inte trycker upp brösten. Behöver som sagt inte vara mycket stöd nu. Bara nåt som skyddar bröstvårtorna."
Många här rekommenderar i alla fall Kimberly. Testa själv och avgör. Det viktiga är ju som sagt att den inte trycker på.
Anonym användare
26 jul, 2011
undra varför det just är bröstvårtorna man måste skydda? :/ trodde det var viktigt med stöd under brösten så inte risken för BO ökade.
Juli11
Man ·
26 jul, 2011
Ja jag kommer ha stöd, vågar inte gå helt utan ngn längre stund. Har kollar runt lite och i princip alla har blivit rekommenderade att .ha stöd den första tiden. Bröstvårtorna är nog för att de är väldigt känsliga och mer en smaksak att skydda om man tycker att de skaver.
toveliten
Kvinna ·
27 jul, 2011
Juli11
Man ·
27 jul, 2011
Mrsnash
Kvinna ·
27 jul, 2011
Heja Toveliten idag!!! Det kommer gå jättebra, vi det här laget är du redan opererad och ligger på rummet kan jag tänka mig!
Jag tyckte också det var läskigt att gå utan BH första tiden efter första veckan, men ju mer jag gör det, desto mer tycker jag om det :-) Sover med proformas BH som de säger att man ska göra, och har den även dagtid om jag ska ut bland folk :-) Har mitt återbesök på fredag morgon, ska bli skoj att höra vad Örjan säger då. Måste också gå och prova ut BH, bra med tipset där om Abecitas Kimberley, tack!
Juli11
Man ·
27 jul, 2011
Heja Toveliten idag!!! Det kommer gå jättebra, vi det här laget är du redan opererad och ligger på rummet kan jag tänka mig!
Jag tyckte också det var läskigt att gå utan BH första tiden efter första veckan, men ju mer jag gör det, desto mer tycker jag om det :-) Sover med proformas BH som de säger att man ska göra, och har den även dagtid om jag ska ut bland folk :-) Har mitt återbesök på fredag morgon, ska bli skoj att höra vad Örjan säger då. Måste också gå och prova ut BH, bra med tipset där om Abecitas Kimberley, tack!
Ja, det känns som 2 cementklumpar och att det inte finns ngt som håller i dem liksom. Har ju ingen muskel som håller emot😉
Meddela gärna vad Örjan säger, vore kul att höra.
Juli11
Man ·
27 jul, 2011
Toveliten- hoppas att det har gått bra idag.
NU funkar det äntligen att ladda upp och nu finns bilder en vecka efter OP
toveliten
Kvinna ·
27 jul, 2011
Juli11
Man ·
27 jul, 2011
Skönt att allt har gått bra men jobbigt att du har så ont! Du kommer ha mindre och mindre ont och snart mår du som vanligt igen. Hoppas att du kan sova lite inatt. God natt!
Mrsnash
Kvinna ·
28 jul, 2011
Härligt att höra Toveliten!!!! Det värsta smärtan kommer att släppa snart, håll ut!
Imorgon är det dags för mitt återbesök och den tjejen jag delade rum med har tiden före mig, sen ska vi ut och fika! Vi har sms:at sedan operationen, helgullig tjej, Kul att man får en vän på köpet av operationen!
Anonym användare
28 jul, 2011
toveliten
Kvinna ·
28 jul, 2011
Juli11
Man ·
28 jul, 2011
Maddeliix och Toveliten- hur känns det idag?
Mrsnash- spännande med återbesöket! Det blir kul att höra vad Örjan säger. På mitt återbesök blir det en sköterska som ska kolla då Örjan har semester då.
Anonym användare
28 jul, 2011
Anonym användare
28 jul, 2011
toveliten
Kvinna ·
28 jul, 2011
Mrsnash
Kvinna ·
28 jul, 2011
Kämpa på tjejer, det värsta kommer släppa snart! Ett tips jag fick med trycket över bröstkorgen var att när man andas och när det sen tar stopp, ta en micropaus och sen tvinga er själva att andas in ännu mer. Det hjälper faktiskt! och så bröstgympan! Kämpa kämpa!!!
Tänk nu sitter de där för oss allihopa! Så surrealistiskt tycker jag! Ska ut och försöka hitta en sån där abecita kimberley bh imorgon tänkte jag, måste ju ha något när man går tillbaka till jobbet snart :-)
Puppan: Tack för tipset. Vet du vilken butik man kan köpa en abecita kimberly?